Keskiviikko 31.12.2008
00:24 Ai
joo.. onhan tässä tapahtunu muutakin.. kuten esim. se et Samin suku katkais välit siihen hänen palattua kotiin.. onneks jos multa kysytään. Mitä helvettiä toinen tekee alkoholistiäidillä joka ei muuten yhteyttä pidä paitsi pyytääkseen rahaa? :0 Siskonsa nyt on ollutki koko ajan kaksnaamainen otus, enää ei senkään tartte olla ku yksnaamainen.. :D Ja ukon isukki nyt on niin fiksu et on älynnyt soitella pojalleen oikeaan nroon. Mun suku nyt onneks on täyspäistä ni ne nyt ei ole korviaan letkauttanut näille meidän sähellyksille.. ja kuten Eini tänään todisti ni niin on ukonkin exän suku! Sääli vaan niitä muksuja, mut parempi sijaisperheessä ku elää paskan keskellä.

Tiistai 30.12.2008
21:06 Huh
ei voi muuta sanoa enää.. Luin teidän kamujen blogimerkinnät, ja en voi muuta todeta ku et VOIMIA tasapuolisesti teille kaikille. Itsellä on selkeästi suvantovaihe elämässä, pelkkiä positiivisia asioita tapahtuu toinen toisensa jälkeen. Ainoa negatiivinen oli et en päässy sinne kuljettajakoulutukseen; ajotestin perusteella mun ajotaitoni ei ole riittävä.. ?! (pakulla ajelin ympyrää vähän matkaa.. :P)

No mut reilu vko ja sit alkaa se Edupolin kartoitusjakso missä katsotaan mun soveltuvuus hoitoalalle. Eli uudet kuviot tulossa, loistavaa! Tosin ei tässä ole pahemmin ehtinyt himassa olee, ollaan lennetty ku pienet eläimet.. Mut rahaahan se vaan on ja mäkin oon oppinu peruuttaa lastauslaituriin ja ajaa sähköpässillä, hyvä minä! xD

Lapset on oppinu huonoja tapoja, pennut kuuntelee nykyisin Klamydiaa.. on muuten härskin kuuloista ku 9 v pimatsu laulaa et krapula tulee kyllä, minä määrään päivän.. Jenna on oppinut kiroilee täs joululoman aikana, huomaa et sisarukset olleet kotona. :P Kun neiti ekan kerran tokas sohvalla istuessaan "perkele saatana" ja alko hihittää perään ni piti hieraista kahteen otteeseen korvia et WTF.. Ja Niksu on tutustanut mut jonku Steen1 tuotantoon, meni sit kotona soittokieltoon pikku pirihuora niminen kappale. Kait mä sit oon niuho mut jotain rajaa sentään!!!

Mut juu.. Kaikelle on aikansa ja paikkansa, ja paistaa se aurinko risukasaankin. Ylämäki, alamäki, se on sitä elämää, eiks niin? Kauhulla kyllä odotan et milloin se alamäki alkaa.. :S Nyt ottaa sämpylät pois uunista; ihanaa saada uunituoretta leipää iltapalaks! :)
 
Sunnuntai 14.12.2008
21:17 Facebook
kutsuu, eli ts. mä poistan profiilin täältä kokonaan. Jos ei olla vielä kamuja siellä puolella, heitä yksityiskommana nimi.. Se sekopää on taas vauhdissa urakalla, parempi ettei saa tietää mun elämästä yhtikäs mitään! :)

14:39 Onpas
ollut perinteinen sunnuntai. Muuta tehty ku maattu ja katottu leffoja, painittu muksujen kans jne. Onks tää nyt sit sitä laatuaikaa ku ei juosta ympäri kyliä pää kolmantena jalkana? Ihan mukavaa kyl ollut, nyt kyl alkaa tuntuu siltä et ei jaksa enää olla vaan. Tosin eipä tässä oo ku muutama tunti ni lähdetään palauttaa lapset, sit onki Jenna enää.. ja sen tietää et neiti nukahtaa jo autoon kotiopäin tullessa; rankkoja nää vkl:t ku sisarukset himas. :D

Lauantai 13.12.2008
23:21 Sukulais..
..suhteet kunniaan! Samin äiti sit päätti kunnostautua, illan laittanu tekstareita missä haukkuu mua huoraks ja haluaa et mun lapset joutuis myös lastenkotiin?! Taas menee yli mun hilseen, alkaa vain mietityttää et ja ikä oli.. :P

07:44 Pirteä
olo, ihme kyllä. Meni aamuyön puolelle nukkumaanmeno, yö mennyt yskiessä ja kuitenni jo kahvit juotu jne. tähän kellon aikaan. Oli mielenkiintoinen "kauhu"leffa eilen, Halloween unrated. Kyllä taas herätti ajatuksia urakalla; vaikkei säikäyttämään onnistunut. En tiedä millainen alkuperäinen leffa on, mut tos oli sen kundin lapsuus mukana. Ja ai että mulla teki pahaa!! Strippari äiti, juoppo isäpuoli, isosisko mikä oli lutkahtava.. Mä vain säälin sitä pikkupoikaa; varsinki siinä vaihees ku tappo muut perheenjäsenet paitsi äidin ja pikkuvauvan. :/ Hienoa et leffa on tehty vuonna nakki ja luu, varsinki ku ajattelee millaista nykymeno on. Eilen viimeks oli lehdessä et äiti oli unohtanut 2-vuotiaan junaan?!?!? Miten helvetissä kukaan voi "unohtaa" lapsensa junaan??! :O Saati et taas oli ollut perhetappo. Ei pysty käsittää. Mikä ihme ihmisillä nykyään on? :S

