Torstai 01.05.2008
11:24 Vappu..
eipä sit tullut tehtyä mitään muuta ku istuttua ruuhkissa. Eka hain faijalta auton, yli tunti meni matkaan julkisilla?? Okei, Minni ja Jenna mukana ni oli pikkusen hiljasta edetä.. Paidas luki "Äiti ei jaksa" ni muillaki ihmisillä oli hauskaa. Niksu pitskusta himaan, takas faijalle ja heitin ne vielä mökille. Pakko oli avensis ottaa tänne päätyyn, Samin kaveri lupas katsoa sen perän ja korjata sen. KOhta pitäis lähteä näyttää tota koslaa.. Muutenki näytti eilen oli tosi hiljaista naapurustossa, kävin broidin koiran kusettamas illalla ni näkyny muita ku pikkulapsia baarien edessä. :S Tais olla vanhemmat viihteellä. :D

Pennut tappelee koko ajan, ehanaa. Aivan älytöntä pään aukomista ja kissa-hiirileikkiä. Alkaa savu nousee jo itelläänkin. Paree painuu suihkuun ja ovesta ulos, tapelkoot. Otan Jennan ja Minnin mukaan, saa neki hetken levähtää.

Tiistai 29.04.2008
10:07 mitä
ihmettä jengi touhuaa päivät jos ei oo töissä?? Kello o 10 aamulla ja kotityöt tehty; nyt pyörittelen peukaloita. :S Enää vaan 5 tuntia siihen et Janttu tulee himaan ja lähetään ulos ja vappuostoksille. Mut oikeesti, diipadaapa.. alanko mä hinkkaa jalkalistoja hammasharjalla? :O No onneks aika menee nopeasti, elokuu lähestyy kovaa vauhtia. Ja kait sitä sit mökkilaiturilla maates ei enää kiroakaan kotiäitinä oloa.. kait.

Maanantai 28.04.2008
11:35 Juups
kyl se kannattaa välistä päästellä höyryjä pihalle. Menihän se aamuneljään asti ku asioita selvitettiin.. Ja nyt kostautuu, silmiä kirvelee ja väsyttää ihan sikana. Onneks mulla ei ollu tänään duunipäivää, ei ois tullu mitään. Sami lähti ihan pirteenä ja hyväntuulisena töihin, mä en käsitä.. Munhan se pitäis olla nuorempi meistä ni paskat! Vanha akanrähjä näemmä.. Kui sitä nuoruudessa jakso valvoa yöt ja päivät ja mennä ja touhuta? Nyt jos jää unet vähiin ni sitä o ihan tööt. Joskohan mä saisin ton Jennan päikkäreille ni menisin iteki.

Sunnuntai 27.04.2008
22:08 Loistavaa!
Mun ei tartte edes ite käydä missään ni silti lähettelen uhkailuja.. :D Pikkusen olin huuli pyöreänä ku Sami kysy et millo sä oot isos käyny etkä oo kertonu mulle?? Satutäti oli ollut taas vauhdissa. Hip hei. Sit onki ukko mököttänyt illan, tai oikeastaan koko vitun päivän. Miks musta välistä tuntuu et sekin on vaan yks iso lapsi? Jos en tee niinkuin hän haluaa tai oon ite huonolla tuulella ni het kimpoaa takas. Tai päinvastoin, se on aamusta naama nyrpeänä ni ei mene kauaa ni niin oon minäkin. Sitä en vaan käsitä et se pitää lapsillekin näyttää/osoittaa, paljon se kolme vuotias tajuu et ei, et saa suklaata ku kaadoit maidot lattialle 4 tuntia sitten?! :O

Kait se taas kävi tänään Heidin luona illalla, oli himasta veks kolmatta tuntia selittelemättä sen enempiä. Kuulema auton kajareihin ruuveja laitto, mut onpa pirun pitkät ruuvit. Päivällä se juoks työnantajansa asioilla, kivaa hommaa noin sunnuntaina. Oonhan mä tiukkapipoinen, mut olis se kiva edes vkl:sin viettää yhteistä aikaa.. Muutenkin ku nukkuen, sitä me tehdään ihan arkisinkin. Eilen oli paras ku isäntä ei vastannu aamulla ees puhelimeen ni mun lapset totes et siellä se on taas heidin luona... tienny enää et pitäiskö itkeä vai nauraa. Loppupeleissä tolla oli puhelin äänettömällä, tuli meitä pihalla vastaan. Mut voin vaan todeta et voi ihminen olla oikeesti loppu tähän touhuun. Tiedän mä sen et uusioperhekuviot on vaikeita, mut emmä osannu kuvitellakaan et näin käy et lapset suljetaan ulkopuolelle ja exät vehtaa toistensa kanssa, ainaki toisen osapuolen mielestä.

