Torstai 31.07.2008
23:43 Raatona
himas ja punkas. Kuvia otettu, ei jaksa enää laittaa.. Ihan kivaa oli, Jenna ei tykänny ku meidän perässä roikku koko ajan toinen kärry.. :D Hyvät yöt!

19:38 Kyl toi neiti kummasti aina saa mut hyvälle tuulelle vaik olisin kui poikki, kypsynyt tms.. Isäntä soitti äsken et mä tuun hakee teidät kyytiin, jätät luuris himaan ni saat muuta ajateltavaa.. Kysyin sit Jennalta et lähdetäänkö rekan kyytiin. Neiti vastas joo, tuletko sinä mukaan? Mä siihen et juu, äiti lähtee kanssa, et mennään yhdessä.. ni tää alko pomppii tasajalkaa jee, jee, jee.. :) "Äiti minä puen nyt päälle, johon mä et oota nyt et etsitään pikkaritkin ni tää alko menee ympäri huushollia huudelleen haloo, haloo, missä mun pikkarit on??? :D:D Ja se nyt on tasavarmaa et vetäjästä neiti EI pääse livistää!!!

17:37 Vittu
mikä päivä! Se samperin riemuidiootti pommitti mun akkuni loppuun, ts. ollu ilman luuria päivän liikenteessä. Onneks oli vielä silloin akkua jäljellä ku kyttä soitti mulle takas, olivat pitäneet pikapalaverin ja nyt mun pitää hakee lähestymiskieltoa Heidille. Kaikki tekstit jne. vietävät käräjäoikeuteen; hain just rikosilmoituksestakin kopion. Et jos se teille on jotain käyny kommailemassa musta tms., ni eiku tekstiä tännepäin vaan! No ei siinä mtn et se taulapää onnistu sotkee mun suunnitelmat ku eihän mua kiinni kukaan saannu, ni Jenna on työllistänyt mua sit urakalla!! Mä en muuten ihan äkkiä lähde ton kans enää mihinkään!

A. Ennen neuvolaa käytiin kirjastossa. Sillä aikaa ku mä lainasin kirjat automaatilla ni neiti livisti rattaista ja hävis ku pieru saharaan. Löyty sit leikkipaikalta, ja ne ketkä tietää ostarista mitään tietää et kirjastolta ON matkaa sinne.. No päästiin neuvolaan, hyvin on tyttö kasvanut ja kaikki kunnos.

B. Kävin Puhoksen Elixialla irtisanomas jäsenyyteni.. No totta hitossa Jenna livisti sieltäki pihalle ku mä täyttelin niitä soppareita! Eiku perään, oli toisessa päässä parkkista menos. :P

C. Mentiin Itikseen. Alku meni ihan jees, mut ku päästiin yves rocherille et mä maksan ostokset ni TAAS toi katos?! Suu auki kassan kans katottiin toisiamme et mihin se katos. No eiku kuuluttamaan info-pisteelle et tyttö kateissa. Pari vartijaa sit toivat sen siihen, luojan kiitos.

D. Päästään himaan kohelluksitta, jippii! Ni täällä on sit vastassa mun aamulla kittaamani seinä, mistä Minni on käyny syömäs uudet pakkelit veks?!?!??!? Eikä siinä vielä kaikki, neidin vatsa kuralla. Et ens töikseni pääsin sit siivoaa koiran ripulipaskaa. :P

11:54 Toinen
rikosilmoitus tehty.. Oliskohan liki 50 puhelua tullu jo tähän mennessä?? About 30 vastannu, aina tulee luuri korvaan. Sinä aikana ku juttelin kytän kans ni tuli 9 puhelua.. Alko poliisisetäki ymmärtää mitä tarkoitan ku koputtelee koko ajan.. :P

10:27 Heh!
Onpas veikeän näköinen pää! Tarvii tänään käydä hakee joku tuhkanvaalea vielä, et saan tän kuontalon kuosiin. :) Seinät kitattu Minnin jäljiltä, perushommat tehty. Nyt vaan lätkin vihreää luuria ku "tuntematon nro" taas soittelee.. Tarviihan se saada nrot talteen poliisia varten jos joudun taas nostaa tutkintapyynnön.. mut mitäpä ne kytät tekee, prepaid nrot on kivoja ja netissä saa valehdella oli tutkijan mielipide viimekski. :P

Kohta liikkeelle, kunhan jaksaa ja on heränny kunnolla! Neuvola vasta ip:n puolella ni mikään kiirus. Täytyy käydä kurkkaa mol:n sivut josko siellä olis jotain uusia koulutuksia tullunna, kait mä sellaseen tähtään. Eilen katselin taas duunipaikkoja, ni totesin et mä oon perskeles tuloloukussa! Pitäis olla korkeakoulututkinto et pääsisin sellaseen duuniin mistä sais tarpeeks palkkaa et voittaisin kuussa taloudellisesti jotain. :S Hullun touhua, ei "kannata" tehdä töitä. Tai no paperilla saattaa näyttää et jee, saan pari sataa enemmän, mut ku katotaan tarhamaksun nousu ja työmatkakulut ni miinukselle vetää?? :O

Keskiviikko 30.07.2008
23:29 Ai ai ku polttelee kivasti.. Huomaa et kesä o lopuillaan, värinpoistoaine päässä. Saas nähdä kui oranssiks heittää! Ei tartte enää leikkiä tyhmää vaan voi aina vedota hiustenväriin.. :D Ilta meni ulkona kotipihalla, yllättävän paljon oli naapurustoa liikkeellä. Jennaki tipahti iltakylvyn jälkeen, kerranni ihmisten ajoissa! Pitää alkaa rytmiä hakee, lomat alkaa olee lusittu. Huomenna onki 3 v tarkastus, pääsee pimu tekee palikkatestiä.. xD Nyt kattelee jotain leffaa, mä ees tiedä minkä ukko valitsi.

Keskiviikko 30.07.2008
17:13 *Snif* Kävin tänään isännöitsijäntoimistossa ja näillä näkymin muutto menee syys-lokakuun vaihteeseen. :/ No sitä sitten odotellessa. Loppuaika me varmaan asutaan sit tyhjässä kämpässä, laitoin taas lisää kamaa huutonettiin. Relluki meni kaupaks, tänään ois jo tullu ostaja hakee sen mut eipä ollu auto himas.. pakko päästä eroon siitä ennen ku joku menee pohjasta läpi!!

13:39 Siis mikä
hitto ihmisiä vaivaa tänä päivänä? Eiks sakilla ole omaa elämää tms. kun pitää kiusaa tehdä toisille? Siis mä äsken kirjoitin puhtaaksi uurnan siirtohakemuksen?!?! Ihan vaan sen takia ku hautaoikeuden haltija päättikin et ei sais laittaa vainajan nimeä kiveen. :/ Jos kerran oli niin kauhea ihminen tää vainaja ni miks hitos sit anto uurnan edes laskea samaan hautaan mis kasvatusvanhempansa on?? Aivan turhaa mielipahaa aiheuttanu munki ympäristölle, en käsitä edes et miks hitos pitää soitella ja haukkua vainajaa??? On se ny kumma jos ei toinen saa ees levätä rauhassa!! :O

Pisteenä iin päälle ni tää satanan "tuntematon nro" alko sit soittelee just saman aikaisesti ku mä tota kirjoitin.. Johan täs ehtiki mennä toista vkoa et oli rauha maassa.. :P Mut ny kauppaan hakee kittiä, pääsen korjaa ton karvaisen kakaran vahingon. Seinä on näemmä hyvää, en viitti mennä perässä maistelee betoniseinää.. Pthyi.