Tosta tuli aasinsilta tähän; miten kukaan äiti voi lapselleen laittaa et ole enää poikani, yhteyttä ei tarvitse pitää.. Saati et "iso perä on parempi ku omat lapsesi".. :O Mulla on ollut omat mielipiteeni Samin äidistä ja siskosta, kyl ne vaan on voimistuneet. Ei oo miehelle ollut helppo päätös tulla takas, oma suku ns. hylkäs. Jos jotain positiivista pitää löytää, ni on se et ku muksut on sossun harteilla ni tapaamiset saadaan sovittua heidän kanssaan. Mut nyt veks koneelta, Janttu tuli renkuttaa et joks mä pääsen.. ja ilmoitti mulle et emmä oo sossun harteilla. xD Hyvin kyl on muksut ottanut ton et Sami tuli takas, eilen asiasta puhuttiin jne. Mua kyl itseäni ihmetyttää enempi se et toi "breikki" ei oo vaikuttanut meidän suhteeseen, tiedä sit johtuuko siitä et kuitenni päivittäin oltiin tekemisissä.


Perjantai 12.12.2008

19:53 Mihin
tääki päivä on menny? :S Mitään ns. erikoista en oo tehny, käyny kaupas ja hakenu muksut ja nyt sit onki jo ilta?! Joku taitaa salaa käännellä tota kelloa eteenpäin.. Korvatulppia on ehtinyt jo tulla ikävä, mä en tajua miks ihmees mun keskimmäinen tenava puhuu "huutamalla". Tai no siis erittäin kovalla äänellä. Ikänsä ollut samanlainen, meidän pikku "huutopussi".. tai vinkuintiaani.. tai tai.. rakkaalla lapsella on monta nimeä! :) Ja nyt kahvia taas koneeseen, pitää varmaanki kohta lähtee hakee karvanaama töistä.

06:58 Uus päivä,
uudet kujeet. Kone ei taas meinaa käynnistyä sit millään, pää täynnä räkää ja kurkussa taitaapi olla kaktus. :P Kohta pitäis mennä herättää neitokainen ja kiikuttaa tarhaan, heillä on joulukirkko tänään. Päivemmällä pääseeki sit hakee ryhmä rämän kotiin vkl:ks, ihanaa! :) Toivottavasti kelit olis sellaset et vois olla ulkonakin. Torttujen paisto on tänä vkl:na ku viimeks oli pipareiden.. tosin kyl mä tos mietin et pitäiskö se vääntää piparkakkutalo muksujen kans, mut kuka sen syö? :O Muinaki vuosina jääny törröttää helmikuulle asti ku kukaan ei oo raaskinut rikkoa sitä.. xD

Torstai 11.12.2008
23:24 Ilta
pulkassa! Päivä mennytkin taas ku siivillä. Aamusta kävin siellä ajotestissä, postia tulee ens vkon aikana et hyväksyttiinkö mut vai ei.. oli kyl aika nuiva juttu, olo oli ku inssiin menos ja mies joka sano mihin pitää ajaa hoki vaan kyllä kyllä. :S Olen sit seonnu lopullisesti, routa ajoi porsaan kotiin.. ei pystynyt pelastaa lapsia huostaanotolta. Nyt sit isäntä on Minnin kanssa ulkona, hakee takaisin pomon asemaa. Ihan kuten Jenkun kanssa, neiti tuppas kiukuttelee jos Sami sille jotain sanoi.. Mutta näähän on sarjassamme asioita ettei ole ns. mun ongelmia, hakekoot ite oman paikkansa! :)

Keskiviikko 10.12.2008
22:54 Väsy..
 
..mutta onnellinen. Joulujuhlat meni tosi hienosti, ihana oli nähdä neiti lumipallona lavalla. :) Joulupukkikin tuli vierailulle, saivat kaikki lapset pienet paketit. Ja tietenkin esityksen jälkeen maistu piparit ja glögi! Jos jaksais ni jännittäis huomista ajokoetta muttei jaksa. Menin ottaa yskänlääkettä ku meinaa keuhkot tulla pihalle; nyt ymmärrän miks ne otti apteekissa reseptin talteen.. :P

 21:38 Onpas
ollut mukava ilta taas. :) Saanu urakalla nauraa tyttöjen kohellukselle, oli muuten näky ku Minnillä oli iso Nalle Puh suussa ja Jennalla pieni.. (leikki koiranpentua..) Pitäis alkaa nukkuu, nukkumatti kateissa sekä multa että neidiltä. :S Aamulla onki sit kiva yrittää toi kiskoa ylös kukonlaulun aikaan. :P Kinttu kiukutellu kiitettävästi, koiruus onnistu viemään multa tänään jalat alta tarhalla.. Märkä nurtsi, lenkkarit ja Minni ei muuten ole turvallinen yhdistelmä! xD Eipä oo näkyny exältä listoja et mitä haluaa takas, kiukutelkoot päikyssään. Ite totes et jos paskaa alkaa hämmentää tulee isompi paska, kaippa se sen tietää ku elää siinä. Olis vaan kiva tietää et mitäköhän hittoa hän sit pyyteli multa anteeks jos kerta asiat nyt meneeki ihan toisin kuin mitä oli todellisuus.. Tarvii jatkossa varmaan katsella jo ympärilleen ku täälläpäin liikkuu, en tiedä vaarallisempaa asiaa ku just kortin saaneet.. Ja meillähän on niin lämpimät välit jonkun kanssa ni kait se itsesuojeluvaisto on hyvä omata! :)