20:24 Sunnuntai muka pyhäpäivä.. pöh. Koko päivän niska limassa taas touhunnu ja siivonnu, sisällä että ulkona. :P Kuhan vielä jostain kaivan auton pesupoletit esiin ni pääsen pesee sen ulkoakin!

13:06 Eka
hyttynen nähty?! :O Meidän partsilla peekele.. Just sain partsin siivottua ja järkättyä ni sit sinne tulee verenimijät.. Hävytöntä! :D Taulut seinillä, pehmolelut paikoillaan.. Kyl tää vielä kodiks muuttuu jossain vaihees. On vaan niin upea ilma et taidetaan kohta lähteä ulos, kehtaa sisällä olla.

Lauantai 26.04.2008
22:02 On se kesä tulossa,
pakko myöntää. Just olin Minnin kans tunnin lenkillä, sandaalit jalassa köpöttelemässä. :D Voi olla pikkusen naatti olo, eka päivän kävelly messaris, sit saunas käynti ja nyt vielä reipas lenkki loppuun. Ihan jees työnjako, mä vien koiran iltalenkille ja Sami hoitaa Jennan nukkuu.. ja vielä vie koiran aamuisin ettei mun tartte persettäni heti ulos ovesta raahata. :D

Minnillä oli hauskaa pihalla, pääs ekaa kertaa kunnolla peuhaa toisen koiran kanssa. Mut on kyl neiti nyt raato, makaa vaan kieli pihalla. :D Saa nähä päästäänkö ikinä Tiinan kans kimpas lenkille, olis kyl ihan hyvä et koirat ehtis tavata toisensa ennen ku Minni menee heille hoitoon. Jotenki hullua et mua syytetään jonku kaverien varastamisesta jos toinen on mun pojan luokkakaverin äiti? Pojat vielä olleet ekasta luokasta lähtien samalla luokalla. :S No, elämä on... Mut nyt sänkyyn, ostettiin Friday 13 ku en oo nähny.. Jääny noi kauhuleffat vähän vähille katsomisille mulla, mut nyt sit otetaan vahinkoa takas!

16:05 Messut
messuiltu. Aivan älyttömäks mennyt, ei siellä mahtunu pahemmin edes liikkuu. Lapsetki oli tosi pettyneitä kun niin kauheat jonot joka paikkaan. :( Tulipa ostettua Minnille puruleluja ja huivipanta, siinä se niiden messujen anti sit oliki.

09:59 Ui!
Ku o loistava ilma!! Minnin kans äsken kävin aamulenkillä, kyl toi auringonpaiste tekee ihmeitä ihmiselle! :) Jäi sit koulun kevätjuhlat väliin, ei muksut halunneetkaan mennä. :S Ei kyl haittaa mua, on ne niin puuduttavia tilaisuuksia ahtaissa tiloissa et yäks. Monta tuntia mukelot laittaneet itteään, tiedä miks? Mä luulin et lähetään messuille eikä kemuihin.. :S Mut erottaapa ainaki meitin pesueen, Niksu laitto irokeesinsa pystyyn, Janttu laitto pääkallokynnet ja Jennalla on pääkallohuppari.. :D

Perjantai 25.04.2008
20:56 Nyt.
hankki joku itselleen kipeätä. Musta saa jauhaa paskaa, ukosta saa jauhaa paskaa. Mut auta armias jos mun lapsista aletaan jauhaa paskaa! Mä toivon kummankin puolesta ettei se hampaaton lehmä tule enää mun eteen, mä lupaan lyödä ja kovaa. Menkööt vartija ja jv-kortit, rajansa se on kaikella. Saatana et mä kiehun!!! Taas. Mitä helvetin nautintoa se sairas yksilö saa sitä et ärsyttää mut yli kynnyksen? Akka on mua parikyt senttiä lyhyempi hintelä neiti? Meinaa et veikat tulee pelastaa hänet tms? Eiköhän se täti oo ihan ite tilannu sen mitä tulee jos tulee mun näkyville. Voi olla lapset vähän ihmeissään tai sit ei, ne on eläneet kaiken sen paskan keskellä mitä toi yks tuutistaan laukoo. Toivomus oli et älä sä äiti sä ala laittaa ittestäs alastonkuvia nettiin.. enpä oo kyl aatellukkaan.. mut mä lähen laskee kolmeen tuhanteen et rauhoitun.