10:09 Miehet..
on ne outoja otuksia. Tai no ei outoja, mut isoja lapsia. Nim.merkillä just juttelin ukon palkanlaskijan kanssa. Oon mä kauhea ihminen ku pitää nokkansa työntää joka paikkaan, mut tultiin hänen kanssaan siihen lopputulokseen et parempi se vaan on et mä palautan isännän tuntilaput. Nyt ovat menneet miten sattuu, aina ollu 1-2 päivän heittoa. V-mäistä laskea ylityötunteja etc., ku palkkajaksot eivät ole pitäneet paikkaansa. Lähettää mulle koneelle sen taulukon mihin merkkaan tunnit, päästiin samalla kertaa eroon paperien pyörittelystä, JEE! Ja asiahan ei sinänsä mulle kuulu, mut ed. työnantajalta tuli aikasta paljon ylityölisiä ku mä sotkin itseni asiaan mukaan.. Et voidaan todeta taasen et laita lapsia asialle ja tee ite perässä! *wrn*

Muuten voi todeta et mäki alan pikkuhiljaa hiffaa miesten käyttötarkoituksen. Vakiseksi ja palkkatulot! Muuten ei pahemmin himassa näy, ihan on elo edelleen yh:n arkea. Ihan hyvä sinänsä, kuitenki tottunu/oppinu tekee kaiken ite tos matkan varrella. Ei tuu matseja kotitöistä tms.. tai no joo, tulee, Samilla menee hermot ku mä en oo yhtä laiska ku se. :P

Tiistai 29.07.2008
22:00 Jumalavita! Meidän vauva on alkanu isottelee urakalla!! Äsken sit painittiin niin et hiekka vaan pöllys ku alistin sen. Kiva painikaveri tollanen vasikan kokoinen... meni tekee sen virheen et otti mun kädestä hampailla kii ku harjasin sitä. O.o Vai onks toi jo murkkuikää Minnillä???

19:33 Uhmaikäisen..
 kanssa on mukava ulkoilla. Oltiin menos ostaa jädet, eka innoissaan et jee, jätskii.. kunnes tuli stoppi ja en mä jaksa enää kävellä. :P No siinä sit jäi äitikin ilman jätskiä perskeles. Nyt sit vaan odottelen et Sami tulee töistä et pääsen sinne kauppaan; jääkaapis valo. Muuten saaki tää pv olla pulkassa, hommat tehty mitä tälle päivälle meinasinkin. Huomennaki on vielä kotinurkissa kökkimistä, to vihdoin ja viimein liikenteeseen. Silloinkin kyl ilman autoa, saas nähdä mihin hittoon mä vielä eksyn. Kyl huomaa et mä oon ihan orpo piru ilman autoa alla.. :P

13:24 Hassuu kui nää päivät vaihtelee. Eilen ei saanu mitään tehtyä, tänään taas sit koko ajan jotain touhuaa. Vielä yks kainalosauma ni pääsen laittaa pörröreunan tohon neuleeseen. Saas nähdä minkänäköinen toi on valmiina, eka kerta ku saan jotain ns. valmiiks asti... Siis isompaa, sukat ja lapaset nyt aina kyl valmistuu. Taidan lähteä Jennan kans tonne leikkipuistolle, pääsee tytsy uimaan.. Huomaa kyl ettei oo autoa alla, jotenki jumii himas. Faijalla alko kesäloma ni otti Toitsun alle, puhe oli et käy vaihtaa sen pakuun. Siitä nyt oli kädenvääntö ku meinas et ottaa vaan kakspaikkasen, mä kyl ilmoitin et kolmipaikkanen. Kuitenki niin monta tonnia oon mäkin maksanu ni kyl mulla vielä pitäis löytyä sananvaltaa asiaan! :)

09:04 Nyt mä sen hoksasin!!
Hitotko mä duunia etin, mähän alan leikkii puhelintätiä!! Äsken iltiksestä huomasin et siellä oli jotain 0600- nroita, niihin saa soitella ja jutella elämästä.. Ei musta ollu läähätyslinjoille mut kyllähän mä ny sentään tarinoida osaan ja urakalla! Tosin ei mun toiminimes tainnu olla tollasta valmiina, mut saahan siihenki ny muutoksia tehdä.. :D:D

Maanantai 28.07.2008
22:23 On tää taas niin mun tuuria. Kun vihdoin ja viimein sain otettua myytävistä roinista kuvia ni PC Suite ei sitten suostu siirtää niitä koneelle. :/ Enkä kyl jaksa nyt alkaa ihmettelee et miksei.. Huomenna on päivä uus. Päivä on ollut niin saamaton ettei voi olla tosikaan, torkkunut vähän väliä. Sain sentään Minnin vietyä äskettäin koirapuistoon, mut ei siellä ollu ketään. :( Nyt mun pitäis prässätä Jennan neuletakin osat ja liittää ne toisiinsa, mut taitaapi jäädä aikomukseks.. Menkööt nyt sit koko päivä rokuliks! :D

No joo.. mä meen kahlailee huuto.nettiin, tarttee löytää sellanen baaritiskityyppinen kyökinpöytä. Nykyinen lentää mäelle, niinku taitaa tehdä puolet roinista. Toinen puoli menee myyntiin... No ei sentään kaikki, mut jos on 20 neliöö pienempi ni ei näitä kaikkia raahata.

14:12 hulluks täs tulee!! Saamarin verenimijät kupanneet meidät täysin!! Jenna täynnä pahkuroita, sillä onneks jeesaa normikortisonirasva. Musta tuntuu et mulla noi vaan lisääntyy sitä mukaa mitä enemmän koitan rasvata noita pirun paukamia??? Hyvin ovat kyl tikanneet verkkareiden läpikin, ARGH!!!!

Maanantai 28.07.2008
09:33 De javuu
vai miten se nyt oli.. Mä oon kyl ihan selkeesti elänyt tän ennenki. Jenna ja Minni nukkuu, Sami lähti jo töihin. On taas piiiiiiiiiiiiiiiiitkä päivä edessä. :/

Sunnuntai 27.07.2008
20:27 ah mitä kiukuttelua ja raivoamista tullu tänään niskaan! Hyvin huomaa et ollaan oltu neidin kans vko erossa toisistamme, antaa tulla koko vkon edestä.. käytiin sit katsomassa vaihtokämppää, muutto olis edessä. :) 3h+k, parikyt neliöö pienempi ku tää ja vuokra 300 e halvempi!!!!!

16:17 Home sweet home
paluu arkeen koitti. Jennaki kotiutui jo, ihanaa nähdä pitkästä aikaa!! Pusutellessa mennytkin aika. :) Neiti täyttää tänään 3 v, iso tyttö jo.. Mihin tääki aika on mennyt??? :O

Oma olo on aivan kamala; istuttiin faijan kans aamukuuteen asti kaljoittelemassa. Sentään vähän jo parempi ku kotimatkan ajan, silloin sai urakalla keskittyä sisuskalujen sisälläpitoon. No tietääpä ottaneensa! Ekaa kertaa mä näen ukonki jälkitaudissa, JIPPII!!! Pitäis vaan jaksaa raahautua autolle hakee neidin synttärilahja, ostettiin Nalle Puh talo hälle. :)

Perjantai 25.07.2008
03:48 Pikakäynti
hkis. Nahka poltettu, ahvenia narrattu urakalla! Tänään takas mökille kunhan käy kämpänkatsojat eka katsoo tän luukun. :) Lapset maailmalla; Niksu Lemmenjoella vaeltamas, Janttu Nilsiäs ja Jenna Lappeenrannassa. Mä Minnin kans vaan odottelen heitä kotiin, aikasta orpo olo.. :/

Maanantai 21.07.2008
14:30 odottavan aika on pitkä... ja piiiiiiiiiiiiiiiitkä... kamat jo autos, ruuat ja juomatkin siellä.. Odotan vaan et Jenna haetaan ni pääsen lähtee!!