17:05 Äh ja pöh..
 
toivottavasti arvauskeskuksissa on vielä käytössä xp:t tai vanhemmat versiot. Enhän mä taulapää muistanut ettei vista prkl osaa avata tätä mri-romppua. :P Meinasin et olisin katsonu mitä kuvia Päivi mulle tallens, mut enpä mä sitten kato. Ihan selkeesti mulla on tänään taas ollut liikaa aikaa, miettiny pääni puhki miten toinen voi sanoa että mä oon käynyt hänelle kalliiks.. kertaakaan ei suhteen aikana sellasta sanonu. Kävin sit sen tiliotteetkin läpi, en vieläkään jaksa tajuta. Taidan tehdä sen liikkeen et käyn nyt varmuuden vuoks leffat läpi et mitkä on "hänen", ainakin yhden päiväpeiton hän maksoi.. Kiesus ku ei voi pieni mieli varmuudella muistaa et olikohan noi verhot mun tililtä maksettuja vai sen.. Laitahan mulle lista tulee et mitkä nyt sit oli sun maksamia, ei tartte tulla toiste mulle itkee et olisin elänyt jonku siivellä. Sä muuten maksoit Minnin tokan rokotuskerran, haluut sä imeä ne ulos koirasta tms? Onneks kohta päästään Jennan kans saunaan ja sitten tutimaan, aamulla aikainen herätys. Kyl mä odotan huomista et A. pääsen sinne samperin lekuriin ja B. näen Niksun juhlakamoissa tanssimassa itsenäisyyspäivän kunniaks! :) Minnikin ymmärs tonttulakin ihan oikein; meinasin et siinä olis ollut meidän perheen joulukortti tänä vuonna.. Karvainen kakara tonttulakin kans.. ni paskat!! Sehän piti het repiä pois ja tappaa. xD

13:06 Just näin..
eipä tainnut olla montaa päivää aikaa ku mä totesin et odottelen toista huomautuslaskua autosta.. No nythän se sit tuli. "Joo, kyllä mä hoidan nää.." Ai kiesus et mua voi kiukuttaa se ettei pidetä kiinni siitä mitä ollaan sovittu. Katsoin äsken noi vakuutukset, syyskuusta siihen marraskuun alkuun ni 320, herran puh.laskut 90 ja auton lyhennykset marraskuun alkuun 250.. Mä en todellakaan usko et tuun saamaan siltä penniäkään, näemmä mun olis pitänyt vuos pyörittää ilmaista täyshoitolaa hänelle. Mikä hemmetti se on ihmisiin menny tänä päivänä? Kaiken oon halunnu pitää.. haistakoot paska! Itte se sano kaiken tänne jättävänsä, jos sitä poraa hermoon noi dvd:t ni hakekoot vittuun. Olis pitäny sen akkansa erossa meidän väleistä niinku sano tekevänsä, ei olis palanut sillat.. ja hei... kaikki käännetty hänen syyks.. No eiks tää saatanan sotku oo sen syytä?!?!? Luoja et mä toivon et pystyisin kääntää kelloa vuoden verran taaksepäin, en olis ikinä tutustunut koko ihmiseen. Tai no ei, toi on väärin sanottu.. oli meillä kuitenkin ihan toimiva suhde, ja ihmisenä hän on ihan kiva. Mut siihen sen exään/nykyiseen en olis välittänyt kyl tutustua, saati kestää kaikkea paskaa mitä se "ihminen" on tehnyt. Tääkin on pirun aikuismaista käytöstä selvittää välejä "netin" kautta, mut jos vastaan sille ni ei jää mitään todisteita, viestit on haukkumista. Mut niinhän se oli etteivät he halua kasvaa aikuisiks, liian tylsää olla vastuullinen saati huolehtia lapsista. :P

08:57 JES!
Mun herne käy ihan selkeästi ylikierroksilla. Tiedän että eron jälkeiseen aikaan kuuluu käsitellä iso liuta eri tunteita; onhan noi aika vauhdikkaasti vaihdelleet. Mut ekaa kertaa mä tunnen puhdasta vihaa?!?! Siis aivan loistavaa, tänki ku saan käsiteltyä ni taas ollaan yks pykälä menty eteenpäin.

Tos Minnin kans ku olin ulkona ni mietin et mitenköhän mä oon eläny toisen siivellä, tai miten mun "omaisuus" on hankittu jalkoja levittämällä.. "Kävi vuos kalliiks".. No miks halus kaiken ja vähän enemmänkin?! Luojan kiitos mä en suostunu siihen pleikka kolmoseen tai tiskikoneeseen, huh! Hän halus auton, hän sai auton. Syksyllä sai toisen auton kun tarvitsi sellaista. Joka hiton asian mitä hän halus ni sai?!?! Siis mä voisin ymmärtää ton et oon eläny siivellä jos mä olisin niin tehny, tuhlannu rahaa johonki älyttömään. Mut ku ei se oo mun tyyli, ikinä prkl mitään raaski edes ostaa?! Herralle ostettiin uusia vaatteita jatkuvalla syötöllä, mä taisin pariin kertaa ostaa uusia sukkia prkl. No tottakai mä Jennalle ostin vaatteita, mut jos se häntä poraa hermoon ni menkööt lataamoon. Vaikka Minni onki mulle rakas enkä hänestä luovu, ni sekin on herran mieleinen! Hän se halus nöffiä, mä etin keskikokoista koiruutta. Kiehuttaa, kiehuttaa.. ja tää ihan sen kortin takia mitä laitto mulle Facebookin kautta loppuillasta. Onks se noin vitun vaikeata tajuta et hän teki valintansa, se että alkoi mulle päätään aukoo ni kyllä poltti sillan takanaan? :O Mä en todellakaan tarvitse tollasia "ystäviä".

