Tiistai 30.09.2008
15:13 Jopas
mulle sopiiki aikainen herääminen; koko loppupäivä menny nukkuessa. :S Nopeaa toimintaa täällä,

huoltomiehet kävivät laittamas mun vikalistan kuntoon! Aamulla ku kävin K-raudas ni löysin edullisesti

18 l maalia ni pääsee sutii täällä kattoja ja seiniä. Ei kuulema oo tulos pintaremppaa näihin kämppiin,

piti varmistaa se etten ala turhaa työtä tekemään.

06:48 Wautsi!
Tässähän saa olla ylpeä itsestään. Kello vielä yö, ni jo on Minni viety, suihkus käyty ja tiskattu! Nyt

tää tupakki loppuun ni lähen rautakauppaan ja sit sairaalalle. Taisin nähdä elämäni ekan

tähdenlennonkin, ei lentokone silleen hohka.. kait. No se jää nähtäväks toteutuuko mun toive vai ei! :)

Maanantai 29.09.2008
21:35 Home again
ja aivan raato. Koko hiton päivä neljän seinän sisällä ja vieläpä paikas missä poltetaan sisällä. Yäks ja

pthyi. Jännä vaik iteki polttaa ni silti se savu häiritsee.. mut millä mä alan aivovammaista komentaa

uloskaan tupakalle omassa kodissaan. :P Yllättävän hyvin kyl päivä meni, ei kertaakaan otettu yhteen!

No katotaan huomenna, aamusta pitää viedä se poistattaa ne anturit päästään.

09:26 Nyt
ihan täysin jo elävien kirjoissa, thank god. Tosin enpä mä paljoa siellä prinsessalla ottanut, mun reissu

meni lähinnä nukkuessa.. xD Ukko meni sit munki puolesta ja sen on kyl näköinenkin. Eilisen ns.

tasoitteli, tietäähän sen et iltaan mennessä oli sekaisin ku seinäkello. No nyt on sillä vielä naama

valkoinen mut nollat puhals; hauskaa työpäivää vaan sille! Mulle napsahti nakki; pitää mennä vahtii

mutsipuolen poissaolokohtauksia täks päiväks. Sillä o jotku piuhat päässä mitkä mittaa

aivosähkökäyriä ni pitää sit olla kynän ja paperin kans vieres seuraamas milloin ei oo tässä

maailmassa. Muuten kait ois mitään ongelmaa mut ku mä en pahemmin pidä siitä ihmisestä... tökkii koko

hiton ajatuski. Mut onhan se tehtävä faijalle palvelus ku se kuitenki on jeesannu mua.

Sunnuntai 28.09.2008
18:28 Hehee
mentiin me sittenni sinne paatille.. Kummasti oli isäntä iteki sitä mieltä et se toissayö oli

jonninjoutavaa bullshittiä hänen taholta ku kerroin sen selittelyt.. :D Reissu oli ihan jees, kaippa tästä

olostaki vielä toipuu..

Lauantai 27.09.2008
10:26 Novellia pukkaa..
niin monta ajatusta pyörii päässä tällä hetkellä. Ens alkuun kyl kysyn et haluuks joku lähtee tänään

Baltic Prinsessalle? Siellä on kahden hengen hytti varattuna ja maksettuna; mä en sinne lähde. Tuli

taas eilen illalla nähtyä se et alkoholi ei sovi Samille, omituinen riidanhaastaja. Oo hitto edes mitään

syytä ni vääntämällä vääntää ihan jonninjoutavasta. Ei paljoa kiinnosta ton kans laivalle lähtee, maissa

sentään voin lähtee eri suuntaan. Tosin eilen ei sekään onnistunu ku en ottanu kotiavainta mukaan... :P

Eli tostahan voi sit jo lukea rivien välistä et se olut maistu eilen ihan hyvälle ni lähdettiin sit

paikalliseen.. :) Alkuilta meni ihan kivasti, puhe oli et puoliltaöin kotiin päin ku jonku herran ois

pitäny olla tää päivä koulun penkillä.. (kuorsaa tos vieres et se siitä koulutuspäivästä..) Pilkun jälkeen

sain ton lähtee himaan, silloinkin kädenväännön jälkeen. Jätkä pilkkii baarin pöydässä ja vänkää mulle

vastaan etten lähde. Pyysin sit et anna ny edes avain ni mä lähden ni ei.. Mut heti ku naapuripöydän

mies jotain mulle sano ni jo oltiin hereillä! Outoja piirteitä alkaa tulee esiin, eilen iltapäivällä pölähti

himaan käymään kesken duunipäivän ku en ollu vastannu puhelimeen, eilen illalla ku olin röökillä ja toi

bilistä pelaamas ni soitti perään et missä sä oot (3 min ollu pois näkyvistä???), tai auta armias jos mä

juttelen jonku miespuolisen kanssa.. Toinen seisoo selän takana? :O On muuten aikas ahdistavaa, kyllä

ihmisellä nyt pitää kuitenki olla jotain yksityisyyttä!

Tutustuin sit eilen Samin exän veljen vaimokkeeseenkin, ihan kivan oloinen nainen. Varmistu sekin

samalla et ei sen tädin veljistä tarvii mun olla huolissaan, ei sitä ihmistä kuulema edes oma äitinsäkään

usko! Se mua nyt jäi ihmetyttää et miks hitos Samin ex haluaa tietää et mis me asutaan, eiks se nyt oo

yks hiton sama asutaanko me Kivikon- vai Kontulankaarella? Tai siis MÄ asun, edelleen Sami ettii

itelleen kämppää. Hyvä vaan, eilen piti alkaa jo korjailee sen sanomisia ku selitti mulle et Jenna on

ykkösasia hänelle.. Minä kauniisti et josko huolehtisit omista muksuistas ekana; Jenna on mun

tyttäreni. :P

Perjantai 26.09.2008
18:46 Vapaa
alko.. Tai mikä vapaa, jo on ikävä mun päivänpaistetta. :O Kolme kerrosta valkolakkaa vetäny oviin,

nyt sit odottelen kuivumista. Pitäis duunaa kynnet itelleen, ajattelin josko huomenna naamioituis jopa

naiseks. Kerranni mulla on omatki kynnet pitkät ni nythän ne on hyvä tuhota akryylikynsillä.. :D

Taidanpa samalla avata oluenkin, katotaan maistuuko toi vai ei.

12:58 Aina
pitää oppia uutta, taas opin. ÄLÄ ikinä anna kenenkään koskea sun työkaluihin/tarvikkeisiin!!
Meni ikä ja terveys et löydin kalusteruuveja uusiin vetimiin, ja poranteriä en oo löytäny vieläkään.

Tai no yhden, mut repii todella upeasti. Eli ts. taas ostarille, hakee poranteriä. :P Toinen mitä mietin

on se et kukakohan hiton riemuidiootti on aikoinaan vetäny nää kaapinovet punaiseks??? Noita

maalinlohkeamien jälkiä ei toi valkolakka kyl poista, tarvii vielä pohjamaalinkin. Tai sit mä vedän liian

ohuita kerroksia oviin, toinen vaihtoehto kun tota lakkaa on vielä noin paljon jäljellä. :O

Lauantai 20.09.2008
16:49 Voi jeesus
näin mä sit sen ukon exän miehenkin.. Mua nenään asti. :D Mun ainoa pyyntö sille oli et pysy sen hullun

rinnalla kunhan saadaan kaikki syytteet käsiteltyä ni juu juu oli ainoa vastaus. Siis emmä oo ilkeä mut

onks joku mies vai hiiri? ;) Ja juu, käytiin bissellä samalla ku käytiin Makuunis kaksin!! Nyt lähti

hoitaja kotiin, veny vähän hoitoaika ku mun piti matkalla soittaa piipaa autoja auttaa yhtä

aivovammaista mammaa..:/

09:00 Aamuhetki
kullan kallis. Tai no kallis ja kallis, seiskan jälkeen päätti ryhmä rämä et nyt herättiin. Kiesus mitä

kiljukauloja! Minni sählää hienosti joukon jatkona, käytin sen ulkona ni sen jälkeen alko sit lennättää

ripulipaskaa joka huoneen lattialle.:P Johan se ehtiki käväistä eilen iltapäivällä kiinteällä ton vatsa!

Ja uloshan me nyt ei sit voitu vahingossakaan tehdä yhtään kakkoja.. No juu, eli hienosti lähti tää

aamu käyntiin. Viime kerralla pennut pyys et teen aikataulun himaan, nyt ku tein sit sellasen ni oon

tiukkapipo valittaja. Nyt laittaa pyykit kuivuu ja uutta koneeseen, sit imuroimaan ja raivaamaan

kämppää. On se kumma juttu ku penskat tulee himaan ni alle tunti ja kämppä on ku sikolätti.