11:37 Jepulista jee
kämppä siivottu, nyt kaupoille.. Sit klo onkin niin paljon et täti starttaa auton kohti mökkiä ILMAN lapsia.. Arvatkaa vaan kaks kertaa kuka käy handelin kautta hakee viiniputelin? :D Tai vaikka kaks, kokeillaan josko saisin vedettyä perseet olalle! Mökin portailla on hyvä öristä, huudella mettään ja kuunnella kuinka kaiku vastaa.. :)

06:36 Voi juma
mä ihan oikeesti oon hereillä; heräsin jopa ennen kellonsoittoa?!?!? Tässähän saa olla ylpeä itestään! Vielä toinen muki kahvia ni aivotki herää, uskaltaa lähtee auton rattiin ja keskustaan! :)

Sunnuntai 20.07.2008
22:33 Sivistyksen pariin
palattu. Onneks vain hetkellisesti, huomenna takas mökille. Ja faija on lähteny jo duuniin, ni ei oo enää sit "mokkuloita" käytössä.. :D Saa nähdä otanko vieläkään ukkoa mukaan, se ei näemmä sit ollu tajunnu miks lähdin ilman häntä vieläkään. Tarttis varmaan jostain kaivaa rautalankaa et sais senki käsittää.. Sen sentään oli käsittäny ku äsken laitoin viestin et mee johonki, mä en jaksa katsoa sua nyt.. sai mun kävyn palamaan kotimatkalla puhelimes. Emmä vittumainen ole, mut en myöskään mikään tahdoton nössykkä joka elää hänen mukaansa. ;)

Saas nähdä kui uneton yö tästä tulee, otettiin Jenskun kans päikkärit viidestä seiskaan. :S Tosi järkevä veto, mut minkäs sille voi ku ruuan päälle tuppaa väsyttää. Minni vetää jo zetaa, mut se nyt kai on ymmärrettävää ku hää vahtii nii kovasti noi mökkireissut.. Tuli kyl tänään huomattua et toi koiruus on blondi!! Iltapäivällä tuli kunnon kuurosade ni tää mohelo ei tajunnu mennä edes sadesuojaan?? Makoili vaan hyvin tyytyväisenä nurtsilla ku vettä tuli ku saavista kaatamalla.. :O kait se sit viilens mukavasti oloa tms.. Huomenna ku ei oo enää pikkuneitiä matkassa ni teen sen liikkeen et vedän ite uikkarit kans niskaan ja painun edeltä mereen. Oli sen verran lämmintä vettä jo et voi sen liikkeen tehdä. Ihme jos Minni ei silläkään suostu tulee ihan uimaan, eilen mun mielestä ui jo muutaman vedon ku selkä meni niin tasaisesti veden pinnalla.

14:41 Samperin akka! Ei siinä mitään et tykkää soitella mun nroon; viime yönäki pari kertaa, mut oli sit taas ukon tunnuksilla huuto.netis temmeltäny.. Tällä kertaa huutanu meille baby sitterin???? :P

Sunnuntai 20.07.2008
09:54 Hitsi
on tää nykyaika hienoa. Arvatkaa kuka istuu mökin portailla aamukahvin kans ja kuuntelee linnunlaulua??? Okei, se on kyl todettava et pirun hidas toi "mokkula" on, mut eipä tässä kiire oo.. Jenna katsoo lastenohjelmia, Minni nukkuu kuistin alla. Saas nähdä pääseekö sitä tänään tonne metsään, tahtois kanttarelleja. Eilinen meni mölkkyä pelates ja hiekkalaatikolla ollessa. Minniki ryökäle on oppinut haukkumaan, yrittää komentaa takas tontille jos hetkekski poistuu. Onhan se toisaalta kyl mieltälämmittävää et käyt esim. huussissa ni se jälleennäkemisen riemu on sama ku oisit ollut pari tuntia veks! :D

Saas nähdä onks siippa hiffannu mitään.. mähän eilen tulin tänne ilman häntä. Enkä kyl ilmoittanutkaan et lähen mökille. Ku eiks se niin mene et niin metsä vastaa ku sinne huudetaan? Jos hän menee sopii omia juttujaan vaikka tietää et mulla olis ollu suunnitelmia myös ni kyllähän mäkin silloin voin touhuta omia juttujani ajattelematta hänen mielipidettään? Jos olis ollu eka kerta mutku ei.. Täti eilen käväs iltakaffella ni kysy et ottaako hän koiran vai miehen.. Oltiin Minnin kans molemmat samaa mieltä; ota koira. Mutsipuoli sano et ota mies ni Minni vetäs sitä hännällä naamaan! :D Saas nähdä valunko tänään himaan, jos en ni sit on huomenaamulla viideltä herätys.. Lupasin viedä tädin töölön sairaalaan lopputarkastukseen.. Johanna tuleeki sit hakee Jennan kahden maissa, ja mä tuun takas tänne. Tai me, pirustako mä tiedän mitä ukko on suunnitellu.

Lauantai 19.07.2008
10:06 Hauskat vkl:t
kaikille tasapuolisesti! Mä lähden pesueeni kanssa nyt mökille! :)

08:34 Liian
hidas emäntä.. :( Minni oli yön taas "kuiva", mut siinä välis ku mä etin vaatetta niskaan ni jo tuli pisut.. Tai no Saimaan kokoiset lorinat pikemminkin. :D Syökööt nyt sit aamupapanat ni mennään sit ulkoilee. Kaik vaan nukkuu, mä täällä itekseni hihhuloin kahvimukin kans ja hihittelen mielessäni. Herra kotiutui vähän ennen kolmea, ei muuten käy yhtään kateeks hänen olotilaansa! Yönki nukku keittiön pöytää vasten, saattaa olla niskat kipeänä.. :) No kohta saa luvan lähteä reippaana poikana työmaalle, mulla on kaik vkl suunnitelmat mennyt uusiks hänen takiaan. Nyt ei kyl heru sääliä tippaakaan!

Perjantai 18.07.2008
22:55 vituttaa
ja rankasti. Kiva jätkä toi Sami on. Mä sovin likkakaverin kans et menen sen kans käymään ostarilla parilla, ajattelin et Sami menee nukkuu ja Jenna on jo nukkumas. Ni eipä näköjään haittaa herran menoa aamuinen töihin meno; hänelle ku sanoin et menisin Pian kans rosvos käymään ni hän lähti ite ovesta ulos ja kaljalle. :S Ai kui niin mä pidän itseäni edelleen yh:na...

22:04 ei sit mennä mätsäreihin. Saa nähdä pääsenkö mä ees mökille.. tai no pääsenhän mä, kaks autoa pihassa. Sami meni sopii itelleen aamuks puolikkaalla ajoa ja E:n harjottelukirjalliset. On se kiva ku hän menee sopii samaan kellonaikaan ku olis muutaki menoa, mut minkäs teet. :P Toisaalta ehkä ihan hyvä, Minni alko taas nilkuttaa ku ulkona ollessa heittelin hälle keppiä.. Ja kun sanon Seiso ni hän menee maahan. :D Onpa vko aikaa taas harjoitella kuinka siellä kehässä ollaan.