07:36 Uni
on kyl paras lääke vaivaan ku vaivaan! Vieläkin meinaa masentaa vähän, mutta vain vähän. Tota samaahan mä oon kuunnellu siihen asti kunnes tuli se lähestymiskielto voimaan, antaa nyt toisen päteä ja pönkittää omaa itsetuntoaan vaikka sitten ukkonsa "helmoista". :) Sen verran nyt tein et mulla on sekä saapuneet että lähetetyt viestit tallennettuna, tulee toistumaan ni sit haen sen lähestymiskiellon Samillekin. Kohta meen käymään oikeusaputoimistossa; tosin ihan muissa asioissa mut sama se on samalla kysyä tääkin asia. Ja ny kaffetta lisää, tytöt vaan nukkuvat. :P Tytöistä puheenollen, Janttu taitaapi muuttaa takas kotiin kevätlukukauden jälkeen!!! :D Kuulema hän halus kokeilla millasta on asua iskällä, nyt on kokeiltu jo.. Mä olin sit sen verran ilkeä et sanoin että kesken lukuvuotta sä et muuta takas, koulua ei kesken vuoden vaihdeta.

Tiistai 09.12.2008
06:20 Joo o...
 
ja tuolla reunassa mun on yritettävä tasapainoilla. :P Niinhän sitä sanotaan et koira muistuttaa emäntäänsä; iso ku prkl! No tulipa ainaki herättyä ajoissa, skannasin Avensiksen paperit ja lähetin ne menee rahoitusyhtiölle. Aamudopingit vedetty, josko sais olon paremmaks ennen ku lähtee liikkuu. On toi Duact kyl jännä lääke, jeesaa korvakipuunkin.. tosin samat röörithän ne menee niin nenässä ku korvissakin. Tarvii näemmä taas mennä hakee printteriin mustetta et saan tulostettua edes sen kopion ajokortista. Uskomatonta mutta totta, ei oo vieläkään löytynyt. :S Ja mä huomasin olevani läpeensä paha ihminen; ex on taas poistanut profiilinsa.. :D Saas nähdä monta tuntia menee et se hihuli aktivoi sen uudelleen... Toi on muuten varmaan tosi mielenkiintoista elää tollasessa suhteessa ku ikinä et tiedä mitä toinen sun selkäs takana säheltää. Kyl ex mulle sanoi tosta jo silloin ku oltiin yhdessä, mut enpä mä nyt sit uskonu et joku oikeesti olis tollainen. :O


Maanantai 08.12.2008
22:17 Ei auttanu
vaan päinvastoin pahens oloa. Viimeisetkin voimanrippeet katos ku pieru saharaan lauteilla ollessa. :P Huomas kyllä et ei oo kunnossa, jopa korotin Jennalle ääntä ku kiukutteli jonninjoutavasta. :S Ihan outoa, harvoin mä tolle ääntäni korotan. No nyt on onneks rauha maassa, pimu tuhisee vieressä. Iteki just nukkumaan, aamulla kello soimas.. Mulla on Pitskus perheterapia-aika sekä vanhempainpalaveri. Aivan loistavaa, pääsen avautuu taas urakalla. :D Vähäsen tuntuu siltä et joku herra ois ottanu herneet nenään sittenki ku laitoin sen mun kaverilistalle, ei tullu vastausta tekstariin saati soittoa enää.. Ota noista nyt sitten selvää!


18:57 tjahas. Auttaiskohan tää jotain ihmistä tajuamaan jotain... eli laitan exän nikin takas kaverilistalle, puhuttiin äsken asiasta puhelimessa.. Ja nyt mä hilpasen tyttären kans saunaan, josko se auttais tähän lentsuun!


16:02 Hyvä
minä; nyt on kotikin jo siisti! Pakko vaan tulla purkaa ajatuksia, alkaa sen verta pyörii jo ympyrää.. Mä tiedän et mä oon sanonut koko ajan että ei, en ota Samia takas.. mut perhana, on mulla vielä tunteita sitä kohtaan. Ja näemmä aivan liikaa. Asiaahan ei tietenkään helpota yhtään et ollaan jatkuvalla syötöllä yhteydessä toisiimme, en edes tiedä kuinka monta kertaa ollaan tänään jo puhuttu puhelimessa.. saati et mä vein sen aamulla töihin.. Siis tekihän se mulle vittumaisesti sillä lähtötyylillä.. mut kaippa mä oon ihan hullu ku ymmärrän sen motiivit miks teki niin. Ja se nyt kuitenkin näyttäis olevan fakta et herra haluaa palata himaan, yrittää vaan saada yhdelle taottua päähän ettei taas tulis sama show ku viimeks. Tai no, onhan se jo alkanut. Hyvä huuto tuli puhelimes ku sanoin et on muijas näemmä aktivoinu profiilis tänne ku oot mun sivulla käyny.. taas saa jännittää et mitä hemmettiä se muija keksii seuraavaks. Onneks Samilla sentään on pankkitunnukset mukanaan! Huomaatteks te saman ku mä.. ihan ku me ei oltais erottukaan. :S

Sunnuntai 07.12.2008
21:20 Mistä tolla tytöllä riittää virtaa??? Aamulla herätti meidät ysin jälkeen, ni silti vaan on ku duracell pupu. Ite aivan raatona, pari tuntia nyt yrittänyt jo et heeeeeeeeei, aletaan nukkuu, äiti on kipee.. Ni ei. Toivottavasti tää olo kohenee aamuun mennessä, pitää lähtee pankkiin ja vakuutusyhtiöön ja rahoitusyhtiöön ja ja ja... En edes muista mitä kaikkea piti tehdä, luojalle kiitos kalentereista!