Perjantai 19.09.2008
21:30 Huh
mikä päivä. Onneks alkaa olee loppusuoralla kunhan noi alamittaiset vielä pitäisivät suut kii ja

tutisivat. Ekaks aamu apparina, iltapäivällä hakee muksut ja ruokakaupan kautta kotiin ja hoitaa

kotityöt ja ruokkiminen. Siitä sitten takas apparin hommiin, sieltä himaan taas laittaa pötyä pöytään

ja koiran kans ulos. Kädenvääntöä ja kiukuttelua tullut kummaltaki vanhemmalta muksulta, mikään ei

oo ollu hyvin. Jotain positiivista, saatiin sentään se treffi-ilmoitus poistettua äsken! Nyt mol:n

sivuille katselee josko ois jotain m.kiintoista.

09:11 Yäks
olipa ihana herätys. Minni änkes tuhnuttaa mun naamaa vasten, haju sit paljastikin loput. Jennan

huonetta kuvaava sanonta; kusi virtas ja paska teki patojaan. Tosin oli kyl niin löysää et muodosti

saaria sinne Saimaalle. *oksettaa* Ja ketuttaa, puolilta öin viimeks vein ton ulos ni sit on seiskalta

tollanen herätys vastassa. :P

Saas nähdä tuleeks Janttu tänään himaan vai ei, exän kans illalla juteltiin puhelimes ni sanoin et tyttö

saa ite päättää tuleeko. Niksun mä kuitenki käyn hakee iltapäivällä vkl vapaalle. Su kyl joudun

aiemmin palauttaa eilisen vuoks.. Hitto et musta tuntuu pahalle poitsun puolesta, eilen tuli hällä itku

ku kuuli et aiemmin joutuu takaisin. :( Mut nyt kiikuttaa Jenna tarhaan ja Sami töihin, lähden

appariks ainaki osaks päivää. Tolla selkä nii jumis et hyvä ku äsken pääs edes sängystä ylös. :/

Torstai 18.09.2008
22:19 Jumbe
saas nähdä josko mä nyt pikkuhiljaa pääsisin jo ulkomailleki!! Munhan piti lähteä niillä

puhelinluettelojaosta tulleilla rahoilla etelään. No paskat, ne meni ihan laskuihin ja elämiseen.. Äsken

ku kävin laskupinkan läpi ni jäädään jo plussalle! Sami kyseli mitä mä haluan 30v lahjaks, sit ku sanoin

et josko maksettais varausmaksu reissusta ni juu käy!! :D

Saas muuten nähdä millaiset pirskeet niistäki tulee, tekstareilla kutsuin liki 40 + avecit ja meilejä

lähti sama määrä. :O No onneks nykyaika on sellasta et kaikilla on nii pirun kiire aina et hyvä jos

meille tulee just se 10 immeistä.. Ja koska sukuhan on pahin ni niitä ei edes kutsuta; paitsi nyt mun

isi.. Nii ja Samin sisko. Siinäpä ne sit olikin, sukulaiset. :P Tosin kyl taas illalla mietin et olis se

hienoa jos olis jonkinlainen tukiverkosto olemassa. Jennalla oli tarhas vanhempainilta, enpä sit menny

ku en viittiny neidin kans mennä. Kävin Jennan kans aiemmin jo Nicon vanhempainillassa, siitä tullu

mitään ku tytsy paineli ympäri koulua Rangatanga- apinan kanssa..

17:24 *sensuroitu*
No nyt se sit tapahtu. Sain soiton jokin aika sit Niksun hoitoyksikön johtajalta. Minun rakas

esikoiseni on tänään ollut ensimmäistä kertaa tekemisissä poliisien kanssa. V***n hienoa. Varsinki ku

itellä on kädet ns. sidottuina, voi mitään asian hyväks tehdä. Mä alan olee niin turhautunut jo ettei ole

tosikaan. Eiks ton hienon laitoshoidon pitänyt auttaa mun poikaa eikä pahentaa hänen käytöstään?

Eiks kukaan nyt prkl huomaa sitä että ainoa missä nykyisin on ongelmatilanteita on koulu?? Kotona ei

oo, osastolla ei oo eikä isällään oo väkivaltaista käytöstä enää. Minkä hiton takia ne sallii Nicon

leikkiä välkkisin painiotteluja, miekkailuja tms? Pojalla on kuitenki sitä fyysistä voimaa sen verta

enempi ku ikäisillään ettei mahdu mun jakeluun. (Siis tänään oli joku Nico ja joku toinen poika

miekkailleet, toinen huitonu karttakepillä ja Niksu harjanvarrella. En tiedä mitä oli käynyt et poitsu

hermostu, mut läväytti toista selkään sillä harjanvarrella et jäljet tuli.)

Edit. Nyt juttelin pojan kanssa. Ja myönnän et niin olisin mäkin läväyttäny ku ei kerta puhetta ollu

uskonu.. eli Niksu oli ollu pelaamas futista parin luokkakaverinsa kans ni niiden luokan uus oppilas oli

tullu siihen huitoo heitä kaikkia ja aukoo päätä. Kolme kertaa oli osunu Nicoon, sit tää oli ottanu

harjan ja lyöny sitä selkään et mee nyt pois. Yllättäen kaikki oli taas meidän pojan syytä. Sillä on se

syntipukin leima otsassaan, parhaimpia on ollu tapaukset ku kundi ei oo ollu ees koulus ja muut lapset

on sanonu et se oli mun poika..

14:15 Ja muuttamisen paras osuus edessä; sisustaminen!!!! En kyl tullu taaskaan hullua hurskaammaks

noiden duunipaikkojen kans. Okei, laitoin mä taas parit hakemukset mut... Nii ja olin vanhaan pomoon

yhteyksissä, suosittelee mua khyl jos päätän hakea takas vartijan hommiin.

08:58 Pelittäähän
tää nettiki taasen! Sen verran kyl ollu ns. härdelliä nyt ettei oo pahemmin ehtinyt kaipaamaankaan.

Voiton puolella ollaan, liki kaikki jo paikoillaan jne. Nyt sit aletaankin aikuisten oikeesti ettii töitä,

eilen tuli kirje tökäristä etten päässy siihen lähihoitajakoulutukseen koska mulla on jo ammatti. :P Ja

sit vielä väitetään et opiskelu ois kannattavaa? No, elämä on. Eipä tässä enää oo ku 5 vkoa(???) et

saan uuden ajokortin kyttikseltä, sitä odotellessa. Mun puolesta on näemmä päätetty et mä lähen nyt

sit kuljetusalalle kans ku en kouluun päässy. Sukuvika ku ei suksi luista; faijahan ajaa kans.

Eilen oli tullu ukolleki meili suomi24 treffeistä, et lisäämäsi kuvaa ei hyväksytä tms. Tai olihan se

saapunu jo 15.9, mut netti ku poikki ni eilen tuli meidänki tietoon. Hieno profiili kyl, pari kuvaaki

suoraan mun galtsun sivulta. xD Muuten onki ollu mukavan rauhallista, vain pari kertaa on tuntematon

soitellu yöllä näinä päivinä..

Huomista jo odottelen, tulee muksut. Tosin olihan tytöt viime vkl:kin, nyt on sit kaikki kotona. :) Ens

vkl:na lähdetäänki sinne uudelle Tallinkin botskille, sitä seuraavana vkl:na onki sit taas kaik lapset ja

sitä seuraavana on meidän tuparit ja mun 30 v synttärit. Nythän mä kuulema vielä oon parikymppinen

tytönhupakko.. :D Mut juu, sellasta tällä kertaa. Nyt pukemaan Jennalle päälle et pääsee pimu leikkii

tarhaan ja mä siivoamaan. Minnillä TAAS pakki ruikulilla, matot jo likoamassa. Ja mä luulin et

ihmislapset reagois jotenki muuttoon.. :/

Maanantai 15.09.2008
10:09 Muutto
takana! Tässä mitenkään olla nettiriippuvaisia, oli tultava kirjaston koneella laittaa Travianiin

kylävahti etten lennä liittoumasta ulos.. xD No ke pitäis alkaa himassaki pelittää! :)

Keskiviikko 24.09.2008
20:26 Ja prkl!
Nyt tuli mitta täyteen! Soitin äsken Kuusikkoon et miks poitsu ei oo soittanu iltasoittoa.. ni on

kuulema hatkassa parin muun osastolaisen kanssa?!?! Tää mamma muuten huomenna soittaa

sossutantalle ja laittaa prosessin liikkeelle et huostaanotto puretaan. Ei oo toi paikka oikea mun

pojalle, olkoot sit kui impulsiivinen vaan. Mä en enää halua tätä et se elelee pyromaanin ja

puukottajan kans samassa paikassa saati opettelee näemmä hiton hienoja uusia temppuja.