17:14 Hups.
Tai no ei, kyl mun suusta tuli tänään tasaisesti V***U, V***U.. Kortti ollut 12 v, päivittäin liikenteessä.. Sit en mä hemmetti soikoon nähny hertsikan mäkin pihassa olevaa koristelamppua?!?!? Eip näkyny peileistä ni enköhän mä tyttö sit onnistunu peruuttaa sitä päin. Hienot jäljet puskurissa ja takaluukus, sain pellit vääntyy. :S Ai et isi tykkäs musta taas ku soitin sille et näin pääs käymään.. voin kuulema unohtaa sen tila-auton rahoitussopparin teon, PRKL! Niinku mä tahallani peruuttelisin lamppuja päin. No onneks ei haitannu katsastusta mitenkään, läpi meni et heilahti. Vois isipappa ottaa huomioon senki mitä positiivista mä sen auton eteen teen, esim. viime yönä puol yhen aikaan kävin pesettämäs sen! Nih! No pari päivää ku menee ni se o jo leppynyt, tiedä vaikka su sit mentäis autokauppoihin kiertelee.

Näemmä ei kannata ikinä mun suunnitella mitään, ei mene asiat sit niinku pitäis. Lapset eivät halunnetkaan mennä isälleen vkl:ks, ovat sit kotona. Josko nyt ees huominen menis kuten oon aatellu; eka koulun kevätjuhlaan, sit sinne lapsimessuille ja rax:n kautta kotiin.. Su en uskalla vielä ees miettiä, sen näkee sit.

00:57 Suurin..
osa merkinnöistä ns. piilotettu. Kait se on parempi vaan pitää tuttujen luettavissa mun rustailut, ei tuu kellekään mitään kimmokkeita mihinkään suuntaan. Huomenna vielä loput jemmaan, nyt on painuttava pehkuihin ku ei simmut pysy auki enää.

Torstai 24.04.2008
18:44 Fillarikausi
avattu! Sami laitto viime vkl:na meidän pyörät kondikseen ni tänään sit jo päästiin liikkeelle tyttöjen kanssa. :) Samperin kova satula, saas nähä kui hellänä kankku o huomenna.. :S Tai reidet, pitää näemmä nostaa vielä satulaa jonku verran. Ylitin tänään itteni päivällä, kävin autoliikkeissä pyörimäs. Taitaa käydä niin et mitään farkkua oteta vaan tila-auto.. Neljällä tontulla saa jo ihan siistin Voyagerin. Jos joku päivä tilanne rauhoittuis sen verran et Jade ja Niko pääsee meilleki aikaa viettää ni mahtuupa koko sakki kerralla kyytiin. :)

09:37 Ihana
aamuherätys! Heräsin siihen ku Sami toi mulle kahvin sänkyyn ja nipun maksettuja laskuja!! :D Kyl tää tilanne vielä tästä kohenee, pakkohan sen on. Eiku äkkiä lisää velkaa tekee, uus läppäri on jo tulos ja autoa katteltu netis. Rengastuspäiväki lähenee, kääk! Kaikkeen sitä ihminen suostuukin.. mut parempi kait se niin on jos meinaa asuntolainan ottaa kimpas. Se kai se sitovampi asia on ku jotku rinkulat sormes, ainaki mun mielestä.

Keskiviikko 23.04.2008
18:06 oe voe.
Pitäis sit alkaa metsästää uutta läppäriä, vakuutusyhtiö laittaa mulle rahat et voin ostaa uuden koneen.. Autoki pitäis vaihtaa, ei Minni mahdu relluun.. Jotenni nyt ei vaan saa itestää irti sitä et alkais surffailee ja vertailee hintoja, vähän veto veks. Näemmä noi pari lentoviikkoa vaatii nyt verojaan, tullu nukuttua päikkäreitä joka päivä. :S Ei vaan pysy silmät auki. Onneks ei oo mitään kiirettä mihinkään tällä hetkellä, ihanan rauhallinen vko ollut ja tulee olemaan jos multa kysytään. Huomenna vaihdattaa Avensikseen renkaat ja pe katsastaa se. Vkl:n lapset onki isällään ja Sami autorempassa. Saa olla Jennan kans ihan omas rauhas. :D tai sitten ei, jotenki veikkaan et mä oon kans jotain osaa rellus hiomas. Sitä en vaan käsitä et jos ollaan se kuitenki viemäs vaihtoon, ni miks hitos se pitää kuntoon laittaa? Ilm. miehen logiikkaa.. Panostaa sit siihen seuraavaan autoon, eiks se silleen ois paljon järkevämpää? Sunnuntaina sit lapsimessuille, joka vuos ollu. Nyt vaan sinne tulee joku petexpo lisäks, tahtoo sinne. Pitäähän se vauvoille saada uusia leluja.. :D En vaan saa millään päähäni et mistäköhän hitosta mä viime vuonna sain vaparit sinne, koko päivän miettiny. No kait se valkenee vielä, jos ei ni sit pitää jopa maksaa ittensä sisään.