Samistakaan ei oo kuulunu mitään, tavallaan onneks! Se mua kyl mietityttää et vieläkö se on jatkanut juomistaan ku aamulla kuitenni olis työpäivä edessä.. Sen tiedän et on ainaki yhden rokulimaanantain viettäny palattuaan sen "immeisen" luo. Hirveätä katsoa vierestä ku toinen ns. tuhoaa itseään henkisesti. Reppana ei nuku, ei syö, duunissa niin paljon ku mahdollista ja vapaa-ajan sit jurrissa. :/ Pirun kiva varmaan lapsilleki katsoa et isi on aina vaan jurrissa ja vanhemmat ei tee muuta ku riitele. Luojan kiitos itsellä ei oo tollasia ongelmia, toyboyki laitteli jo viestiä et sekin on sit ottanu herneet pois nenästään. Tosin eipä oo pelkoa et tän kaulan kanssa häntä tapaan! :P Sitäkin tässä miettinyt et onks musta oikeesti tullut näin "kylmä" ihminen, mua ei hetkauta tippaakaan et Sami on ns. varattu. Vai onks se sit vaan siitä ku meillä nyt kuitenkin on yhteinen menneisyys vai siitä etten mä pidä sitä sen emäntää oikeastaan edes ihmisenä?

Selvis mulle sit tänään et pennut oli viime hatkareissulla törttöilly urakalla.. Taas oli sama trio ollu, Niksu ja se sen ihastus ja sit yks poitsu. Se pimatsu oli sit Sellossa jostain kaupasta näpistelly heille jotain energiajuomaa ja jtn muuta, se toinen poitsu oli juonu kaljaa ja kaikki kolme oli vetäny röökiä. Niksu sit soitti mulle jokin aika sitten, kuulema hän sentin verran poltti. Minä sitten kysymään et oliks hyvää, ei kuulema. (Mä oon himas törkänny jo pari vuotta röökin sen suuhun et maista tosta; silloin tuli kertoo kuinka yks muksu oli äidiltään pölliny röökiä ja oli sit nurkan takana sen vetäny.) Mut huonona päivänä hän vois kyl polttaa. :O Enpä mä siihen sitten muuta sanonu ku et jos meinaat olla yhtä idiootti ku äitis on ni senkus sit poltat. Onneks vastas ettei hän aio tyhmäks alkaa! (juu, mä oon ite sitä mieltä et oon tyhmä ku poltan, ja jos olisin ollut muksuna ns. fiksu ni en olis aloittanutkaan..) Kyl täytyy sanoa et mä odotan entistä enemmän tiistaita, pääsen urakalla avautuu siellä mestassa. Todella raivostuttavaa että oma poika oppii uusia idioottimaisia tapoja, siellä ei rangaista tms. Tai no joo, joutu poika olee tän illan omassa huoneessa. Auta armias jos se himassa lähtis hatkaan, ni kyl se olis vko tai kaks kotiarestia sen jälkeen!!

16:41 Mä en halua tätä nuhaa, en! Tupperit pidetty, sen jälkeen oonki maannu villapaita päällä peiton alla palelemas. :S Hävettää myöntää et en jaksa edes alkaa ruokaa vääntää, just tilasin pizzaa kotiinkuljetettuna.. Kauhulla odotan et jos Sami pamahtaa oven taakse, voin uskoa et siellä on railakkaat riidat käynnissä. Se nyt tästä vielä puuttuis, en kuitenkaan toista kadulle jätä. Oe woe woe. :S No, toivotaan parasta ja pelätään pahinta! :)

11:14 Ei sitten
ole hyvä homma bongata exää sangystään.. ei ei ei ja ei. Ja vielä kerran ei. Silmät ihan ristissä, kaula syöty ja kohta tulee vieraat. :P Eipä kyl varmaan oo häävi olo toisellakaan osapuolella, mä en sentään joudu menemään "puolisoni" luo tällä hetkellä. (en oo ainoo kenen kaula syöty.. ) Prkl mä sanon! No mut, eiku jatkamaan imuroimista ja pakkelsit pöytään.


04:15 Au au au ja au
Nyt sais erittäin edullisesti yhen kappaleen kurkkukipua? Pieniä neuloja kurkku täys, heräsin siihen. ja AUTS! Otin panodolia ja nyt odotan et se auttaa. :( Enkä mä sitten näemmä enää pienistä hätkähdä... hiipparoin äsken ottaa ton lääkkeen ja naistenhuoneen kautta.. Sieltä tullessa aloin katsoo et heeeetkinen, mitkä nää hessu hopo kengät täällä vielä on.. ( herätin Samin aiemmin et nyt kotiin ennenku aloin ite nukkuu..) No Jenna näemmä sit hipsiny omaan sänkyyn ku mun ex on mun sängyssä?!?!?

"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa jotka hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa..."