16:25 Suurin
osa tuli hoidettua asioista, isännöitsijäntoimisto nyt jäi väliin. No käydään siellä huomenna, vaatii

kuitenki oman aikansa ku alan vänkää et mää haluun valkoista maalia teiltä!!! Valkolakan ja pakkelin

tänään ostin, huomenna laitan noi kaapiston ovet sit kuntoon.

Sekin tuli taas huomattua et mun miesystäväni on idiootti, ei osaa suutaan avata. Annoin sille auton

sittenki täks päiväks käyttöön ku meniki nii myöhään töihin (ettei mun tartte illalla alkaa tyttöä

pukee ja hakee häntä) et saatiin suurin osa hommista hoidettua jo het aamusta. No kävin sit kaupoilla

ja huomasin et ei saakutti, kolme painavaa kassia ja vielä pitäis koiranruuat hakea! Soitin et pystyks

venyy tähän suuntaan lounaalle..(pari puhelua, pari tuntia meni siihen et hän sit tuli, oli ku perseeseen

ammuttu karhu). Auta armias ku istuin siellä hiton Helmi grillissä tuopin kans odottamas!! Olis sanonu

et ajotoimistossa juitsarit kenkkuilee ni mä olisin hypänny taksiin kassieni kanssa enkä jääny odottaa

sitä.. :P

Pisteenä iin päälle ex laitto tänään taas viestiä et mitäs kuuluu ja mites teillä menee.. Jonkin aikaa

oltiin tekstailtu ni selvis et se sit lähtee kans la samalle risteilylle mille mä! Tai me, riippuu nyt ihan

et saako toi koulutuksensa siirrettyä. Siitähän soppa syntyy jos mä lähden Janin kans samalle laivalle

ilman et Sami on mukana. :S

Tiistai 23.09.2008
22:06 Jo alkaa tää päivä olee pulkas. Lähettiin vielä tänä iltana kaveriks töihin, nyt saa riittää

toistaiseks. Alko tuntuu hullulta ku mä touhuan hiki hatus ni toinen vaan rupattelee duunikaverinsa

kans.. :P Minnin kans puistoiltu ja hankittu neidille hoitopaikka vkl:lle ku on se risteily. Haastemieski

kävi päivällä, ei silloin lokakuun alussa käsitellä mitään muuta kuin se lähestymiskielto. Ainoa kenen on

pakko olla paikalla oon mä! Tosin jos se on se sama tuomari kenen kanssa juttelin aiemmin puhelimes ni

samapa tuo, ihan fiksun oloinen nainen.

Ja ny kattoo nelosen dokkaria ennen ku tipahtaa, aamusta ylös ja liikenteeseen. Otan auton huomiseks

alle et pääsen liikkuu/hoitaa asioita helpommin. :)

15:32 Mikä
hemmetti tätä maailmaa oikein vaivaa? Eka laitellaan nettiin videoita/kirjoituksia ja sit mennään

lahtaa porukkaa?? Mikä ajaa ihmisen moiseen? :O Hirveesti voimia kaikille Kauhajoen uhrien

omaisille/Jokelan episodin uhrien omaisille!

Toivottavasti tälle kertaa ammuskelija pysyy hengissä ja päätyy häkkiin. Olis vaan alunperinkin

ampunut itsensä eikä viattomia sivullisia. :/

11:32 Miks
 
aina mä teen tän.... Aiheutan itselleni mielipahaa ja surua. :( kävin viemäs poitsun takin koululle ku se

unohtu sunnuntaina kotiin ja odottelin sitten Niksun kans koulutaksia. Se hetki ku hän nousee siihen

taksiin ja huikkaa et soitellaan äiti illalla on sellainen et tuntuu ku sydän revittäis irti rinnasta. Luoja

et mä odotan sitä päivää et saan esikoiseni takaisin saman katon alle elää arkea yhdessä mun ja

siskojensa kanssa. Vuosia taistelin pitääkseni perheeni läjässä, näemmä tulen aloittamaan sen taistelun

uudelleen. Ei tää kuulu näin mennä et äiti elää erossa lapsistaan, sori nyt vaan kaikki isät. (ja tää on

mun kantilta katsottuna, tietenki jos on huume/alkoholi/tms. ongelmia ni asia on eri.)

09:40 Tjahas
taas joku mainostaa mun nikkiä galtsus; huomaa kävijämääristä. Ekaa kertaa jollain oli munaa sanoo kui

eksy mun sivulle!! :D Oli kopsannu sen pätkän sen hihulin päikystä missä mut taas mainittiin.. Oli sit

saanu hän haasteen. :) Sitä en vaan käsittänyt et mitä hittoa se selitti et mä oon kopioinu muiden

kommenteja hänelle? :O Eiks se teidän sivuilla rampannu kopioimas mun kommia teille?!? No ihan sama,

eiköhän ne operaattoritiedot ja ip-ossat oo tärkeämmät ku galtsumerkinnät. Luulisin, ainaki näin

maallikkopohjalta katsottuna. On kyl hyvä palvelu käräjäoikeudella, soitin sinne tänään et mikä

tiedoksanto mulle on ni just tän lähestymiskieltojutun paprut. Sen verta mukava haastemieskin vielä

et tuo ne mulle tänään kotiin asti ku en oo tänään menos sinne päin! Oikeudenkäynti on kuulema 7.10.

Vihdoin ja viimein, oon mä sitä oottanutkin. Sitä en kyl tiedä et käsitelläänkö siellä sit samalla ne

rikosilmoituksetkin vai ei. Voi ku käsiteltäis, sais kerralla koko ihmisen pois meidän elämästä. Tosin

mä en usko et se kolmas rikosilmoitus minkä Sami teki on ehtinyt edes mukaan.. :/

Kuis paljon vois henkisestä kivusta pyytää korvauksia? Sami nyt pyys palkkamenetyksensä keväältä

mut mitäs mä haluan? Toistuva kotirauhan häirintä, herjaus, törkeä kunnianloukkaus.. kaikki ollut

toistuvia/jatkuvia.. Eiks nyt vois ainaki pyytää et se täti kustantaa meille lemmenloman Karibialla? :D

on tässä ollut kuitenki parisuhde rakoilemas useampaan otteeseen.. xD

Nyt tylsien kotitöiden pariin, kauhea määrä tiskiä ilmestyy ku ei olla himas. :P illalla varmaan lähden

taas appariks, eilen kauppias vaan totes et tänään tilannu reilu 50 kuutiota tavaraa..

Maanantai 22.09.2008
22:01 
Ja kukaanhan ei arvaa missä oltiin neidin kans päivä.. :) Tosin nyt on kyl alettava rajoittaa, aikas

huolestuttavan kuuloista ku pimu totes kuormaa purkaessa autosta et tää on mun toinen kotini.. :P

Minniki ollu päivän kiltisti vaikka oliki useamman tunnin itekseen, JEE! Käräjäoikeudestaki oli tullu

joku lappu et siellä on joku tiedonanto mulle. :O Tarvii varmaan huomenna soittaa, emmä muuta keksi

ku sen lähestymiskielto jutun.. Jos ne laittaa sen bumerangina takas ni sit meni kyl luottamus

kokonaan oikeusjärjestelmään!

Sunnuntai 21.09.2008
20:32 Rauha maassa..
Jennaki nukahti autoon ku vietiin Janttu. :/ On se rankkaa ku vanhemmat sisarukset himas.. :) Minniki

pääs puistoilee, taas on pakki ollu kondiksessa tän päivän. Aika perusvkl ollu, ulkoiltu ja vuokrattiin

leffoja eilen. Ja taas kerran la iltana lettuja, tosin mä en niitä tällä kerralla paistanu!

16:04 Eipä
tässä pahemmin ole äidillä koneelle asiaa ku muksut himas.. tai no yks pikkupossu palautettu jo, toisen

vien sit illemmalla. Jos vaikka Sami imurois sillä välin, äsken oli tiskannu ku Niksun vein.. :D

Perjantai 26.09.2008
09:58 Että
näin.. enpä sit edes saa nähdä pojan/meidän perheen papereita, lausuntoja ilman sossutädin lupaa. :O

Soitin sit hälle et soita nyt sinne osastolle et ottavat mulle niistä kopiot... On se näin jälkiviisaana

todettava edelleen et jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää en olis nimeäni paperiin laittanu!