Tiistai 22.04.2008
19:37 Hitto
et mua voi pistää vihaks ton yhen kirjoittelut! muka tiffany koruja tms, paskat sanon mä. Enköhän mä pyöritä meidän huushollin rahaliikennettä. Muutenkin noi kaikki paskan jauhamiset Samista, ARGH!! Netissä valehtelu ei oo laissa kiellettyä, sille ei mitään voi. Mut toivottavasti kukaan ei vaan usko ton akan horinoita! Päiväkahvit.. paskat. Piirturin kiekot pitää aika tarkkaa kirjaa, ja juitsarit viim. soittelee perään jos johonki häviää työpäivän aikana.. Soittelut tai viestit, edelleen paskat. Operaattoritiedot ja puheluerittelyt tulee joka kk, ei varmana oo sille soitellu tms. Meilit; ok, mä oon vastannu sen meileihin ennen ku blokattiin se.. mut et hän ois ollu samaan aikaan Samin puhelimessa on taas paskapuhetta; isäntä oli mun vieressä. En mä nyt kuitenkaan omiin nimiini tollasia tee. :P Onks kellään hyviä ideoita miten ton sais loppumaan? Ku aikas fakta se kuitenni on et vaikka me erottais ni ei toi takas mene. Esim. yhden riidan jälkeen nukku yön tos partsin alla ku en sisällä päästäny.. eikä mennyt itkee sinne niinkuin joku taas kerran väitti. Tai tietenki jos mä saisin itsenikin ohjelmoitua niin etten ikinä lukis hänen päikkyään vois seki auttaa.. mut pakkohan mun on pysyä kärryillä et mitä paskaa minäki päivänä!! Se mitä livestä meidän korviin kantautuu on aivan muuta ku ton jorinat. Ei lastensuojelu tai Aurora turhaan isälle soittele, se on faktaa. Kiesus sentään et mua voi VITUTTAA!!

Maanantai 21.04.2008
17:36 Wau!
Tällästäkö se oli asua "kodissa"? Okei, onhan kamat vielä hujan hajan ja hakevat paikkojaan, mut ei enää pölyä, remppaporukkaa aamusta jne.. Tullu tehtyä perusteellinen kevätsiivous, ikkunat pesty ja lattiat vahattu! Tän päivän sit ottanutkin sit rauhallisemmin, pyykinpesua ku mahtuu jo kuivumaan.. löysin jopa kylppärin lattian. :D

Vkl meni kans tosi kivasti, Niksu oli kotilomalla. Molempina päivinä vietiin lapset Kessan mäelle ni poitsu pääs skeittirampeille harjoittelee.. tai no su laitoin Samin ulos lasten kans et sain eteisen lattian hinkattua ja vahattua. Iltapäivällä sit käviki porukat lasten kakkukahveilla, enää tarttee järjestää se disko muksuille.. Vapun jälkeinen pe taitaa olla paras ajankohta, Niksuki silloin pitkällä kotilomalla. Ens kuussa onkin sit jo hoitotiimin palaveri ja sen jälkeen mäkin saan tietää et mikä o paras hoitomuoto poitsulle. JEE!! Johan tässä on 6 v apua haettu, josko vihdoinkin sitä sais. Kauhea ikävä vaan tuppaa olee Nicoa, kerta kerralta haikeampaa palauttaa hänet kotilomalta. :( No onneks on kesä tulossa, silloin pidän poikaa kotona viikkotolkulla! :D Pitäis alkaa varaa taas risteilyä, joka kesä oon lasten kans käyny.. tosin sitä ennen me lähdetään ukon kanssa kahdestaan johonki vkl-reissuun, saadaan ees vähän omaa aikaa. Minnilleki jo hoitopaikka tiedossa. :) Seki ryökäle kasvaa silmissä, yritän joskus saada uusia kuvia koneelle. Mä en vaan tästä pöytäkoneesta pahemmin perusta ja läppäri ny o siellä huollossa vieläkin. Korjauksen hinta-arvio karvan alle 700, takuu ei kata ku siinä kuulema se kosteusvaurio. No katsotaan josko kotivakuutus korvaa, just laitoin hakemuksen sisään. Minnilleki pitäis ottaa se koira ja eläinlääkärikuluvakuutus..