Lauantai 06.12.2008
21:22 Elämää
ei sen enempää. No enää mulla ei ole Avensista, mut onpa Toyota siltikin. :) Enkä ollut aiemmin nähnyt oikeaa 500 euron seteliä kädessäni, nyt oon nähny! Tosin ma-aamuna noi rahat jatkaa erittäin vauhdikkaasti matkaansa... Muuten mennytki aika siivoillessa huomisia Tuppereita varten, peräti Nesteellä käytiin hakee lisää tarjottavaa. Aiempi merkintä ku laitoin et oli mielenkiintoinen viime yö ni johtu siitä et Sami oli meillä avautumassa.. Tuolla se on tälläki hetkellä nukkumas keittiön pöytää vasten. :S Mä taisin sanoa jo aiemmin siitä et kui rikki/väsynyt toi ihminen on, sitä se on edelleen. Sohva ei kelvannut hänelle nukkumiseen; ei oo mun syy jos hänellä on niskat kipeät!

Meillä jäi Jennan kanssa sitten kaverin muksujen synttäritki väliin tänään ton autokaupan takia, puhe oli et mennään sit myöhemmin illalla ja et soitellaan sit. Tiitun puhelin ei hälytä jos mä sille soitan ni odottelin sit et hän soittais mulle päin.. ei oo soittoa kuulunu prkl.. :P No onneks huomenna saan annettua tyttöjen uudet nuket!

 

10:44 Erittäin hauskaa itsenäisyyspäivää
kaikille! Ja kiitokset veteraaneille. :) Oli erittäin mielenkiintoinen yö, ja näemmä menee vain mielenkiintoisemmaksi.. Nyt lähtee toi auto multa, JEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Perjantai 05.12.2008
23:11 Just näin..
taas kerran. Sainpa mieltä ylentäviä viestejä exältä. Näemmä joku kävi lukee mun ed. merkinnän ja otti pultit Samille. Saan kuulema painua vittuun laskujeni kans jne... huomaa et joku herra on taas ottanut olutta kun alkaa mulle tollasia viestejä laittaa. Asiahan ei sinänsä mulle kuulu, mut onko se mun vikani jos se ei uskalla puhua totta himassa? Mä en enää edes halua tietää kuinka paljon se mua on kusettanut vuoden aikana. :( Edelleen kyl olen sitä mieltä et sillä ihmisellä on paha olla, tänään ns. potkin sen autosta ulos ku heitin sen himaan... sanoin et tee nyt oikein.. Ja hän toteaa mulle et tää on väärin et tänne menen.

Onneks mulle ei ole kuitenkaan munia kasvanu, mä en tod halua joutua tollaseen paskaan mitä tonki miehen elämä on!!!


Keskiviikko 03.12.2008
19:44 Saas
nähdä kui tänä iltana käy neidin nukkumaanmenon kanssa, tänään ei ollu ottanu päikkäreitä tarhassa. Eipä kyl kuulema eilenkään ku puolen tunnin tirsat. Rauha jo maassa, valot veks jne. Muuten päivä mennytki ku siivillä, vaikken ihmeitä oo tehny. Kävin sossussa sen jälkeen ku olin jutellu sen ohjaajan kanssa, laskee uusiks joulukuun tulot &menot niin että huomioi lasten kotonaolon, JEE! Tai no jee ja jee, odottelen jännityksellä et mahtaako mun tilille tänään tulla Samilta rahaa vai ei. Jos ei, ni sit mun on sama nostaa kädet pystyyn koska mun tuloilla ei noita vakuutuksia/lyhennyksiä maksella.. ainakaan noita rästissä olevia. :P Kunhan noi saa ns. ajan tasalle, ni kaiken järjen mukaan mulla pitäis riittää rahat lyhennyksiin vaikken sais tota myytyä. Nyt tarjottiin vaihdossa patrolia, mut mitä hemmettiä mä sellaisella teen? :O

Minniki pääs tänään pitkästä aikaa koirapuistoon, nautti muuten olostaan! Emäntä kyl ei, vettä tuli ku esterin perseestä.. Sen jälkeen sai vielä ydinluun, on ollut oikein tyytyväinen luffe. :)

09:51 Sopii ku nenä päähän!
Okei, emmä enää niin "nuori" oo.. mut muuten. Rintaa pakahduttaa, hymyilyttää.. Ei, en ole rakastunut tms., olen vain onnellinen mun lapsista, Minnistä, kodistani, ystävistäni jne jne.. Kyl se vaan pätee edelleen ettei kukaan voi ottaa vastuuta toisen ihmisen onnesta, itsestään se on löydettävä. :)

Helppoo olla nuori
kaikki tai ei mitään
hei rock and roll
On helppoo tarttuu kiinni
Ja kohta päästää menemään

Päivät ne vaan tulee ja
menee läpi korvien sunnuntait
ja sormien on helppo
kitaralla iltaa säestää

(kerto)
Heii... On niin helppoo olla onnellinen
Heii... Ja tyytyy siihen mitä on

Helppo olla vapaa kuvitella
että kaikkeen löytyy syy
Mut miten rakkaus
tai maailman synty selittyy

Mä voin suunnitella mun koko elämän
vaimon ja viran ja talonkin
Mut kaikki menee toisin
joku suunnittelee mua paremmin

(kerto)
Heii... On niin helppoo olla onnellinen
Heii... Ja tyytyy siihen mitä on

Intro

Heii... On niin helppoo olla onnellinen
Heii... Ja tyytyy siihen mitä on

Heii... On niin helppoo elää nyt ja tässä
Heii... Ja tyytyy siihen mitä on


08:09 Hirveintä
yh:na olossa on muuten se ku jättää toisen hetkeks yksin. Jenna nukkuu vieläkin, vein sitten Minnin ulos ku alko hakkaa mua tassulla.. Ja kiesus mulla on syyllinen olotila! Onneks ei tyttö ollu heränny, tiedä kui kauheat traumat siitä olis jääny. :( Joka ilta toistuu sama olotila ku vien koiran ulos.. tosin sillä erotuksella et neiti istuu hereillä, laitetaan piirretty pyörii, ja mä toistan miljoona kertaa että äiti tulee just takas, ole kiltisti. Ja Jenna vastaa oon oon, vie vaan Minni.