Nyt sit ahkeroimaan, hioin ja pakkeloin jo ovet aamusta. Äsken vielä käväisin hakee uuden telan ja

vein Jennan tarhaan; en kuitenkaan halua pieniä sormenjälkiä noihin.. Minni saa luvan painua partsille

siankorvan kanssa kunhan pääsen maalaamisvaiheeseen. Saas nähdä mitä sitä vielä innostuu tekemään,

kuiteski mulla on toi puolipaneelikasa tossa, tapetteja ja liisteriä löytyy.. xD

07:15 Tuli
sitten tiputtua eilen jo kympin uutisten aikaan. Näemmä sitä oli sitten menny shokkiin tms toissayönä,

niin poikki eilen et kääks. Kyl täytyy sanoa et mun luonneprofilointi on osunu nappiin, stressaannun

henkisesti todella helposti. Onneks se harvoin on pitkäkestoista; normi kesto n. vrk.. sit alkaa järki

taas juoksee ja ratkaisua hakemaan. :)

Tänään nyt sit laitan noi kaapiston ovet ja Jennan huoneen viimeistelen. Tiedän et muksut on menos

Jukalle vkl:ks, ni ei tartte miettiä mitä mahtaa tapahtua. Johanna tulee hakee Jennankin viiden

maissa, alkaa lapsvapaa vkl. Eipä täs kyl muuta oo suunnitelmis ku se huominen risteily; sitäkin nyt

odotan aikasta jännityksellä. A. Ehtiikö Sami sinne edes mukaan.. B. Jani on tulossa sinne muijansa

kanssa ja C. saanko mä pidettyä pääni kiinni etten mene Sarille näyttää noita viestejä mitä Jani mulle

vieläki laittelee?!?!

Torstai 25.09.2008
17:42 enpä
sit saanu pahemmin nukuttua, miljoona ajatusta pyöri mielessä. Mikä saa kymmenvuotiaan pojan

sanomaan et hän teki virheen syntyessään??????? Tuli muuten itku silloin multakin. :(

12:59 Poitsu
ehjänä ja yhtenä kappaleena, luojan kiitos! Tuli siinä sitten kummalleki tippa linssiin ku vähän

keskustelimme viime yöstä.. pyysin kaikista Niksun papereista kopiot, alan etsii sitä yksilöterapiaa

yksityiseltä puolelta. Kelahan ei sitten korvaa alle 16 vuotiaiden yksilöterapioita et tietää senki jo

valmiiks et selkänahasta lähtee. Muutenki tosi jihaa olo laskujen jälkeen, jäihän mulle peräti 40 e

millä pitäis kk elää. Laitoin mä toimeentulotukihakemuksen, 35 e oon miinuksella jo valmiiks mut

katsoo nyt jos saisin harkinnanvaraisena takaisin joitain kuluja, ei toi muuttaminen kuitenkaan ilmaista

ole jne.. Sitäkään mä en jaksa taas käsittää et jos seurustelee/on kihloissa toisen kanssa ni pitäis heti

muuttaa avoliittoon ja alkaa lypsää rahaa toiselta. Kait mä sit oon blondi tms. mut ei Samille kuulu

mun vuokrani, Jennan tarhamaksut tms. Jos vihille mennään ni sit se on eri asia, mut sitä ei tuu

tapahtuu ihan äkkiä. Kyl taas viime yö/eilinen sen todisti et mennään ihan pikkuisen vaan eri linjoilla;

hän selitti et hänen mielestään pojalta pitäis kotilomat perua ja pysyä siellä laitoksessa. No se on

hänen mielipiteensä, mulla on omani. Ja tilanne jos vaatii ni siinä vaihees lähtee mies, ei lapset; sad but

true. :P Nyt sammuu tää täti, ei tullu viime yönä pahemmin nukuttua ni parin tunnin päikkärit vois

tehdä terää ennen ku haen Jennan tarhasta!

ZZZZZZZ.............

10:42 liki puol tuntia ollu puhelimes sos.tt kanssa, kliseitä kuunnellu. Nyt kahvia lisää ja painun sinne

laitokseen, olin jo puhelinyhteydes sinneki ja sanoin et alan hakee huostaanoton purkua.

08:18 Juupsista
juu. Puol neljältä tuli viesti et lapset löytyny, poliisit olivat tuomas heitä. Soitin äsken sossuun mut

yllättäen oli vastaaja vastassa. No kaippa toi soittaa takaisin, uskoisin. Nyt sit pitää lähtee pukee

mutsipuolta ja huolehtii et pääsee taksin kyytiin vaikka mieli tekis painua suoraan sinne Pitskuun

kyselee et kui on mahdollista et ton ikäinen lapsi harhailee yön ties missä. Jos olisin tiennyt tän

tammikuussa mitä on oikeasti "hoidollinen huostaanotto" ni en ikinä olis suostunut!!!!!!!!!!!!

00:19 Siis
eihän tälläinen voi olla totta, eihän? Mä istun himas känny kädes ja odotan et tulee ilmoitus et poitsu

on palannu reissultaan? 10 vuotias ollu yli 5 tuntia kateissa.. jumalauta jos se on menny koskee

huumeisiin tms ni en tiedä kenet laitan tapetille. Lueskellu nyt enempi ja vähempi näistä "hoidollisista"

huostaanotoista, taida muuta olla ku kusetusta vaan. No kunhan klo tulee 8 ni soitan sille sossutantalle

joka teki päätöksen Nicon hoitoonmenosta, saa nähdä olenko mä huomenna lapsen kidnappaaja jo.

Keskiviikko 24.09.2008
22:57 Voisi olla mun kirjoittama:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&c...

22:30 
Yössä äiti valvoo, äiti valvoo
huolet seuranaan, missä poikansa vain
kulkee, suojelusta rukoillaan
yössä äiti valvoo, äiti valvoo
aina lapsiaan syliin muistonsa nyt sulkee
luopunut ei milloinkaan
Yössä äiti valvoo, äiti valvoo
huolet seuranaan, missä poikansa vain
kulkee, suojelusta rukoillaan
yössä äiti valvoo, äiti valvoo
aamuun saapuvaan syliin muistonsa
vain sulkee, luopunut ei kuitenkaan

MISSÄ MUN LAPSENI ON????????


21:54 Mun ex on syvältä!! Äsken juttelin sen kanssa et aion hakea huostaanoton purkua ku ei tosta

"intensiivihoidosta" oo mitään hiton hyötyä, pahentaa vaan poitsun käytöstä.. ni sen kommentti oli et

"Parempi sen siellä on kasvaa ku Kontulassa". Haistakoot pitkän p.....! Löysin huostaanottopäätöksen,

nyt kahlaan Finlexiä läpi. Tää on näitä tilanteita et jos tarve vaatii ni mä sit oon himas siihen asti et

kundi on aikuinen; halvemmaks se tulee yhteiskunnallekin kuin et on laps laitokses. Taatusti on

perheitä/lapsia maailmalla joilla on enemmän tarvetta tolle mestalle ku meillä. Kiehuttaa, kiehuttaa..

Ja kundikin on edelleen kateissa, jippiaijee. Mietin jo et lähden autolla sinne etsii, mut kuulema ovat

jalkaisin liikkeellä ja ilman rahaa. Siis mitä hittoa 10 v lapsi tekee tähän aikaan

ulkona????????????? Paljoa mua lohduttaa et hänestä on poliisihaku tehty, jos ois ollu himas ni

tätäkään ei olis tapahtunu!

15:13 Saas nähdä
kauan menee et Janttu muuttaa takas. Opettajansa soitti mulle tänään.. Ensin kehu mun tytön maasta

taivaisiin, sit tuli et nyt on pari päivää menny aika huonosti; neiti ollut todella surullinen ja

itkuherkkä. :( Eilen ei ollut kuulema osannu sanoa mitään syytä, tänään ku opensa oli sit enemmän

jutellu ni oli sanonu et on äitiä ikävä. :( Johan se ehti isillä asua reilu 3kk! En nyt sit tiedä teenkö

oikein vai väärin mut puhuin tos exän ja Jantun kans puhelimes, käyn hakee tytsyn vkl:ks mun luo

vaikka ois isivkl.