Änkes äsken matonpesullekin mukaan, pakko myöntää et on aika pirun huvittava näky ku koiruus vetää nelitassuluisussa lattialla. :D Okei, eihän sitä sais nauraa varsinkaan ku toisinaan nilkuttaa, mut minkäs teet ku ei usko ettei ole hänen hommansa?? Nyt tuijottaa mua lattiataljana, silmät vaan muljahtelee.. Mut eihän sitä nyt voi alkaa nukkuu ku kuuluu joidenkin juttelu pihalta! :)

19:46 ei taida vaihto onnistua, saati et tietäisin haluanko mä edes. A. ne tuli yli tunnin myöhäs, B. miehellä molemmat silmät mustana ja C. se nainen oli niin myrtsi et voi kiesus. Sellasten kanssa halua alkaa vaihtoa tekee.. Ja siks toiseks heidän pöytänsä ei mahdu meidän keittiöön! :D Kauhea kytö tuli lähteä mökille jo tänään, en vaan tiedä mitä mieltä Sami on asiasta.. se on vielä töissä, mtn hajua kui myöhään.. Tuntilaput kävi hakemas kuuden maissa, ku eihän se niitä voi ma palauttaa.. Kyl maar mä oon edelleen pätevä, en voi muuta sanoa!! :D

17:47 nyt saa riittää. Mä en jaksa enempää. Joitain juttuja on varmasti tekemättä, esim. kaappien pesu sisältä mut ei kukaan niitä katso jos tulee asuntoa katsoa.. ainakin toivottavasti!!! Jätesäkillisen verran sain taas kamaa kasaan mikä joutaa roskiin, jippii! Selkä aivan päreinä ja vätystää. :P No josko sitä tänään pääsis aikaisin nukkuu, huomenaamulla sit mennäänkin Minnin kans mätsäriin.

09:45 Jumalavita
mä oon hyvä!!!!!!!! Samin pomo soitti äsken.. no mä sit vastasin ku ukko ehti lähteä töihin. Ni arvatkaapas mitä??? Ukolla on koko ens vko PALKALLISTA vapaata!!!! :D:D:D Ai kiesus mä oon pätevä! *wrn*

Ja paranee vaan.. illalla tulee mahd. vaihtokumppani katsoo tätä kämppää.. :D Nyt painun hinkkaa ja kiillottaa, mä tahdon sen 3h+k.. Kait. Ainaki vuokra on pari sataa pienempi!!!

08:58 Hei huomenta suomi,
hyvin pyyhkii.. :D ainaki nyt ku sai sen pöhnäolon pois! Aurinko paistaa, yks rouva oli laittanut meiliä et haluaa tulla katsoo meidän asuntoa, Minni ei ollu yöllä tehny sisälle ja Jenna hymyilee aamusta. :) Kyl tossa saa luvan olla tarpeeks syitä et oon pirun hyvällä tuulella!

00:25 Ja
nyt on taas päivä pulkassa. Tää alkoholisti kömpii isännän ja neidin viekkuun nukkuu, mä join sen 3 lonkeroa mitä uhkasinkin!! :D

Torstai 17.07.2008
22:28 taidetaan kohta "hemmotella" koiruus pihalle.. Tosin eipä toi taida hiffata et hei, mä sain uuden kaulapannan saati turkinhoitosetin.. :D :D Printterin musteetki haettiin, vika kerta ku haen kaupasta. Ainoa mistä löyty tolle tulostimelle oli stokka, ja hinnatki sen mukaiset. :P Taas ostettiin läjä uusia kauhuleffoja, pääsen lätkii ukkoo niiden varjolla.;)

18:54 huomenia vaan!
Tekee noi päikkärit ihmeitä. Mieli taasen paljon pirteämpi, jaksaa taas ottaa huumorilla ukon exän sekoilut. Näemmä ihminen voi olla niin typerä ettei edes huomaa kuinka puhuu ihan itse itsensä pussiin.. Esim. lasten tapaaminen.. ensin isä ei halua tavata lapsiaan, seuraavaks hän ei anna lasten isän tavata niitä ja kolmannessa lauseessa se olenkin mä joka ei anna Samin tavata muksujaan??? :D Ja taatustihan asia niin onkin, ite ollu yh vuosia.. ja kyl kummasti mulla lapset on aina tavanneet isäänsä jne. Sit nää muut sönkötykset, voi kiesus... Luulis et ihminen hiffais jossain vaihees katsoa peiliin et mikä mätti jos mä kerta oon kuin hän oli ennen. Tosin oon mä sen hänellekin todennut et meissä ei tod. ole mitään samaa.. vaiks mullaki on muksuja lauma ja nuorena menin naimisiin, ni mä kuitenkin oon käynyt töissä vuosia sekä opiskellut täs sivus 3 tutkintoa.. ;)

Mut joo, se siitä asiasta. Nyt alan pukee Jennalle päälle, lähetään Itikseen hakee printteriin mustetta kohta ku ukko tulee töistä. Ja jotta annetaan hälle lisää puheenaihetta ni kyl mä meinasin illaks ostaa himaan pari lonkeroa!

15:04 Huomaa
et joku ei todellakaan tiedä mitään meidän elämästä/musta. Mustamaalaa rauhassa, kyl toi touhu jossain vaihees käy sun omaan nilkkaan! Ja terve vaan kaikki jotka ravaatte täällä mua katsomassa, sori jos oon "tavallinen".

10:35 Netti
on hieno keksintö. Taas on duunipaikat käyty läpi, peräti yhden hakemuksenkin laitoin taasen. :) Asunnonvaihtoilmot kahlattu, sieltäki löyty yks kiinnostava.. On tää kolmenkympin kriisi vakava paikka ku kaik menee uusiks! mut josko sitä nyt jo vaihtais yökkärin vaatteisiin, lähdetää tyttöjen kans Niksuu moikkaa. Huomenna lähteeki muksut sit mummolaan, tiedä edes milloin palaavat. Toivottavasti ennen koulujen alkua! :)

09:42 Uneton yö
takana. Tai no ihan, oon mä ainaki muutaman tunnin nukkunu. Kahden maissa soitti se "tuntematon", sen jälkeen meni pyöriessä ikä ja terveys. Neljän aikaan kävin röökillä ja seiskan jälkeen ylös. Oli taas niin kivasti kirjoiteltu musta/Minnistä et hohheijaa. Kait mä sit oon liian herkkä, mut kyl mua loukkaa aika vitun paljon sen katkeruuden huipentuman haukkumiset ja arvostelut. Varsinkin ku hän ei tunne mua, selostaa omia näkemyksiään ns. faktoina. Ok, kait mä oon se perheenrikkoja, mut minkäs mä sille voin jos Sami muhun rakastu. :O Ei ketään ihmistä omista, jos toinen on mennäkseen ni se menee. En varmasti oo ollu minä heidän suhteessaan mukana, saati pilaamassa sitä. Mun mielestä se saa luvan kertoa ihan tarpeeks et mä lupasin tarjota Samille sohvapaikan 25.11 ku sillä ei ollut paikkaa mihin mennä. 6.12 Heidi kävi meillä kahvilla, lähtivät Samin kans viemään koiraa ulos ja siellä Sami oli sanonut et se on ohi, finito, caput. Ja mun mittapuun mukaan me alettiin "seukkaa" jouluna ku oltiin kimpas risteilyllä.. Siinä oli kk aikaa Samin palata takaisin Heidin luo, mut ku ei halua sinne mennä ni ei halua. Ja sehän ny tietenkin on mun syytäni.. :P

Toinen mikä mua täs on mietityttäny on toi Heidin juttujen "ristiriitaisuus". Yh-äidit yhteisössä avautuu kunnolla, mut sielläkin puhuu ristiin asioita.. paras oli kyl se kun nyt hän toivoo mun lahtaamistani.. Sami kävi toteamas hälle et lahtaa vaan ittes. Kyl mä odotan sitä päivää et näen sen ihmisen, ja mielellään ilman lapsia. En ole ketään eläessäni lyönyt, mut viime yönä unessa mä löin sitä useampaan otteeseen.. Pari yötä takaperin mä tapoin hänet unessani. :S Ai kui nii mä alan olee väsynyt häneen? Mä en enää yhtään ihmettele et Sami oli sellainen ku oli ku tänne tuli, on se varmaan ollut helvettiä elää Heidin kanssa päivästä toiseen. Tai sitten ei, olen pari kertaa tavannut em. naisen, ja jos tilanne olis toinen voisin sanoa et hän on ihan jees tyyppi. Ns. h.tajuinen ja suht rento. Mut näemmä katkeruus saa ihmisistä rumimmat puolet esiin. :/