Miten mä en muista tälläistä olotilaa vanhempien muksujen kohdalla? Kuitenki Jasu oli silloin, aamuin illoin vein sen ilman muksuja ulos, ja samalla lailla olin yh. :/ Vaikuttaako se sit ku ei oo ku yks laps tms? Se nyt kuitenkin on fakta et toi koira on vietävä ulos, kuten myös se etten mä ala Jennaa väsyneenä/kesken unien raahaa ulos muutaman minsan takia. Lapsiperheiden kotipalvelu taas ei toimi ku virastoaikana.. Tai sit mä stressaan taas kerran turhan takia! Eipä olis kyl eka kerta mun elämässä. Tarvii tänään soittaa fattaankin, eilen soitin perhetyöntekijälle ja pyysin puoltavaa lausuntoa harkinnanvaraiselle toimeentulotuelle. On niin hemmetin turhauttavaa ettei Niksua ja Janttua huomioida mitenkään mulle menoina, vaikka tästäkin kuusta viettää puolet kotona. Kyl mun tuloilla mä ja Jenna pärjätään, mut mitä hemmettiä mun pitäis vanhemmille muksuille syöttää?? ilmaako? :S Ruokajonoon en enää mene ku se yks sekopää siellä käy. No hyvin kyl toi Raija ymmärs eilen tilanteen ku selostin, ja puoltaa khyl..

Tiistai 02.12.2008
23:16 Älkää
ikinä sanoko että rauha maassa.. nyt vasta se on, ainakin tuhinasta päätellen. Oma sänky, äitin sänky, oma sänky, äitin sänky.. Pissahätä, jano, pissahätä, jano.. :O Voisin melkein sanoa että joku neitonen on nukkunut tarhassa päikkärit!!! Tulee ihan vanhat ajat mieleen ku mä sanoin tarhalla että ei, älkää antako heidän (Niksun&Jantun) nukkua koska illalla sitten ei tule uni ajoissa... :S Ei voi muuta sanoa kuin että onneks mullakaan ei ole aamulla mihinkään menoa, luuri äänettömällä. Katsotaan sitten mihin aikaan huomenna havahdutaan tähän maailmaan, Minnikin makaa raatona parvekkeella.. mä veikkaan et mulla menee myöhään, tää netti muuten on pirun jännä paikka pitkästä aikaa!

20:47 Olipa
muuten vika kerta ku otan Jennan mukaan iltalenkille Minnin kanssa! Ei muuten ole mikään mieltä ylentävä kokemus toista vetää kädestä mukana ku toinen kiskoo hihnassa. ja tietenkin vesisateessa. :P Tosin oma moka, ei pitäis luulla et kaapis on tupakkaa ku siellä ei oo. No nyt sentään on rauha maassa!

 16:50 Hmm..
pitäisköhän mun alkaa miettii hoitoon hakeutumista.. Vai olenko mä aina ollut näin ailahteleva mieleltäni?? Todella surullinen olo ollut pari päivää, no nyt sit kuitenki ihan "onnellinen" olo. Se suru on jossain taustalla. :S Mitään ihmeellistä oo tehny, päivällä siivosin ja äsken sit Jennan kans askarreltiin.. Ja urakalla sotkettiin hileillä, eipä enää ärsytä ketään! :D ( ex jupisi ku tytöt oli askarrellu just ku kimalteli joka paikka..) Mitään ihmeellistäkään ei edes oo tiedossa, kaivoin äsken inkapipon ohjeen esiin et alan väkertää muksuille hatut. Joulumielikin näköjään alkaa kaivautuu esiin, äsken huomasin laulelevani Jennalle joululauluja.. :O Vai oonkohan mä taas jurrissa mitä en oo ite huomannut.. hmm ja hmm...

10:32 Woih..
 
siis mihin tää aika oikein menee?? Menin kylmille väreille äsken koululla, olin katsomassa niitä 4. luokkalaisten tansseja. Tytöillä iltapuvut, pojilla suorat.. Tän illan taidankin olla nenä kiinni töllössä kyttäämässä josko joltain kanavalta tulis lähetys niistä Finlandia-talon tanssiaisista.. Oli se outo fiilis katsoa ku tietää/tuntee noi lapset tarhaikäisistä asti. *huokaa* Niksun openkin kans sovin et jos jotain koulussa sattuu ni laittaa jatkossa mulleki meiliä, tähän asti vain ilmoittanu omahoitajalle. Ja varmistu se et mun poikani ei ole tod. rikkonut kenenkään takkeja!!! Vieläki vituttaa tollaset paskapuheet. Vaikka hän on impulsiivinen muksu, ja törttöilee, ni ei häntä nyt tarvii joka asiasta syyttää!