12:09 Just. Muutto tuli huomiseks... Mä häviän maan alle, maistraattiin ja Akeen ja postiin ja

operaattorille ja ja ja on ilmoitettu osoitetietojen luovutus kielletty! :)

07:49 Huomenia!
Meni sit eilinen taas siivillä. Aamulla äkkiä kotityöt pois alta ja sit appariks päiväks. Ysin jälkeen

lähettiin liikkeelle ja illalla 23 aikaan takaisin. Jos en muuta eilen oppinut ni ainakin sen et keskon

ajotoimisto on ihan perseestä!!! Ekana joutuu olee ventoilla tuntitolkulla ja sen jälkeen sit

lennetäänkin; kaikkialle ei ees ehditty. :P Ja kuski saa kaiken paskan niskaan, sekä ajotoimistolta että

asiakkailta. :O

Tänään onki sit mukavan rauhallinen päivä, pitää vaan viedä poitsu hammaslääkäriin ja käydä

vakuutusyhtiössä. Tietenni sillä edellytyksellä et ku soitan isännöitsijälle ja ne sanoo et paperit ei oo

vielä valmiina. Jos taasen sanoo et ovat valmiina, sit tuli kiirus!

Keskiviikko 10.09.2008
17:47 Kiesus ku meinaa olla tylsää. Jenna kattoo pikku kakkosta, mä vaan pyörittelen peukkuja. Pitäis

laittaa pyykit kuivuu ja tiskata, olo just sellanen plääh. Sen verta pölyä tullu huonekalujen takaa et

nokka on taas tulessa. Onks tää jotain syysmasennusta tms. ku jo muutaman päivän ollu veto veks?

Nytki vois vaan vetää peiton korviin ja alkaa nukkuu. :/

15:05 Pöh
sanon mä. Saas nyt sit taas kerran nähdä et päästäänkö me la muuttaa vai ei. Äsken käytiin

isännöitsijäntoimistossa viemässä ne sisäinen vaihto-hakemukset. Ei osannu meidän vuokrakirjanpitäjä

sanoa et ehtiikö tekee perjantaiks vuokrasopimukset. :/ Onneks on sentään sama henkilö molemmissa

osoitteissa, nopeuttaa. Pe nyt sit pitää soittaa sinne et onks ne paperit valmiina vai ei..

11:21 Avot
ajokortin kaksoiskappale tilattu ja vakuutuksetkin suht kunnossa. Oli virkailijalla hauskaa ku kerroin

ettei mulla oo ajokorttia ollu yli kolmeen vuoteen. :D Totes vaan et eipä hänkään muista milloin

viimeks olis poliisit pysäyttäny häntäkään. Älytön odotusaika et saa kortin, 5-6 vkoa.. No eipä sitä

ennenkään oo kortilla ajettu! Nyt on pakko ottaa päikkärit, viime yö oli taas repaleinen. Otin Jennan

viereen nukkuu ku yski nii kauheesti illalla, ni neiti sit taas nukku välillä poikittain ja välillä

pitkittäin jne.

07:38 Kiitokset
vaan "tuntemattomalle nrolle" joka herätti mut jo viideltä. On se vitun hienoa et toimii automaattinen

herätys vaikka kello oli soimas vasta seiskalta! Nyt sit se tietää jo toisen meidän soneran nron, tää

mun järjen jättiläisukkoni oli antanu sen erään siskon miehelle. :P Ja tietenni just sinä yönä ku toi on

täällä ni joku päättää soittaa sit molempiin nroihin!! On tää kiva olla het aamusta huonolla tuulella..

Tiistai 09.09.2008
20:14 Tauko!
Loppu laatikot. :P Huomasin tos aiemmin et kyl se niin on et ainoa mies johon nainen voi luottaa on oma

isi! Silläki kiirettä ni silti ehti käydä tuomassa mulle jätesäkkejä ja Jennalle vellejä. <3 Ja ilm. saan

ton Minnin lauantaina sille hoitoon ettei kohlaa jaloissa muutossa. Seuraavaks pitäis alkaa purkaa

huonekaluja, olis helpompaa viedä roskiin niitä. Tosin toi eteinen on jo täynnä roskiin menevää, pitää

odottaa et Jenna alkaa nukkuu niin saan vietyä ne roskiin.

15:46 Tjahas
ei sit menty tänään viemään hakemuksia. Heidän asunnossaan on yks lukko väliovessa, mikä ei mennyt

tarkastuksessa läpi. Ts. he purkaa sen tänään, huomenaamulla käy mies uudelleen tarkistaa sen.

On tää naisena elo outoa. Eka on motivaatio hukas ja nyt on sellainen yleisvitutustila päällä ettei

kiinnosta pakata. Ei oo mitään tapahtunu, en osaa edes nimetä syytä et miks mua V****aa tällä

hetkellä. :S

Lauantai 06.09.2008
20:53 Hullujen huone
taitaa kutsua. Oli jo kolmas la-ilta putkeen lasten ollessa kotona ku mä paistan lettuja iltapalaks?! :P

Käytiin vuokraa Alvin ja pikkuoravat, multa meni hyvin pitkälti ohi ku olin hellan ääressä. Meteli on

korvia huumaava, muksut painii tos vieres ja ukko huudattaa töllöä et kuulis jotain ohjelmastakin..

Luojan kiitos sauna alkaa just, saa tän kiljusen herrasväen nukkuu!

15:05 Hei ihqu daa ja silleesti!
 
Kyl tää alkaa jo olee normia eloa! Ite lähdin evakkoon partsille.. :D Muksut oli kilttejä, antoivat

Samin nukkua peräti yhteen asti. Ihan hyvä toisaalta ettei iltaan asti nuku; parhaillaan korjaamas

allun takalasia. En tiiä mikä hitto siihen ny tuli, ilm. lähteny kiskoiltaan ku ei noussu ylös asti vaikka

kui nappia paineli ees taas. Lihapata uunis tulos, kunhan ollaan syöty ni lähdetään kävelylle

Makuuniin.. käydään hakee joku lastenleffa ja tietenni karkkipäivän karkit! :) Illemmalla sit onkin

saunaan meno. On se vaan todettava et näin tää kuuluis mennäki; kaikki lapset himas! :)

06:21 Äiti valvoo,
äiti valvoo huolet seuranaan.. Missä poikansa nyt kulkee ja lallallaa.. No onneks mun poikani on unten

mailla hyvin tyytyväisenä, kuten myös tytöt. :) Mä aloin pyörittää läähätyslinjaa, päivystän luuria

parhaillaan. Isäntä on töissä, ylläri ylläri, soitti mulle varttia vaille viis et lähdenks mä mukaan. Enpä

saanu Niksuu hereille ni en lähteny, mut oonpa ainaki henges mukana ja valvon seurana! Ja käyn mä

hakee sen duunista kunha pääsee, tuli illalla suoraan kuokilla himaan ni eipä tarvii toisen tulla sit

dösällä.

Silmiä kirvelee ni pirusti ja meinaa olla pikkusen tylsää. Tosin mikä ihme toi on jos keskellä yötä

pomppii yksin ylhäällä. Kait se kello oli kuitenki lähempänä yhtä ku nukkumaan aloin. Käytiin kattoo ne

ilotulitukset tädin luona, se asuu niin korkealla et hyvin näky. Jantun kans kyl tuli taas sananharkkaa,

hän ei uskaltanu tulla partsille ku se kuulema tippuu alas.. sitku oli tyttö väsy valmiiks ni avot! Kyl mä

odotan jo kauhulla neidin murkkuikää jos nyt on jo elämä noin vaikeaa ku ikää 9v.. :S

Perjantai 05.09.2008
21:16 Dodii
ukko tuli töistä. Jenna jää hänen viekkuun nukkuu ja mä lähen vanhempien muksujen kans kattoo

ilotulituksen sm:iä. Vuoronvaihto aamuyöstä ku muru lähtee takas töihin.. Saas nähdä et lähenkö mä sit

aamusta rattiin, en kuitenkaan halua et toi väsyksissään lahtaa ittensä rattiin. :/ On se kyl kumma ku

toiset kuskit valittaa tuntien puutteesta ja meillä painetaan ympäripyöreitä päiviä..

18:17 Vanhuus
ei tuu yksin.. Vai meniks täs jotain väärinpäin tms?! Muksut lähti discoilemaan ja mä himassa?!?! :O

Aina välillä tulee näemmä näitä hetkiä elämässä et tunnet ittes ikälopuks, tää on sellainen hetki.

Justhan mä niille vaippoja vaihtelin ja puuroa keittelin.. nyt painelevat ite jääkaapille, laittavat

kampaukset kuntoon ja huikkaavat et heippa äiti, me mentiin! Onneks Jenna nyt sentään jäi kaveriks

kotiin, muuten saattais tippa tulla linssiin. :/

09:04 Huomenia vaan! Tosin on tässä jo parisen tuntia jalkeilla oltu, taas kerran lattiat pesty ja

pyykkikone käynnissä. Ei ollut neiti tänäkään yönä tehny tuhojaan, kussu vaan taas Saimaan. Täähän

on ihan sama ku muksujen kanssa, eka opitaan päiväkuivaks ja jossain vaihees sit yökuivaks!