Keskiviikko 16.07.2008
23:35 yy kaa koo nee
vii kuu see kasi ysi kymppi... piti alkaa aikoja sit nukkuu, mut sami sit "ilmoitti" et kusipää on kirjoittanut uutta.. Tällä kertaa sit haukku Minniä??? nii ja tietenni mut siinä sivussa. En tiennytkään et meidän koiruus näykkii ja puree, saati et sitä liikaruokittais ettei jaksa tehdä mitään. ARGH!! ja se loppukommentti et samilta kuullu.. hitostako mä tiedän jos toi on käyny sille selittämäs jotain? en kyl usko mut... onneks oli sentään laittanu jotain oikeinkin yhteen yhteisöön; mä yritin alkuun saada heitä palaamaan yhteen!!!!!!!!!!!!!!!!

19:19 Täystuho
taasen vauhdissa. Nyt toi rotta söi Nalle Puh-maton reunakanttaukset. :/ On se kumma vaiks kui sille kiikuttaa luita ja leluja ni kaikki mikä o kiellettyä on kivaa. Missäköhän vaihees toi mahtaa loppua.. on ku pikkukakara minkä pitää kaikki tutkia suullaan. Ja mä kuvittelin et toi pureskeluvimma olis ollu pienenä pentuna eikä puolvuotiaana?? Mut pitää ajatella positiivisesti, Minni osallistuu kamojen poislinkoamiseen. Miten hitos tätä roinaa on kertynytki ni pirusti? :O Pienempään kämppään muuttamas ni mitä ihmettä mä teen tällä kaikella roinalla?? jos en nyt ihan väärin laske ni täs kämpäs on 4 töllöä, 3 dvd-soitinta, 3 digiboksia, 3 tietsikkaa etc.. :S:S

Mut ny leikkii vesisotaa, meen pesee Minnin.. :D

Keskiviikko 16.07.2008
15:46 Älyttömän
hintasta on safka suomes!! Käytiin äsken kaupoilla, meni ihan hitosti rahaa mut jääkaapis ed. valo?!?! :S No oli joku valonpilkku; Minnin ruokaa löyty ihan sika halvalla. Yleensä ollaan cittarista ostettu se 7 kg pedigree junior, a 16,90.. No Saiturista sit äsken löyty hintaan 2,95 sama säkki? :O Minähän sit reippaana tyttönä nappasin niitä 3, riittää ny ainaki vähäks aikaa. :D Tekis kyl mieli käydä hamstraamassa enemmänkin, mut loppu kädet kesken. :/

09:46 Voi elämän kevät
mä sanon. Kello on noin "vähän", ja mä oon jo tehny kotiaskareet. Mitä hittoa mun pitäis loppupäivä tehdä??? :O Jennaki nukkuu vielä, nyt toljottanu jotain älyvapaata kolmosen sarjaa. Minnikin koisaa, voi sitäkään vielä pestä. Mennään la mätsäreihin ni kait se olis hyvä hinkata noi kurat pois nahasta ku ei harjaamalla kaik lähde. Mökillekään viitsi lähteä ku on ihan harmaa ilma, vaik ne mustikat siellä odottaakin poimijaansa. Ja muutenni menen mielummin ens vkolla ku ei oo ku Minni, Jennakin lähtee reissuun Johannan kans. Ei oikein toi neiti 3 v jaksa vielä siellä mettässä rämpiä.

Yrittäny netis pyöriä ja etsiä josko olis jotain "etähommia" mitä vois koneella tehdä, ni ei. Samahan se olis käyttää tääki aika hyödykseen ja vaiks kirjoitella jotain puhtaaks, tehdä käännöksiä tms. Saas nähdä kui käy, laitoin Lemmikkiexpressille hakemuksen vetämään ku ne haki verkkokaupan pyörittäjää/tavaroiden toimittajaa jne. Siinähän olis just meitsin makuun homma, pystyis himas hoitaa asiakasyhteydet ja tilaukset ja sitten ajella pk-seudulla ympyrää viemäs niitä. Avot! Ei tuntis Minnikään oloaan yksinäiseks ku "mami" pyöris jatkossakin nurkissa.. :)

Tiistai 15.07.2008
23:09 eiköhän tää päivä ala taasen olee pulkassa. Taas kerran on Jennan kans peuhattu, leikitty, pusuteltu, kokkailtu, siivottu, oltu laatikkokylvyssä ja Minni käytetty puistoilemassa. Kämppiä ja työpaikkoja katseltu, tänään ei kolahtanut mikään homma. Lammilla kyl oli pirun kiva rivarikämppä.. Mut eipä täs vielä uskalla muuttaa hkin ulkopuolelle, tai siis voi.. kyl mä haluan saada sen mun rämäpään matkaan mukaan ku tän kaupungin pölyt karistan kannoilta. Ja eiköhän se oo Niksullekin paljon parempi kasvaa jossain muaseudun raahassa ku jossain hiton laitoksessa hkis. O.o

15:10 Minni
sit rakastaa siivousta ihan selkeästi. Ensin ku imuroin änkes ittensä imurin eteen/alle, piti imuroida hänetkin läpi. Lattiat ku pesin ni hän oli sitä mieltä et se sinipiika on hänen... on muuten huvittava näky ku koira luistelee märällä lattialla mopin peräs ja murisee sille. :D Taas muistui mieleen miks siivoan silloin ku neiti o partsilla päikkäreillä... Alkaa muuten huomaa et mulla on ihan liikaa vapaa-aikaa, luuhaan koneella liian paljon. :/

14:18 Ei jumalauta
tää ei voi olla enää totta! Sami äsken soitti, aloitti puhelun et nyt sit on pää vadilla et hyvän sopan sait aikaiseks. Mä huuli pyöreänä et täh? Sano sit et muistat varmaan ku Masalle sanoit (sen pomo) et oot ajanu 508. Minä siihen et joo, kuis ni? Nytkö se sit ei ollutkaa enää ok? ja ajattelin et nonni, ukko saa potkut mun puhelun takia.. Ni paskanmarjat, Masa onki kattonu Samille ens vkolle ne vapaat mitä mä pyysin sille ja se KATSOO mulle parhaillaan DHL:n ajoja?!?!?! Sängyllinen nuppi, E-kortti mahd. ajaa jne. :O Siis joo, haenhan mä töitä mut emmä ny prkl ollu samaan firmaan menos missä ukko on???? Siis mä oon jossain shokkitilassa, eihän tällänen oo mahdollista. Ei voi olla! Siis yks hiton puhelu ja jo aletaan katsoo mulle työvuoroja. Kait se pitää käydä hakee sit se uus ajokorttikin, johan tästä on 4 v aikaa ku se varastettiin. :D

11:09 Outoa,
outoa. Taas kerran tuntematon soitti ja löi luurin korvaan. Viime yönä oli 2 kertaa soittanut, toissayönä 3 kertaa. HUOM: en syytä ketään, mutta mielenkiintoista että nää häirikkösoitot alkoivat uudelleen ku Samin ex sai mun nron tietoonsa. No tällä kertaa en kyl vaihda nroani, muita talouden nroita hän ei tiedä. Silloin ku vielä olivat vanhat nrot ni oli hauskaa kun 3 eri puhelinta soi vuorotellen.. :D Ja mitä vittua toi ukko tekee himas tähän aikaan????????????????? just tuli ovesta sisään. :O