Lekuri oli idiootti, sain vääntää kättä sen kanssa et suostu kirjoittaa lähetteen naistenklinikalle. Kai mä ny prkl ite jo tiedän et haluanko enää lapsia vai en?!?! Polveen ei suostunut edes kommentoimaan koska aikaa ei oltu varattu sen takia. :P Tarvii sit ite soittaa rg-lekurille, saan mä sen lausunnon siltäkin. Pakko myöntää et mä en aiemmin edes tajunnu kui paljon sitä tuntee eri alojen immeisiä! :S

07:49 Waude!!
Sain mä ainaki 2 tuntii nukuttua viime yönä, jee!! :/ Kertokaas mulle joku poppakonsti että lopettaisin ajattelun? :O tää taitaa mennä kastiin et mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää.. tai no ei kyl sekään vaikka kuinka yrittää. :P

05:56 Hmph.. enks mä just oo kehunu mun ystäviä ja sit laittavat mulle tälläistä... xD
Tässä kerrankin asiallinen, makeilematon ystävyysvala!

Mukavaa päivää!

Olen on aina tukenasi:

Kun olet surullinen, juotan sinut humalaan ja autan juonittelussa sitä
ihmispoloa vastaa, joka aiheuttaa sinulle huolia.

Kun tunnet tuskaa rinnassasi, nostan autosi pois päältäsi.
Vaihdoit tietysti taas kesärenkaita sen naurettavan, kahden euron Bilteman
tunkin kanssa.

Kun hymyilet, tiedän, että selibaattisi on vihdoin ohi.

Kun elämä kauhistuttaa, kuvailen sinulle taukoamatta kuinka huonosti asiat
todella voisivat olla.

Kun olet hämmentynyt, käytän sinulle puhuessani yksinkertaisia
lauserakenteita ja lyhyitä sanoja.

Kun sairastat, pysyn kaukana sinusta. En halua tartuntaa.

Kun lennät pyllyllesi, en huolestu. Noin iso perse vaimentaa iskut hyvin.

Tämä on minun ystävyysvalani. Olen sinun ystäväsi.
Ystävyys on kuin housuun kuseminen: kaikki näkevät, mitä on tapahtunut,
mutta vain sinä tunnet lämmön.

---- Mut joo o, näinhän se menee.... ----

05:50 Guuut moorning!
Mistäs sitä aloittais aamuavauksen.. Kohta tunnin pomppinu pystys, heräsin röökille ni en enää "uskaltanu" alkaa nukkuu. Mun tyylillä en olis ollu sit seiskalta pystys, vaan lätkiny kelloa vaan kiinni. xD muuten yö meniki jopa nukkuessa, Jenna kuorsas kainalossa. Siis joo o, mä oon ite sitä mieltä aina ollut et lapset nukkuu omassa sängyssään pienestä pitäen, mut tän kans on kyl tullu siitäki lipsuttua.. onks mitään suloisempaa ku pikkuinen tuhisemassa siinä vieressä viattoman unta? :O

En tiedä mikä hitto mulle on tullut Niksun suhteen. Siis tietenkin mä rakastan häntä, on mun esikoiseni, päivittäin ollaan puhelimes ja eilen kävin koululla moikkaamas kuten myös tiistaina jne.. mut mulle eilen soitettiin puol kuuden aikaa osastolta et muksut on taas karkureissulla. Ni jos ajattelen sitä edellistä karkaamiskertaa ja sitä tunnekuohua mikä silloin oli, huolestuneisuutta, pelkoa, kiukkua osastoa kohtaan ni nyt ei ollut mitään??!!? Okei, mä hermostuin puhelimes ku Tiina soitti ja ilmoitti asiasta, ja taatusti kuuli sen mun äänestä. Mut siis mä ns. suutuin siihen samperin puljuun että eikö ne nyt prkl osaa pitää lapsia kurissa?! Mä en ollut Nicosta huolissani, oli vaan sellanen olo et se on fiksu poika, kyllä se pärjää. :O Edelleen oon vakaasti sitä mieltä et elämäni virheen tein ku suostuin tohon helvetin "intensiivihoitoon", ja odotan sitä päivää et poitsu tulee himaan.. no takaraja on 15.1.2010, mä en aiemmin häntä kotiin saa vaikka alkaisin hakee huostaanoton purkua. Meidän sossutantta uskoo sen mitä lukee paperissa, kuinka se pulju on niiiiiiiiiiiiiiin paljon auttanut lapsia ja blaabunblaabun. No onneks mulla on tiistaina taas perheterapia-aika, pääsen avautuu TAAS kuinka se mesta on perseestä ja mua vituttaa ku mun lapseni on siellä! Niksun isän kans eilen juttelin puhelimes illalla, sille ne oli ilmoittanu vasta ysin aikaan et poitsu on jossain.. ja senki asenne laitto vaan mua kiehuttaa. Äijä ei oo päivääkään elänyt poikansa kans ns. kaksin tms. tai ollut se lähivanhempi, ni millä "oikeudella" se kehtaa huokailla et taas tällästä.. Ripitin sit senki aikani kuluks puhelimes. :P

Minniki teki eilen reilut sillä välin ku oltiin saunassa.. :D Olin jättäny hellan takareunalle ruuanjämät jäähtyy, ajattelin et siinä on meille tänki päivän sapuska. Eipä sitten oo, tyhjä kattila oli liedellä ja paistinpannu pöydän alla erittäin puhtaaksi nuoltuna. Täällä se istu kauha suussa ku himaan tultiin. Ja tietenni sit loppuhuipennuksena ei sen pakki ollu kestäny ku oli päättäny yöllä Jennan huoneen miinoittaa. :P

Nii ja ne mun sutinani mä pidän ihan omana tietonani.... kyllähän nyt jokaisella sinkkunaisella pitää oma toyboy olla.. *viheltelee*