Torstai 04.09.2008
18:48 Olipas outoa hypätä auton rattiin; tosin aivan ihanaa! Huomattavasti helpompaa oli liikkuminen..

:D Vielä ku käyn hakee luovarin ja rekkaan sen takas omiin nimiin ni avot. Kämpän vaihtokin taitaa

vihdoin ja viimein oikeasti toteutua, käytiin tänään molemmin puolin katsoo asunnot ni rouvan toive oli

et mahd. pian muutettais. No, uskon kun näen. Aika jännä pohjaratkaisu siinä asunnossa, mut 150

halvemmalla vuokralla se käy!

13:06 Ou jee!!
Pari tuntia ni kosla on kotona! *tuulettaa* Tosin niinku mä nyt sitä muka tarttisin niin kauheesti. xD

Antaa se ainakin illuusion et voi lähteä liikkuu jos siltä tuntuu.. Minnin kans taas käyty koirapuistos,

isännöitsijäntoimistossa ja kaupassa. Tökärin sivuille laadittu sellanen CV netti ja vaihtokämpät käyty

läpi. Kohta tulee taas pariskunta katsoo tätä.. On se nyt ihme jos mä en pikkuhiljaa ala tätä saamaan

pienempään vaihdettua! Ei mahdu mun jakeluun et mihin hittoon ne ihmiset katoaa jotka ekaks on

kiinnostuneita tästä?? Tasan yhdet on suoraan sanonu et ei heidän makuun ku keittiö niin pieni. Luulis

et ois sen verta kanttia et vois sanoa thanks but no thanks.. :O

Tiistai 09.09.2008
11:26 fjsfj
en osaa muuta enää sanoa. Onneks tulin himaan suoraan ostarilta!! Meidän koira sit osaa laittaa hellan

levyt päälle! Onneks oli tippunut leivinpaperi uunipellin päältä pois, muuten täällä olis kämppä palanu.

Muutenni ihan kiitettävästi ehtiny purkaa muuttolaatikoita tän tunnin aikana. :P

Kävin sit postis hakee ukon postitkin, kopio muuttoilmoituksesta oli tullut. On ukolla nykyisin söpö

allekirjoitus! No huomenna mennään sinne kyttikselle käymään, ottaa ton ja ne tilausvahvistukset

mukaan. Taas nostetaan tutkinta jotain vastaan.. Onneks kohta saadaan osoitetiedot salaisiks,

meiliossat muuttuvat ja ei tiedä muita ku mun nron ja elisan nron tähän huusholliin. Se kyl ihmetyttää

et mikä hitto täs kestää jos toinen syyte on jo syyttäjällä ja se lähestymiskielto on jo tuomarilla. :S

Mut se on pääasia et suurinpiirtein saadaan elää ja olla jo rauhassa! :)

09:57 Voi
elämän kevät noita vakuutusyhtiöitä. Liian iso homma heille soittaa rahoitusyhtiölle et oon

vakuuttamas autoani?? Huomenna sit pitää ehtiä mennä käymään paikan päällä kuittaamas

vakuutuspaperit et pääsen rekisteröimään ton koslan. Argh! Alkaa stressii pukkaa ku pitäis vaan

pakata!! Ja ny viemään poitsu hammaslääkäriin.

08:56 On se..
..kans outoa kuinka sitä on toisinaan evvk asenteella ja toisinaan taas energiaa täynnä. Kait sillä on sit

vaikutusta et missä asennossa nää hiton kupit on! Tosin ei täs nyt kyl vieläkään oo täydessä terässä,

mut pakkohan se on yrittää vaan pakata. Lakanakaappi läpikäyty, jippiaijei. Jätekasa eteisessä vaan

kasvaa, tarvii varmaan kohta huudella oma lava tohon partsin alle! :D Kyl mä näemmä sen verta pihi

oon etten raaski kaikkea lingota menee vaan säästän ne et vien sit joskus kirpparille. Tyyliin kerran

käytettyjä vauvan lakanasettejä ni ei anna luonne myöten heittää pois! Muutenni mussa on sulo vilenin

vikaa, "jos halvalla saa".. nim.merkillä viime tammikuus ostin täks jouluks uuden muovikuusen. xD

Kyllä se muutto taitaapi olla lauantaina, tänään mennään kirjoittaa paperit isännöitsijäntoimistoon. Ja

siis mun ei pitäis istua partsilla tätä kirjoittamassa vaan olla käymäs keittiön kaappeja läpi..

Samperin Minni ku ei anna mun nukkua öitä rauhassa, viime yönä hän halus vaan neljä kertaa sisään ja

ulos partsilta. Enää ei tarkene nukkua ovi auki, ni pitää sit olla avaamas arvon neidille ovea. Lähtee

muuten aika meteli ku tollanen Pumba hakkaa tassuilla ikkunalasiin et päästä mut akka sisään!

Maanantai 08.09.2008
21:48 Raato
olo, tiiä miks. Ei kyl tartte kauaa nukkumattia hakea! Päivä menny enemmän tai vähemmän lusmuillessa,

8 laatikollista pakkasin ja yks jätesäkillinen menos roskiin. En tajua kuka hitto kaiken maailman

rasvoja, meikkejä tms. on oikein ostellu.. meni muuten monta euroa roskiin! :P Hypättiin Jennan kans

ukon iltalenkille mukaan, käytiin samalla kaupas ja saatiin sit kauppiaalta pino lihalaatikoita. On

muuten hiton hyviä muuttolaatikoita! Muutenni alkaa tuntuu et taitaa olla helpoin muutto mun elämän

aikana, autoki ns. omasta takaa. Äsken kokeiltiin ni hyvin taittuu tähänki pihalle! Laatikot siirtyy

nokkiksilla nätteinä nippuina, ja siellä päässä on niin iso hissi et sohvaki mahtuu menee sillä. :)

15:58 Ai helvattu mä sanon taas! Kohta ollu tunnin puhelimes, yrittäny saada autoon vakuutuksen!! Siis

mikä ihmeen idea siinä on et auto pitää uudestaan rekisteröidä pelkän vakuutusyhtiön vaihdon

yhteydessä?!!? Taas kyl tulee mieleen et Suomi on yks samperin byrokraattien kotipesä;

jonninjoutavia kiemuroita joka hiton väliin tarvii tunkea. :P Eka soitin vakuutusyhtiöön, eiku mene

rekisteröimään se niin et oon ykköshaltija. Soitin rahoitusyhtiöön, et mun näemmä tarttee muuttaa

itteni kakkoshaltijaks ykköshaltijaks, no kundi sano ettei tartte.. soitto uudestaan vakuutusyhtiöön,

virkailija ei enää tienny mitä sanoa ni joku toinen sit soitti mulle. Ok, ei tarvii vaihtaa haltijaa mut

tarvii rekata se vakuutusyhtiön vaihto. Taas soitto rahoitusyhtiöön et lähetättekö mulle sen

luovutusosan et saan auton vakuutettua.. Ni ei, vakuutusyhtiön pitää ensin soittaa heille et mitä

vakuutusta mä oon siihen ottamas?! Ja et ne lähettää sen hiton lapun mulle kustantaa 17€.. No menee

sit samaan rahaan se et musta tulee sit ykköshaltija tai no ainoa. Ukollaki menee asiat hyvin, kaatu se

läheisneuvotteluhomma. Exänsä tuomas uutta miesystävää mukaan sinne palaveriin ja toi nyt ei suostu

siihen. Enpä kyl mäkään suostuis; jotenni ei mun mielestä kuulu hänelle lasten asiat parin kuukauden

seurustelun jälkeen. Ei meilläkään Sami sotkeennu mun ja Jukan välisiin asioihin, lapset on meidän

lapsia ja that's it. Nyt tarttee lähtee hakee pikku possu tarhasta, josko sais taas tää äiti persuksiinsa

liikettä ku muru himas. Lelut pitäis käydä läpi, ei varmana aleta kaikkia raahaa mukana!

11:15 Elämän
pieniä iloja. Kohta koululle hakee Niksu, sillä o h.lääkäri. Kuten myös huomenna ja sit pe. :) Eli ts. näen

poitsun kolme kertaa tän vkon aikana! :) Sain jopa 3 laatikollista pakattua ja pari mattoa pestyä,

hyvä minä. Luulin et tää räkätauti olis jo ohi, ei näemmä ole. Ei mikään ihme ettei oo hirveesti virtaa.