09:59 Ahkeruus
kunniaan.. Het aamusta ylittäny itseni, laittanu kamaa huuto.nettiin ja puikotki heiluneet. :) Huomaa et haluan saada ton Jennan neuletakin valmiiks et pääsen aloittaa itelleni tunikan. Soitin jopa Elixiaankin ja kyselin kui pitkään se mun jäsenyys olikaan voimassa; tarkoituksena lopettaa se. Jotenkin mä sit vaan huomasin sopivani et meenki treenaa. :S Tosin onhan tässä 14 kg tullut lisää painoa siitä ku Samin kans aloin pyörii. Mistä hitosta seki johtuu ku alkaa seukkaa jonku kans ni paisuu ku pullataikina? :O Empä mä kyl tiedä sit et onks siinäkään järkeä jos alan taas treenaa urakalla, viime kerralla ku sen tein ni päädyin avioeroon.. Ex tykkäski pulleista tädeistä! :D :D

Maanantai 14.07.2008
23:43 Nyt
saa luvan alkaa olee päivä pulkassa. Sormet ei kestä enää neulomista, puolet hihasta tehty. Saas nähdä saanko mä ton neuletakin kuosiinkin, ainaki takakpl näyttää jotenni hassulta.. hartiakohta ei istunu suoraan etukpl:siin.. Hermotki alkaa lopussa, loppuillan polttanu jotain hiton sinistä lm:ää ja eihän tästä saa mitään irti!! Tulis aamu ni pääsee hakee kunnon röökiä.

19:26 tylsäääääää
ei sitä immeinen ikinä näemmä oo tyytyväinen. Nyt ku muksut on poissa ni mä kuolen tylsyyteen. Emmä jaksa enää siivotakkaan, ihan tarpeeks kiiltävä kämppä. Mitä mun pitäis tehdä? Alanko pakkailla kamoja muuttolaatikoihin vaik kämpästä ei oo tietoakaan? :O

Maanantai 14.07.2008
14:39 Vainoharhaisuus
iski. Käyny läpi yhteisöjä mihin kuulun ja eronnut jokaisesta mihin ukon ex ittensä änkee. Mikä ihmeen pakko sen on tulla samoihin mihin mä kuulun?? Luulis täällä galtsus löytyvän useita eri yhteisöjä saman asian tiimoilta?? Kyllä mä ite katon ekana jäsenlistan ennen ku liityn mihinkään, mulla ei ole mitään mielenkiintoa edes kuulua samaan mihin hän. :/

08:41 Reilu
koiruus meillä!! Tavaks tullu et Sami vie Minnin aamuisin ulos.. no tänä aamuna se meniki pöytäkoneelle ennen ku vei koiruuden.. Ni tytsy ilmais mielipiteensä ja meni kusee sen kintuille!! :D:D

Sunnuntai 13.07.2008
20:55 Suihku
tekee ihmeitä, olo on ku uudella immeisellä.. vaiks sitä tuliki saunottua etc. Kait sitä kuitenki aina haluaa mökkihajut pestä nahasta veks. Pari koneellista pyykkiä pesty, saa nähdä hiffaako toi ukko laittaa ton toisen koneellisen kuivuu vai ei... Ekassa vaan kommentoi et oisin mä ne laittanu kuivuu mut ehdit ensin. :P

18:28 Kotiuduttu
raatona. Eli ts. väsyneenä, itikoiden puremana ja hippusen ärtyneenä. Muksujen kans meni ihan kivasti, mitä nyt oli norminahistelut.. Toi iso kakara sai mut kyl polttamaan päreeni!! Tais prkl jättää aivonsa narikkaan ku mentiin kehä kolmosen ulkopuolelle. Mä yritän parhaani mukaan ymmärtää sitä ajatusmaailmaa et silloin ku ollaan töissä ni ollaan töissä, ja ku ollaan vapaalla ni ollaan vapaalla.. Mut ku ei se prkl niin mee et mä sit piikoisin häntä?!?!?!!? Tai no piikois ja piikois, mut jos on kaks aikuista ni eiköhän silloin kummatkin tee? :O Ei meillä, hän istuu ja katsoo ku mä teen???? Kummasti kiehahdin et tee ny vittu säkin jo jotain.. Alko vänkää vastaan et miks se pitää aina jotain touhuta? Piti sit päänsä kiinni ku kysyin et jätetäänkö ruuat laittamatta jääkaappiin vai pentujen teltta pystyttämättä? La sit makasin kahteen asti, yritin etten vain vahingossakaan tee mitään.. Mut ei, emmä vaan osaa olla. Varsinkaan jos on likaisia astioita siellä sun täällä, Minni tuhonnut mato-onkia ja rottinkikoreja pihalle ja ruoka pitäis alkaa laittaa! Ei onnistu multa et antaa vaan kaiken olla levällään. Näemmä lapset ja miehet on samanlaisia, jättää ku kissa paskansa kaiken mihin koskee.

Tänään kilahdin ku olin tiskaamas ni kundit olivat painumassa ongelle sillä välin. Mä eilen hiki hatussa keräsin matoja, rikoin talikolla yhen vesiputkenkin ohimennen etc. Ni ne meinas vaan et joo, me mennään näillä madoilla taas ongelle (olivat jo la illan), eihän nyt tytöt halua mukaan?!?!? Karjasin lavuaarilta et menkää vaan hakee omat matonne, mä haluan kans ongelle. Ja taas otettiin mulle herne nenään.. :P Se on ihan tasavarmaa ku seuraavan kerran mökille, ni mä en tee YHTÄÄN mitään. Hoitakoot isäntä ruokakaupat etc., tehkööt ruuat jos haluaa jotain syödä jne. Mä laitan vaikka hevosten silmälaput etten näe mitään mitä ympärillä tapahtuu. Nytki pitäis imuroida himas, tos on puutikkuja lattialla ku Minni jyrsi keppiä.. En muuten imuroi. Saati siivoa noita kusia lattialta. Ei tartte mulle itkee et "pitääkö se aina olla touhuamassa jotain"... :D

Perjantai 11.07.2008
17:36 Jee!
Kohta lähtee meitin sakki mökille, eli hauskat vkl:t vaan kaikille! :)

11:26 Samperi
sama pää kesät talvet. Piti tehdä himas sitä sun tätä, mut ei ni ei. Onneks faija soitti, mä en ees muistanu et eilen lupasin mennä tädin luo siks aikaa ku sille tulee siivooja.. Reppana sai traumoja pari vkoa sit ku hänen tummaihoinen siivojapoitsu raahas jonku vanhemman kaverinsa mukana sinne ja se äijä oli jäämäs pitämään huolta miun tädistä!! :D:D Eip voi mitään, tän suvun naiset on puoleensavetäviä.. LOL

No joo, eiku rytkyt niskaan ja pennut kainaloon ja eiku menoks!