Tuli taas kerran nähtyä se et Suomen poliisi o syvältä. Mä en tiedä mitä hittoa se tutkija sekoili silloin viimeks ku sano et ois mun oma ex joka meitä terrorisoi puhelimella. No sain nyt sit itelleni kopion oman nroni operaattoritiedoista häneltä, ni paskat se mun ex oo!!! Toinen nro mistä tuli soittoja oli kuulema Heidin edellinen, ja toinen nro mistä niitä tuli oli Tiitin. Et jippiaijei vaan! Onneks o nykyään salaiset nrot. :) Kunhan toi Niksun hoito saadaan loppuu ni sen jälkeen on asuinpaikkakin salainen, kadotaan maan alle. Mut vuos se pitää vielä kärvistellä täällä, eip voi mitään. Ja niin kauan ku pysyttelee poissa paikallisesta eikä oo netis ni kaikki hyvin, tullu huomattua. Mut onneks on sitä elämää livessäkin, thank god!

Lauantai 19.04.2008
00:16 Kertokaa...
nyt hyvät ihmiset mullekin et mistä saa noita nappeja... tai edes lääkityksen kohdalleen et pääsee samaa atmosfääriin.. TAHTOO!! nim.merkillä leikin uteliasta nyxää.. :D

Perjantai 18.04.2008
08:35 Josko
nyt alkais pikkuhiljaa helpottaa. Pää kolmantena jalkana on saanut mennä. Mut nyt on se tuhannen luetteloa jaettu, remppa on aivan loppusuoralla!!!! Saanu jopa makkarin asuttavaan kuntoon. :D Sikana on kamaa lentäny roskiin, 3 jätesäkkirullaa on kummasti menny. :S Avaruutta sisustukseen, olkkariin jääny muuta ku tää divaanisohva ja tietsikkapöytä. :D

Läppäri läks huoltoon, eilen sit tuli viesti et koneessa havaittu kosteusvaurio, takuu raukeaa. Mikä hiivatin kosteus? Meinaaks ne et mä oon uittanu sitä konetta? Tarvii varmaan soittaa kuhan se asiakaspalvelu aukeaa, ei mene mun jakeluun. Tosin onhan Janttu sitä konetta käyttänyt, mut seki kiistää et ois mitään kaatanu koneelle. Nyt sit katkes ajatus ku tuli maalari ovesta sisään.. mut eipä se mitään uutta oo, vähän väliä pää pätkii ku liian monta asiaa pyörii mielessä. :P

Kävin jopa kuokin ratissa 11 vuoteen. Sami pyys meidät mukaan duuniin, ni pitihän mun sit päästä puikkoihin! Olisin kyl halunnu muistojen verestyksen vähän pienemmällä vehkeellä, painoa oli kuulema 26t.. Paras vaan et ku hyppäsin pois kuskin pukilta, ni isäntä kertoo mulle et ajoit sit just vetäjällä?!?!? No, pääasia et pysyttiin tiellä enkä ajanu kolaria! Mut joo, nyt o poistuttava. Tuija alko niin ahkerasti hioo näitä seiniä et tähän pölyynhän tukehtuu, yäks.

Perjantai 11.04.2008
20:45 Vitut
en sit ehtiny ovesta ulos. Sori Heidi, taisit jäädä ilman tänään.

19:13 Alko sit lapsvapaa vkl. Just suihkusta ulos, nyt maskit naamaan ja radalle. Sami o töissä tai jossain, en tiedä ja just nyt ei kiinnosta. Edelleen pihalla exän tempauksesta, en taida ikinä käsittää miehiä. Aivan sama. Olis pitäny kuunnella isipappaa... jos haluat lasin maitoa ni älä ota koko lehmää!

13:13 Shokki
tila alkaa helpottaa. Saatiin vihdoinkin selville se meidän häirikkösoittelija. Ainakin niin ymmärsin, keskustelin pitkään poliisin kanssa puhelimessa. Niin uskomatonta kui se on ni se on mun kolmen vuoden takainen kundikaveri?!? Tai ainakin hänen nrostaan tullut puhelut. Mä en käsitä, en todellakaan. Odottelen et pääsisin näkemään ite ne operaattoritiedot, en pysty uskoo tätä. Miehellä on vaimo ja neljä lasta kotonaan?? What the fuck was he thinking?? Tai miks se riivaus alkoi sen jälkeen ku aloin Samin kans olee? Saa nähdä onks se tehny noi lehtitilaukset sun muutki Samin nimillä. :S Olo on ku halolla päähän lyöty perskeles.