:/

09:40 Motivaatio
kateissa, kukaan nähny? Pakko se olis alkaa kyl pakkailee, pitää etsiä passikuvatkin. Tarvii hakee

itelle uus ajokortti ja Samille passi.. Mun lompakko varastettiin 4 v sitten, ei oo ollu ajokorttia sen

jälkeen ja ukon passi katos mystisesti exänsä luo. Voi tulla muuten ihan mielenkiintoinen "romanttinen"

risteily jos mä lähden yksin ja toi jää maihin. xD

Asiasta kukkaruukkuun; täällä olis tarjolla liki jätesäkillinen 80-92cm tytön vaatteita, ihan laidasta

laitaan. En jaksa laittaa niitä huuto.nettiin ja kirpparille oon liian laiska näemmä viemään. Et tulkaa

ny joku hitto soikoon hakee ne!! Meille vois vaihdos vaik tuoda kumpparit kokoa 26, ei löydy

kaupoista. :P

Sunnuntai 07.09.2008
22:50 Hiljaista
ku huopatossutehtaalla.. no suihkun kohina kuuluu. On se jännä kui sitä alkaa ns. odottaa et tulee rauha

maahan, sitku se tulee ni jo on ikävä muksuja! :P Käytiin treenaa muuttoa varten, kanneltiin iskän luona

sohvia ylös alas. Huomenna se kait pitää aikuisten oikeesti alkaa lätkii kamoja laatikoihin. Onneks ei

tartte sen enempiä ettiä muuttoautoa!

Oli kultsi kiltti; sillä välin ku mä ajelin muksuja viemäs oli tiskannu ja imuroinu himan. :) Muutenki

heräs taas mulla ihmettely täs vkl:n aikana.. Ku eihän ton ex muuta tee ku haukkuu sitä kuinka hän ei

osallistunu, tai ollu lasten kans, tai vaan ryyppäs tai tai tai.. Ni missä se puoli nyt on?? Omalla

tavallaan tekee pahaa katsoa kui se peuhaa mun muksujen kans tai miten mun mukelot häneen

suhtautuu. En osaa näin äkkiseltään sanoa eroa lasten biologisen isän tai sit Samin olemisen kanssa

lasten suhteen. :S Onhan se parempi näin, mut silti.. Varsinki ku ei oo ukko omien muksujen kans

tekemisis. Tää on taas näitä tilanteita missä mun varmaan parempi vaan todeta et elämä on, älä

murehdi turhia ku ei ne asiat siitä muuks muutu.

17:37 jahas..
Alkaa sit olee vkl pulkassa. Ekaks meen viemään Jantun, ja sit tuun hakee Niksun ja vien hänet. Ukko

jää himaan siivoamaan.. On taas ku pommin jäljiltä kämppä, huomaa et muksut ollut vkl:n himassa. :)

Tuli viestiä vaihtajalta, jos he saavat vaan isännöitsijänlausunnon ni ens vkl:na olis sit muutto! Tarttis

varmaan alkaa pakkaa loputkin ja ottaa autosta jätesäkkirulla roskiin meneviä varten. Onneks oli se

remppa, tuli jo aika hyvin karsittua. Tosin ei täältä paljoa lähde vieläkään mukaan, seuraava asunto on

sit meidän yhteinen koti.. :) Äsken otin päikkärit ruuan jälkeen ja näin itseni kuolleena. Äkkiä katsoo

unikirjasta et WTF se oikein tarkoittaa ni pikaista naimisiinmenoa.. O_o

09:35 Kauhea
kaakattaja mun tytär on! Pälisee ku papupata aina ku simmut on auki. Tulee perässä sinne mihin mä

menen, onneks ei nyt vessaan änkee mukaan! Taitaa olla jotain vaikutusta ku ei asuta enää saman katon

alla... Nytki makaa vieres tapittamas silmä kovana katsomassa mitä mä koneella teen.. xD

Torstai 04.09.2008
09:38 Uus päivä
ja uudet kujeet! :) Kämppä taasen siivottu, Jenna viety tarhaan ja Minni lenkitetty - tässähän saa olla

ylpeä itsestään. Huomenna loppuu sen koulutuksen hakuaika, tarvii painella mol:in sivuille et jos en

pääse siihen ni sit töihin. Ei mulla pää kestä tätä himas oloa, pakko saada lisää sisältöä elämään. Tai

kait tähänki tottuis jos ois rahaa tehdä joka päivä jotain, mut ku ei oo. Samperin penninvenyttämistä

päivästä toiseen. :P

Keskiviikko 03.09.2008
23:06 Ulkoilut ulkoiltu, päästiin Minnin kans koirapuistoon. :) Onneks oli likkakaveri käymäs, katto

Jennaa. Saas nähdä et kuis paljon tuhoja pimu tekee tänä yönä, aivan raato ainakin nyt! Kävin röökillä

ni silmät vaan muljahti päässä. xD Saas nähdä mitä kivoja ylläreitä ilmestyy taas jatkossa, sen tietää

et tänään ku ovat olleet yhteyksissä (siis ukko ja sen ex) ni jotain paskaa on tiedossa.. No mut se jää

sit nähtäväks! Nyt asuntopörssiin taas katselee kämppiä, enää ei haittaa vaikka olis kauempanakin. On

tosta Samista jotain hyötyäkin, sen tuttu korjas Avensiksen erittäin kohtuuhintaan ja yks toinen

kaveri laitto sen takakulman silloin. Et ainaki tuntee oikeita immeisiä! :)

20:57 Mikä
ihme siinä on et mä en osaa/saa mitään aikaiseks päiväsaikaan??? Sitä vaan haahuilee ja huuhuilee

ympäriinsä, notkuu koneella ja lueskelee jotain. Mut auta armias ku kello tulee about kuus illalla ni jo

alkaa tapahtuu. Nyt on taas imuroitu ja lattiat pesty, toinen koneellinen pyykkiä menos ja tiskattu. :S

No okei, normisti kyl aloitan touhuamisen jo aiemmin mut tänään kesti matka tarhasta himaan

puoltoista tuntia.. (matkaa n. 250m..) Ihmeteltiin etanoita, matoja ja sieniä, kukkia poimittiin ja

jäätiin suusta kii naapureiden kans. Lopulta Jenna yritti aiheuttaa mulle sydäriä ku läks kiipee tolle

kaltsille pihalla!! Ja Minni perässä.. xD Kyl näemmä veikka on hyvin neidin opettanut, mitään tietoa

horjahteluista, liukastumisesta tms. Et jiihaa, kolmas rämäpää tulos!! Täytynee toivoa et jos vielä

neljännen teen ni se sit ois rauhallinen mietiskelijä. Tosin eipä taida onnistua ku äidin maidon matkassa

tulee jo nopeatempoinen elämänasenne.. :)

Hyviä uutisiakin tuli; autosta ei ollutkaan menny kanspahvit. Tartti vaan ilmata se tms. Samalla

vaihtuivat sit öljyt ja jarrupalat, huomenna pitäis saada kosla alle. Luojan kiitos, jo mä oon miettiny et

miten hitos mä haen Jantun pe Sipoosta ja Niksun Pitskusta! On taas ihana vkl edessä, kiitos mussujen

ku ovat kotona. <3

16:10 Just näin:
03.09.2008 13:28 <Ylläpito> Asiaton päiväkirjamerkintä poistettu. Riidat ja välien selvittely eivät

kuulu IRC-Galleriaan vaan ne tulee hoitaa palvelun ulkopuolella.

Ja merkintähän oli siitä ku nauroin sille yhelle ku laittelee mun ukon kuvia sivulleen..

08:58 Olihan
taas yö. Jenna hääti mut omasta sängystä.. :S Tai no hääti ja hääti, oli yöllä tullu viekkuun ja ku mä

kävin röökillä kolmen maissa ni oliki jo poikittain. Mie sit köpöttelin hänen sänkyyn nukkuu! Pakko

myöntää et aika hölmö olo nukkua "prinsessa"verhon sisällä. :D Minniki ollu taas yöllä ahkerana, nyt

löyty partsilta saviruukun sirpaleet. Tietenni se ainoa mitä oon yrittäny varjella, ite maalannu sen ja

tehny sit decoupagella siihen kuviot ja lakannu. :( Saa nähdä milloin fifi alkaa paskoo verta, tiedä

paljon siruja mennyt jo mahaan. Mut nyt Postiin ja kauppaan!