10:44 Aurinkoista aamua!! :D
Kummasti sitä on itse hyvällä tuulella kun aurinko paistaa! Kotonakin suht rauhallista, tänään läks Janttu vuorostaan ukon mukaan töihin, ja ei toi Niksu Jennaa kyykytä; pikemminkin leikkii "pikku isiä". Minniki on oma itsensä, makaa pitkin pituuttaan parvekkeella ja kuorsaa.. Mun tarttis alkaa laittelee muksujen kamat kasaan, lähdetään tänään jossain välis mökille ja sit su palautan noi vanhemmat tenavat ni pitäähän se olla kamat mukana. Kyl mä olen kauhea äiti mut odotan sitä lapsvapaata vkoa jo innolla. :D Tai no mun tuurilla isipappa sit nakittaa mulle mamman hoitoa ja ukko sairastuu just silloin et mun pitää tuurata sitä töissä tms tylsää. :/

Meidän häirikkökin on rauhoittunut, soitti vain yhden kerran viime yönä. Joskohan se pikkuhiljaa älyäis lopetella kokonaan, sama se mulle vaikka selittääkin nyt kuinka hän on päättänyt heidän suhteensa nyt. Onhan se ymmärrettävää et haluaa pitää naamansa edes jossain.. ;) Ainoa mikä enää mietityttää on se et mitä isäntä tekee jos ja kun törmätään siihen ihmiseen esim. kaupoilla. :( Toisaalta, ei sekään oo mun ongelmani! :)

Torstai 10.07.2008
22:27 Oli
kiva ilta. Käytiin grillaamassa likkakaverin luona, ryynäri on hyvää!! Ja se pieni 4kk vanha sinappikone on suloinen... tuoksuu ihan vaaville.. Onneks alko itkee mun sylissä!! :D Mitään muuta ei taidakaan olla tapahtunut, paitsi Nico nyt skitsoillut urakalla. Potkas tyttöjen huoneen oven sisään niin et karmit meni palasiks. Häntä kun ei sais kieltää kuristamasta siskojaan. :S Nyt on itellä kova vääntö päällä et vienkö pojan takas osastolle huomenna vaiko vasta sunnuntaina. Toisaalta teen väärin Niksua kohtaan jos vien aiemmin, mut pitäishän mun myös ajatella sitä et tytöt sais olla edes pari päivää turvassa veljeltään. Tee niin tai näin, aina menee väärin! :/

17:14 Enempää
mä en varmaan pysty tekee asian hyväks. Kaikki kuvat piilossa, näkyy vain kavereille. Suurin osa päikystä piilossa, ne mitkä näkyy ni on aikas jonninjoutavia merkintöjä, ts. ei paljasta meidän elämästä mitään.

Torstai 10.07.2008
14:07 Vastais
nyt se ell. Soitin eka omalle asemalle, niillä ei ollu röngteniä ni heitin sit meiliä Hertsikaan et kuis toimin. Hieronta kyl tuntuu jeesaavaan, ihan ku Minni hymyilis ku hieroskelen sen etutassuja.. :) Alkaa vaan kauhuskenariot juosta päässä et onki joku nivelrikko tms.. :P

11:22 Työhakemus
taasen laitettu. Hyvä tahti, yks per pv. Mut mitä sitä laittamaan ellei kolahda haettava paikka? Olis siellä ollu pari muutaki paikkaa mut liian pienellä palkalla. Se kyl on hyvä liiton rahoilla ollessa et ei oo pakko tehdä mitä vaan, eikä puolison tulot vaikuta mun tuloihin. :)

10:23 Aina paranee..
muru äsken soitti.. Se yks oli oikeesti lähettäny Samin pomolle meiliä siitä et mä oon ajanut sen duuniautoa???? Masa oli kyl todennut et näitä riittää ja heittänyt tulosteen roskiin.. Hei oikeesti.. Millainen ihminen käy kopioimassa vieraiden ihmisten sivuilta mun kommentointia toisille saati lähettelee niitä eteenpäin?! :O

09:34 woe halvattu
toi Minnin ontuminen vaan pahenee, selkeästi erottaa. Tais olla liian pitkä lenkki eilen illalla ku kävelin sen kans ostarille ja takas. :( Tosin se näemmä vaihtelee etutassusta toiseen kumpi oireilee. Äsken surffailin eri sivuilla, vaikuttais olevan panosteiitti, ts. kasvukipu.. Enpä mä totakaan tiennyt et koirillakin niitä on! Muuta voi tehdä ku pitää levossa tytsyn, ja jos haluaa ni hakea särkylääkettä eläinlääkäriltä. En kyl vielä lähde kuvauttaa raajoja, kokeilen samaa ku muksuilla.. eli hierontaa, hierontaa ja hierontaa. Aika rauhallinen yö, muutaman kerran vaan soitti se tuntematon. Näemmä auttaa se ku vastaa, ei jatka pommitusta. On taas piiiiiiiiiiiiiiiiiitkä päivä tiedossa, muita oo himas ku Jenna ja Minni. Eilen jo puunasin kämpän, tän päivän mä varmaan sit räin kattoon. Isäntäki laitto exänsä mustalle listalle, ei jaksanu enää vääntää sen kanssa kättä. Voi ihminen olla katkera.. :(

Keskiviikko 09.07.2008
23:02 Juups
kyl nyt saa olla päivä pulkassa.. Tai no ei ihan, vielä pitää lähteä Minnin kans iltalenkille. :/ Tietääks kukaan et riittääkö tollaset nettikirjoittelut lähestymiskieltoon? löytyy tällä hetkellä isännän päikystä, nikki oli se boom007. Operaattoritietojen saamisessa menee ikä ja terveys, mut jos noi tulostaa ja kiikuttaa taas Itiksen poliisille et tehkää ny jotain tolle akalle??? :O

22:26 Ai prkl
et mua taas kiehuttaa toi sekopää!! Sami vääns sen kans kättä urakalla aiemmin, sitku se reppana ei muuta enää keksi ni alkaa TAAS haukkuu mua.. tai no, ekahan mä oon tietenki käyny pettämäs Samia. :P Paras kyl oli se et Sami oli eilen käyny hänen luona.. kuulema Janttu on sit odottanut kuokis ku ukko o porannu sitä. :D Ei kiesus mä sanon.. On tää elämä oikeasti ku salkkareissa, kumma juttu etten töllöä pahemmin enää katsele. Onneks pääsen lähtee mökille ja huitsunhittoon netin ääreltä! Luurin mä saan aina laitettua äänettömälle, se nyt ei oo ongelma. Se nyt vähän on ku tää saatanan idiootti mainostelee pitkin eri yhteisöjä mun nikkiä ja mä oon sitä ja tätä ja mun lapset olis huostaanotettuja etc etc.. ARGH!!!!!!!!!!!!!!!

19:32 Dodii
taas o ukot haettu töistä ja ruoka uunissa. Kovasti penskat haluaa lähteä uimaan, saa ny nähdä jaksanko mä lähteä hukuttaa heitä.. ;) Saa nähdä mitä klovni tänään keksii, eihän se taaskaan tiedä et vuorostaan Niksu oli päivän isännän matkassa töissä.. :D

14:12 On
oltu kiltti tyttö tänään. Het aamusta viety Janttu Sipooseen hammaslääkäriin, äijä töihin ja loppuaika oltu auttamas tätiä! :) Nyt sit voiki juoda päiväkaffet ja alkaa taas kahlailee mol:n sivuilla. Kait mä sit oon ronkeli mut emmä millään orjapalkalla töihin lähde jos saman rahan saan himas olemalla. :S Kyl muuten huomaa et se sekopää ei tiedä yhtikäs mitään enää meidän elämästä ku laitan suurimman osan päikystäni vain kavereille näkymään... Oli Samin sivuilla käyny kommentoimas et ukko ilm. olis eilen siellä käyny/treffannu hänet tms... Eipä vaan tienny et Janttu oli koko eilisen päivän Samin mukana töissä.. Mä tiedän et sääli on sairautta, mut sit mä oon sairastunut erittäin pahasti.

08:07 Hoh
hei.. On sitä toisilla halvat huvit. Viime yönä tuli taas tuntemattomasta nrosta 23 puhelua?! Sami vastaili joihinkin, aina tuli luuri korvaan. :P No soitelkoot prkl, jatkaa tarpeeks kauan ni teen taas rikosilmoituksen. Johan tuolla on noi yhdet rouvan operaattoritiedot koneella tallessa.