Maanantai 07.04.2008
20:57 Nonni.
Tää on tätä. Käytiin rokotuksella, kaikki jees.. Mutta ku tulin himaan ja aloin plärää noita vihkosia mitä sieltä tuli mukaan ni Minni on aivan liian laiha!!! Jättirotujen paino pitäis olla 20-25 tossa 3 kk iässä ja meidän neiti painaa sen 14?!?! apuva! Mitä mä teen? Alan pakkoruokkii sitä? :O

13:51 Sainpas!
mä jotain aikaan. Nicon sängyn jalat on pultattu kii, ja lelut purettu! :D Posti ku tuli ni sain paskahalvauksen, tuli noi ukon operaattoritiedot.. 109 viestiä exälleen muutaman päivän aikana?!?! Kiehahti muuten hienosti. Hetken tuumin et milloin muka.. sit mä hokasin! Sitähän sanotaan et kiusa se o pieniki kiusa.. no Heidi laitto silloin jotain viestiä Samille, muista enää mitä.. Mä sit aloin yllyttää Samia et laitas ny sille viesti et kaipaat häntä ja haluat takas.. :D No siinähän ne sit rattoisasti tekstaili! Siihen asti kunnes Sami totes ettei jaksa enää.. Moneenkohan meiliin mä oon vastannu ku Sami ei oo halunnu jne.. Hyi ku mä oon ilkee ihminen.. :D :D Mut nyt voi sanoa et isännällä on puhtaat jauhot pussissa. :) Helpotti kummasti itseäänkin, josko pikkuhiljaa alkais luottamus tulee takaisin.

10:23 Kerpele
mikä aamuherätys. Hämärästi kuulin herätyskellon, Janttu ja Sami kyl nousivat silloin.. Seuraava havainto et muru, maalarit on rapus.. Eiku peittoa tiukemmin ympärille ja tyyny korville.. Paljoapa hyödytti, alko juoksee erinäköistä karvanaamaa ees taas. :P Ei kait se ois haitannu muuten mutku nukuin eevan asussa, alko tulee kiirus ettii jotain vaatetta! Ei mitenkään mieltäylentävä herätys, varsinni ku Jenna nukku tyytyväisenä omassa sängyssä.Eiks se niin oo et silloin ku lapset nukkuu ni äitiki sais nukkua?!?! Unenpöpperössä kompuroin sit yökkärin lahkeeseenki, odottelen et turpooko toi varvas kui paljon.. Kipeätä ainaki tekee PRKL!

Jotain positiivista tässä rempassa kyl on; Jenna oppinu nukkuu eri huonees ku me! Enää tartte hissutella iltaisin ettei tytsy herää. :) Meni liian myöhään eilen, katottiin vihdoin ja viimein se saw. Yllättävän hyvä pätkä, tänään varmaan kakkososa vuorossa. Tänään on Minnin rokotuski vihdoin ja viimein, saa nähdä ehtiikö Sami mukaan. Hullua, ihan ku olis ekaa kertaa neuvolaan menossa?! :O Tosin kyl me vkl:na kinatiin siitä et mun mielestä koira on koira, Samin mielestä ei. Ihmisen paras ystävä ja blaablaa.. Okei, onhan se niin mut silti se on vain koira. :S

Sunnuntai 06.04.2008
21:33 Normi..
su kyl ollut, mitään saatu aikaseks. Lekarilla ja kaupas käytiin, muuten lusmuiltu ja maattu. :S

Lauantai 05.04.2008
16:56 Ouh.
my god what a day! Niska limassa painettu hommia. Oon saanu jo 7 muuttolaatikkoa tyhjäks! :D Tosin en tiedä mihin se sisältö katos, ei tarvinnu paljoa tehdä... Kunhan saadaan vielä vaatekaapit maalattua ni saadaan jätesäkkien sisältö paikoilleen.

Oon mä eri pätevä velho; nyt on isäntä menos jo valheenpaljastustestiin. Myönnän et mulla on ns. kieroutunut piirre käydä katsoo hänen ex:änsä päikkyään täällä ja ottaa herneet nenään milloin mistäkin. Hienoa et hän on poistanu ne huorittelu- ja muut paskansa veks, kiitos. Täytyy vaan todeta et enpä ole ku tasan kerran käyny hänen ns kulmillaan; käytiin Minnin kans iltalenkillä Samin siskon luona hakee hälle vaihtovaatteita. Mt onhan se söpöä et joku odottelee mua kulmilleen... mä en miesten perässä juokse, nyt sit vihdoinki naisten.. :D