Tiistai 02.09.2008
23:00 Jups
meni ilta sit rattoisasti. Kolmatta tuntia selvitin lankoja mitä Minni päätti maistella.. laittanu uutta

sävyäki niihin, huulipunalla tahrinu osan. :P Et ei tartte ihmetellä mitä se on tuhonnut, voi alkaa

ihmettelee jo et mitä EI! :D

18:49 Nyt on
täällä pikkuinenkin nuhanenä. :/ Tosin eipä toi neidin menoa yhtään hidasta, ainakaan vielä oo

havainnut moista. Elättelen jo toiveita et kohta voitais mennä nukkuu, on kyl veto taas poissa. Kyl noi

palaveeramiset näemmä on raskaita, ainakin henkisesti. Kitisin ja jupisin tänään siitä ku mitään ei

periaatteessa tapahdu, et onks se sit oikea ratkaisu et lapsi elää ns. normiarkea erossa perheestään,

et miten se sit tulee vaikuttaa lapsen psyykkiseen kehitykseen.. Ekan kerran mulle perheterapeutti

sano et mullahan on mahdollisuus pyytää huostaanoton purkua jne. No lokakuun alussa on hoitotiimin

palaveri, kyl mä siihen asti ainakin odotan. Jos ei vieläkään ala mitään tapahtuu, terapioita tms., ni sit

lähden vääntää kättä et saan pojan takas kotiin. En tiedä onko se sit puhdasta itsekkyyttä tms., mut

mielummin niin et poitsu kasvaa kodissaan kuin laitoksessa.

Maanantai 01.09.2008
22:53 Meni
päivä taas vikkelään. Lähdettiinki Jennan kans Samin mukaan töihin, käytiin Riksus ja Hyvinkäällä ja

vielä normi iltakierros. Aloin jo miettii et soitan Markolle et Terve, mä tuun ajaa 508:a kunhan Sami

saa sen E-kortin.. Tunnen jo rutiinit, paperityöt ja pikkuhiljaa kauppiaatkin.. xD Autonkin osaisin jo

lastata, kiinnitellä liinat jne. Ainoo et pumppukärryjen kans pitää joka hiton kerta miettiä et

mitenpäin nää nyt kääntyikään! :P

Minnikin ollut ihanalla tuulella, olihan se himas yksin reilu 7 tuntia. Kolmet kuset olkkaris vaikka vesi

ja ruokakippo koskemattomia.. Syönu Jennan traktorin, tarravihkon, mun huulipunan, yo-lakin ja

tietenni seinää.. (minkä Sami just la kittas TAAS uusiks..) Eniten kyl ketutti se ku neiti pistänyt mun

neuleen alun alkutekijöihin, langat oli ympäri kämppää. :P On se kiva ku o vasikan kokoinen koira,

yltää pirun korkealle!

09:57 Outoja
noi miehet on.. Nyt taas aamulla oli niin pusipusi ja lässynlässyn. :O Mut kaippa se pääpointti on se et

asia saatiin suht selväks, kummankin mielipiteet ja ajatukset toisen tiedossa! :)

Päätin sit pitää Jennankin kotona tänään, heräs vähän aikaa sit ja kömpi viekkuun köllii. Ku ei kerta

pakko oo tarhaan mennä ni saa olla pusuteltava tän päivän. Huomenna kuitenkin on aikainen herätys,

kymmeneks pitää olla Pitskus.

Sunnuntai 31.08.2008
23:53 Ai withu
et voi immeisellä palaa käpy. Mun ukkoni on idiootti. Ollaan tässä nyt ilta väännetty kättä siitä et jos

sen ex joutuu istuu.. Ja mä olen erittäin selväks tehnyt sen etten mä ala leikkii äitipuolta kenellekään

niin kauan ku biologinen äiti on sekopää/hullu, ja biologista äitiä sä et saa poistettua lasten elämästä

ihan äkkiä. Jos saa lapset ilman sitä skitsoa taustalla, ni homma on ok mun puolesta. Mut jos se

sekopää tulee kaupan päällisinä ni pitäkööt hyvänä koko paskan. Vanhinta muksua toi (siis Sami) on

väkisin tunkemas Marcon luo, vaikka tietääkseni aika selvää on et ei ikinä..

Siis minkä ihmeen takia ihmisten on pakko jatkaa pelleilyään vaikka moneen kertaan sanottu että

lopeta jo.. mikä vitun pakkomielle toisilla on riivamisesta? En käsitä vaikka kuinka yritän, taas

kerran. Mekin ollaan kuulema jo erottu heinäkuus, sain kaupalla käydessä senki kuulla. No tällä

menolla kyllä se erokin tulee ihan just, kuulema munki muksut on jo apinoita jne. Enkä tietääkseni ole

sanonu muista ku yhdestä et hoitoon kuuluis minkä tietävät jo vanhemmatkin. Alkaa tuntuu siltä et tein

sit väärin alusta alkaen ku en alkanu Samia vääntää isän rooliin, meillä ei kukaan sano tota isäks ku se

ei niiden isä ole. Hän on äidin poikaystävä vaikka kohta ollaanki oltu vuos kimpas. Mut kahtellaan

kunhan päästään sinne oikeuteen asti. On tää kyl hullua touhua, saman sekopään takia kaks

oikeudenkäyntiä edessä..

Mut edelleen se pätee et mä tulen lähtee tästä touhusta pää pystyssä! Mä en ole tehnyt mitään

laitonta, pystyn katsoo itseäni peilistä ja katsoa muita silmiin ilman että valehtelen joka toisella

sanalla. Lycka till vaan niille, jotka uskoo jonkun puheita.. Nim.merkillä nyt jännitän tuleeko Samin

siskolle paskaa niskaan ku ainaki sen tädin netti on sen nimillä..

18:40 Dodih..
tulihan se pikku possu takas kotio! :) Jo sitä kerkes olee pirunmoinen ikävä. Näemmä

molemminpuolista, avasin oven ni kapsahti kaulaan ja siinä sitten pysyikin tovin. Vahvistuu vaan se et

lyön leiman niskaan lapsistani! Kiva päivä ollu taas, käytiin kaupas ja oltiin Minnin kans ulkona leffan

katsomisen lisäks. Autoa ei sit saadakaan tänään, siitä on kuulema kansipahvikin menny. :P No Sami

käy sen sit ens pe hakee duuniautolla veks mökiltä, saadaan se pajalle hoonattavaks. Ja edes toi ei

saanu mun loistavaa mielialaa laskemaan, huomaa et olen oikeasti todella hyvällä tuulella.. En tullu

hullua hurskaammaks korvausten suhteen, törkeä kunnianloukkaus on nimike millä menee, ja jos

syyttäjä katsoo kaiken paskan mitä se on tehnyt tässä ni se on istumassa.. xD Ai kiesus et mä nauran

siinä vaiheessa! Luulis siinä vaihees irtoavan ukolleki oma kämppä ku se on kolmen skidin kans

ensikodissa tms. :)

13:46 JEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arvatkaa kuka sai äsken soiton Itiksen kytiltä?? Arvatkaa vaan mihin päätyi se ip-osoite mistä mun

nroa jaettiin siellä live chatis???? Nyt lähti sit syyttäjälle juttu, näyttö on valmiina! Yllättäen täti

oli kiistänyt puhelimes et ei hän oo sitä tehny, hänellä käy niin paljon kavereita jne., mut se on sit sen

ongelma todistaa kuka siellä on ollut silloin puolilta öin hänen koneellaan.. !!! :D Nyt meen Finlexiin

katsoo kuis paljon mä voin alkaa pyytelee korvauksia siltä! Voi helvattu et voi ihminen olla hyvällä

tuulella nyt, kuitenkin rasittanut aika hiton paljon meidän suhdetta/mun hermoja sen akan sekoilut ja

teot!! Aiemmin se itki kuinka mä halusin romuttaa hänen elämänsä, mikä ei pitänyt paikkaansa.. Nyt

kyl on sen verta paskaa tullut sieltä suunnalta et on "kostonhimo" heränny. Sitä saa mitä tilaa, hän ei

tule halvalla pääsee....

11:10 Syksyä
tää aika näemmä jo on. Vähän aikaa sit saatto vielä istuskella aamukaffen kaa partsilla kaikessa

rauhassa, nytku sitä yrittäis ni munathan siinä jäätyis! Leikkiny ahkeraa, pyykkiä pessy etc. Kunhan

tässä "herää" kunnolla ni vois lähteä Minnin kans koirapuistoon. Alkaa näemmä flunssa helpottaa,

tiedä sit jeesasko eilinen saunas käynti näin paljon. Jennaki tulee vasta kuuden maissa, häntä

odotellessa.. niin ja autoa, faija meni taas vkl:ks mökille et saa sen kuntoon. Loppuvkosta siirrän sit ne

hiton vakuutuksetkin omiin nimiin prkl.. kuitenki siinä on ollut iso ero ku faijalla on se 70 prossaa

bonuksia ja mulla 10.. :P