taasen. Valmiiksi jo ihmettelen et mitäköhän hittoa mun pitäis tää viikko tehdä, Jenna on päivät tarhassa ja Sami töissä ne ajat mitkä mä oon hereillä. Mut pitää ajatella positiivisesti; eipä tuu riitoja ku ei nähdä ja yh mä oon ennestään ollut vuosia! xD

Eilinen meni tosi vikkelästi ohi, aamusta siivoilin. Pääsin peräti mattojen kanssa ulos asti, pari sain tampattua ennen ku joku mummeli alko huutaa jostain verhojen takaa ettei sunnuntai oo siivouspäivä. Huuto Siihen loppu mun motivaatio, eli eiku kotiin takas ja liikenteeseen. Käytiin Minnin kans koirapuistossa ja sit kirpparilla, löydettiin Jennalle harjoitusluistimet. En tiedä mikä hitto taasen iski Minnin etutassuun, nilkuttaa ihan sikana. Olihan sillä nuorempana tota ku oli juossut puistossa et alko ontuu, mut nyt on mennyt monta kk ettei oo ontunu. Tais olla wipukoiden vauhti liian kova meidän Pumballe tms., en käsitä.

Ruuan olinki jo tehny valmiiks, kotiutumisen jälkeen syötiin ja eiku ruokalevoille. Kevyet ettanit mä taas otinkin, 4 tuntia??? Loppuilta meniki sit töllöä katsellen. Se nyt eilen tuli vaan mieleen et kyl me aletaan jo olee ku vanha aviopari, Sami hakkas pleikkaa ja mä olin sit koneella.. :0 Herran vaatetus on valmiina, on muuten vieraan näköinen isäntä puku päällä. Meikäläisen jakkupuku vielä seilaa maailmalla, pitäis varmaan jostain taikoa rahaa siihen.. Ja muutenki tarttis muutaman touhusatasen tähän väliin, muksutkin tulee ens vkl:na himaan ja mä oon pa. Kieli ulkona