Toisaalta, mitä muuta voi odottaa hänen rakkaalta kälyltään kuin että jauhaa paskaa veljestään saati musta. En vieläkään ymmärrä isännän suvun toimintaa mut ei mun tarttekaan. Hienoa on se et hän saa muut vedettyä mukaan omaan maailmaansa ja sehän kait on pääasia että hän voi elää fantasiamaailmassaan? Harmi ettei msn:lä säily viestit tallessa, tänään olin asiakaspalveluun yhteydessä. Ajattelin vähän helpottaa kyttien työtä.. Tosin mä en tiedä vieläkään et mistä nrosta meille ne häiriköintipuhelut ovat tulleet, voi olla että mä haukun väärää puuta. :S Jostain kumman syystä vaan en usko että niin olis. En tiedä. Jos niin käy et mä turhaan tässä olen rimpuillut ja elättänyt toista ni sit menee samaan rahaan petossyyte. Voivat sit yhdes miettiä et hitto, kuis näin kävi.. Kiva parisuhde sekin, eiks oo?? :D

Perjantai 04.04.2008
20:26 Jihaa!
Keittiö tuli tänään valmiiks!! Puhelinkin tuli mulle kolmatta kertaa jo, josko mä nyt ehtisin käyttääki sitä päivän pidempään ennen ku menee taas huoltoon. :S Niksuki kotilomalla, kumman rauhallista vaikka katras onkin koossa. Tosin voi vaikuttaa se et olin Lampparissa niiden kans toista tuntia. :D Meinaa itellään alkaa olee unihiekkaa silmis, mut onpa tässä päivä taas menty ja puuhattu. Vielä keittiön ikkunan pesu ni saa verhot paikoilleen, lattia jo hinkattu ja vahattu.. Taitaa olla neljäs koneellinen pyykkiäkin menossa. Vielä ku tulis Samiki joskus himaan, meni aamulla kasiks ja puhe oli et pääsis tänään ajoissa.. ni paskanmarjat, omat mestat tuli muiden paikkojen lisäks. Saa nähä kauan se nyt jaksaa painaa näitä öö 13-15 tunnin päiviä. Tai jos joskus vaikka näkis niitä liksoja, seki vois olla iloinen yllätys. Tosin eipä me kimpas asuta ni eipä hälle mun menot kuulu. Ens vkolla pitäis sit aloittaa se samperin puhelinluettelojen jako.. kaikkeen mäkin meen lupautuu. :D Kevyet 1000 kpl luvannu jakaa. Mut sillä rahalla mikä sieltä tulee ni tää täti maksaa etelän matkan! Ikänä oo ollu ni kait sen voi itelleen 30-v lahjaks ostaa. :)

Torstai 03.04.2008
18:31 Nyt..
saa luvan alkaa olee tää päivä pulkassa. Mun makkari tyhjä, lasten sängyt omissa huoneissaan pedattuina ja meidän sänky olohuoneen keskellä.. :D Paljasta lattiatilaakin jopa löytynyt, vielä pitää kostealla ne pyyhkiä. Sami saa luvan siirtää ton kaapin, painaa sen verta etten ala selkääni rikkoo sekä kiikuttaa noi jätesäkit ulos, mulla ei enää oo yksinkertaisesti voimia. Hapoilla koko akka! :D Onneks huomiseks on muita suunnitelmia ku olla täällä työleirillä, ja vkl:na onki sit koko pesue paikalla auttamas. Ainaki paree ois auttaa tai muuten lentää noi loputki kamat roskiin..

Minni reppana kyhjöttää enimmäkseen partsilla, tiedä käykö maalin haju sen nenään vai onks katsonu turvallisimmaks olla pois jaloista. Valitettavasti neidin lenkit jääny vähän lyhyiks, täytyy ottaa tänään illemmalla takaisin. Tekee itelleenki ihan hyvää päästä pois tästä pölypesästä, pääsee hengittää "raikasta" ulkoilmaa... Tarvii varmaan napsii zyrtecit huiviin ennen ku lähtee siitepölyn armoille.

13:08 lisää rutinaa.
ei pitäis mennä asioiden edelle. pari jätesäkillistä lisää löyty mun vaatteita. :S Ajattelin et saan rauhas kiikuttaa ja laittaa tavarat paikalleen, mut noups. Äkkiä vaan kamaa veks olkkarista et saan mun makkarin tyhjäks! :P Jotenki alkaa huurteisen kuva piirtyä silmiin.. mut joo, eiku jatkamaan. Johan mä tupakan poltin!

10:01 Ei jassa!!
Eiks tää remppa vois olla jo ohi... ?!?!?! Laitoin kansion painajainen, näette minkä sikolätin/helvetin keskellä me eletään. Tänään pitäis noi kaks huonetta olla valmiita, just sain omat vaatteet tyhjennettyä kaapista ku neki maalataan. Jos mä alan valittaa ettei mulla oo päällepantavaa ni saa läväyttää! 4 jätesäkillistä mun vaatteita?!?! 1 kyl menee roskiin ku en niitä käytä. No mut joo, ei auta valittaa. Kait se pitää mennä jatkaa. Pirun kiva vaan alkaa yksin huonekaluja kanniskelee ku ukko töissä prkl.. No se pääsee sit hieroo ku selkä menee! :P

Keskiviikko 02.04.2008
09:35 Haukotus..
alkaa pikkuhiljaa tökkii kotona olo. Varsinki ku ei täällä voi oikeastaan mitään tehdä. Odottelen vaan et saisivat noi huoneet kuntoon, pääsis niitä laittaa. Samiki o töissä aamusta iltaan, ni siitäkään oo paljoa iloa. Pyyteleehän se meitä mukaan mut paljoa nappaa lähteä istuskelee koko päiväks kuokkiin. :P Eri asia sitku o maakuntakeikka mut täs kotinurkilla ajelua, plääh. Tökäriki lähetti jo jonku ilmoituksen yhestä duunista, kai se o haettava sitä.. Ekaa kertaa elämässä liiton rahoilla kotona ni het ovat töihin laittamassa. :S Hävytöntä touhua varsinki näin kesän kynnyksellä?!? Kyllä mä olin aatellu olla kesän yli lomalaisena, saa kerranki olla rauhas mökillä. :) Voisin uskoa et Minniki tykkää siellä olla eikä kerrostalossa. Tai sit meidän kesä menee vetäjäs, Sami alkaa ens vkl:na harjoittelee sitä E-luokkaa varten. Jotain tais mennä väärin matkalla, munhan se piti lähteä se ajaa?!

Tarttis varmaan tilata itelleen operaattoritiedot. Neiti ku väittää et Sami hälle soittelee ja viestittelee ni tulis se erittely. Tosin en tiedä et tilasko se kyttä nekin, ku kuitenkin tollaset väitteet on osa sitä syytettä.. Herjauksen nimikkeellä tais olla, vai oliko se kunnianloukkaus.. Molemmat nimikkeet kuitenkin ovat rikosilmoituksessa. Ma käytiin Samin kans isos, ni johan alko juorut taas lentää. Ekaa kertaa mä kuulen et joku on pyytänyt toista valehtelee mulle et hän olis ollu siellä Samin kanssa.. :D No, hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset. Tosin kyl mun on pakko myöntää et välillä herää epäilys et josko kuitenkin puhuu totta.. Mut eihän siinä olis mitään järkeä! Kahtellaan, eiköhän asiat selviä kevään mittaan. :)

Tiistai 01.04.2008
20:10 Ei tullut tukka pystyssä mut vaatteet riekaleina... :D :D milloinkohan Janttu oppii ettei juokse Minniä karkuun... pentu ku on ni sehän vaan innostuu.

19:15 Onpa taas ollu päivä. En ole MITÄÄN tehny, perse homeessa vaan maannu. Antanu ukaaseja sängyn pohjalta..:D Tai no joo, oonhan mä facebookis luuhannu. Kiesus mikä määrä sieltä löytyy tuttuja?? Kuhan vielä sais aikaseks profiilinsa jne.. Helpompaa kuitenki löytää vanhoja kamuja ku oikealla nimellä ollaan liikkeellä. Tai no helpompaa ja helpompaa, toisilla sukunimi vaihtunu ja toisilla ei. Enpä mäkään tyttönimellä enää ole. :S

Minniki sai tokan tuhonsa tehtyä, söi yhden lampun varjostimen. Tarvii varmaan käydä ostaa uus ennen ku Niksu tulee pe kotia. :) Parhaillaan Minni on ulkona Jantun kans ekaa kertaa, saa nähdä kui tukka pystys tytär tulee takas.

11:47 Ai joo..
Vihdoin ja viimein alkaa jotain tapahtuu. Tuli äsken puhelu Itiksen kytiltä, olivat saaneet teleoperaattoritiedot. Kaikki paskapuheet, meilit, viestit... Huh! Saa nähdä lähetäänkö tässä vielä käräjille, haetaan korvauksia sairasloma-ajalta, numeroiden vaihtokuluista, lääkkeistä jne. Mut jokohan se neiti lopettais ne paskapuheensa ja mun/meidän mustamaalamisen!