Ja positiivisempaan asiaan; eka yö takana ku Minni oli sisäsiisti!!! :D:D ts. eka aamu moneen kuukauteen ku ei tarvinnu het alkaa lattian pesuun!! Jihaa!

Keskiviikko 09.07.2008
00:22 CV
tehty, pari duunihakemusta laitettu sisään. Yks asiakaspalveluhomma ja toinen oli pakukuskin homma. Huomaa hyvin et ei mtn hajua mitä haluaisin tehdä, aikasta satunnaisia hakemuksia laitoin. Lähinnä vaan sijainnin mukaan, jaksa alkaa reissaa mihinkään Espooseen tms. asti. Nyt kahtelee niitä vaihtokämppiä taas, oo tänään aiemmin ehtinyt.

Tiistai 08.07.2008
22:45 Itkua
parkua, kiukkua, raivoa, meidän Jenna on väsy... Ja täähän sit lauletaan Kaapon tunnuslaululla. :D Sängys ei pysy, kipittää koko ajan takaisin meidän sänkyyn. Tosin eipä nää vanhemmatkaan vielä nuku, Janttu kiukuttelee ettei mee huomenna hammaslääkäriin. Suuttu ku ei huomenna pääse Samin mukaan töihin. :/ Huomenna menee sit Niksu, mä meen jeesaa tätiä sen autotallin tyhjennyksen kans. Kävin mä siellä tänäänkin mut aika menikin hänen tietokonetta laittaessa.. :D

Minninkin vein äsken koirapuistoon leikkii, oli neiti innoissaan. Ei olla käyty ku ontu toista etutassuaan, näemmä alkaa vieläki ontuu rasituksen jälkeen. :S Et jatketaan vaan taukoa puistoilusta ja seurataan tilannetta. On se vaan todettava et ei "jättirodun" kasvatus oo helppoa, ei saa tehdä sitä eikä tätä ettei luusto kärsi tms. Mut kait se o alettava sitä CV:tä nyt väsää, jotenni ei oo innostanu aihe.. Tökärin sivuilla taas käyty ja selailtu mut ku emmä reppana edes tiedä mitä haluan alkaa tekee?!

Kaveri kävi tänään kyläilemässä 4kk:n ikäisen poikansa kans. Vuosia on jo mennyt etten mä halua lisää lapsia, ei oo ollu vauvakuumetta tms.. Nyt sellanen meinaa olla?!?! päässä pyörii vaan et josko nyt sit vielä yks, ukkoki haluais yhteisen. Onneks on lääkärinajat kiven alla!!

10:03 Rauhallista
Jenna nukkuu, Niksu pelaa pleikkaa ja Sami lähti Jantun kans töihin.. Mie hortoilen aamutakissa kahvimukin kans ympyrää, ei oikein meinaa herätä. Voi kyllä olla vaikutusta asiaan muutamalla oluella mitkä eilen nautin. On se vaan kumma kui sitä aikoinaan pysty ottaaki, nyt otat jonku kolme keppanaa ni oot ihan tillintallin. :S Pitäis se kyl ryhdistäytyä, likkakaveri o tulos kaffelle vauvelinsa kans ja sit pitäis lähtee auttaa tätiä raivaa autotalli. Mut tää vaaka-asento vaan tuntuu niiiiiiiiiin kivalle!! :D

Maanantai 07.07.2008
23:18 Laittakaa
nyt hyvät immeiset nrot/nikit näkyville, mä en tykkää kummituksista. Tänään tullu se parikyt puhelua tuntemattomasta nrosta, lyödään luuri korvaan jos vastaa.. Täällä vieraslista näyttää et on se 27 immeistä käyny, 5 nikkiä.. :P

13:30 4 tuntia
menny, 2 huonetta valmiita. :O Alkaa tuntuu et aloin liian perusteelliseen siivoukseen, se ei varmaan tarttis pestä ikkunoita/vahata lattioita.. Tai no meillä kyl tarvii! Niksu saa pisteet kotiin ainaki tähän mennes, vieny Minnin nyt kahteen otteeseen ja vahtinu Jennaa ku mä puuhailen. Janttu o Lastiksessa, huomaa et poitsu on het eri ihminen. Mä en kyl käsitä et miten ihmees voi sisar vaikuttaa noin paljon pojan käytökseen?! Odotan mielenkiinnolla sitä et Niksu pääsee himaan sieltä hiton hoitomestasta ja aletaan elää normiarkea nykyisellä kokoonpanolla.. Mut perstupakki poltettu, eiku jatkamaan. :/

09:57 Yritetään
taas kerran josko mä saisin tänään siivottua!! Perushommathan tulee tehtyä päivittäin, siis astiat ja pyykit.. ja lattioiden pesu, mut siis SIIVOTTUA.

01:00 kiitokset suomen poliisille. Joku saatanan riemuidiootti tuli soitattaa torvea tohon partsin alle ja rääky naapurirappuun yhelle ryssälle.. Yläkerta ehti soittaa kytät ennen ku Sami alko viskelee sen autoa millään.. :D Onneks nyt on hiljaista!

Sunnuntai 06.07.2008
20:58 Mökiltä kotiuduttu
meni seki reissu mun osalta nukkuessa. Sen siitä saa ku aamusta loikkii pystys.. :P Tai no ei, kyl mä grillasin!! Sami kunnostautui "vävynä"; meni oma-aloitteisesti maalaa mun faijan vaunun etuterassin lattian?? :O Huolestuttavaa, erittäin huolestuttavaa.. Muksut viettikin lähes koko ajan uimas, paitsi nyt Jenna oli mun matkassa savustamassa puita. Nimenomaan savustamas, olivat sen verta märkiä. Pääasia nyt kuitenki on et sain sapuskat lämpimiks! :D

09:35 Tais
olla eilen rankka päivä ku kaik nukkuu.. Ite nyt aloin näkee jo niin levottomia unia et oli paree nousta ylös, kauheata ku alkaa työt änkeytyy uniin.. Varsinni sellaset et mä lähtisin ajaa tota Samin nykyistä autoa ku se lähtee ajaa puolikasta. Ainoa et seki oli muuttunu ambulanssiks, avaimet oli kateissa ja loppujen lopuks mä juoksentelin ympäri Itistä pyyhe ympärillä etsimäs avaimia et saisin haettua ajomääräykset ajoissa ku aika loppuu kesken?!?!? et joo o, paree oli vaan nousta ylös. Nyt sit istuskelen koiruuden kans partsilla ettei muut herää.. tai no Minni kyl vetää sikeitä hyvin tyytyväisenä, ollu näemmä työntäyteinen yö hällä. Ainaki täällä o pari lehteä taas palasina lattialla. Mut onhan se hienoa et koiruuski haluaa sisäistää tietoa PerheKaksPlussasta.. :D:D

Kävi niinku mä veikkasinkin; ei saa tyttö taaskaan lahjaansa. :( Heille ei kuulema tule mitään Mervin ostamaa.. vaik kimpas me käytiin kyl se ostamas. Oikeasti tekee pahaa Samin ja lasten puolesta, isä haluais nähdä heitä etc., yrittää edes muistaa ku ei saa tavata ni ei. Onhan tuo todennut et on hänellä loppuelämä aikaa odottaa et saa nähdä, mut silti. Eilenki ku oltiin Lintsillä ni kyl mulle mieleen tuli useamman kerran ku katoin tota ja Jennaa et kui tää nyt voi olla nii kauhea isä ettei saa lapsiaan tavata. Taitaa muuten alkaa isäntä kiintyy tyttöön, pörrötti hiuksia ku luuli etten mä näe ja vei neitiä laitteisiin useammin ku mä. ;) Paras kyl oli ku kirjoitti nimilappuun ittensä huoltajaks ja oman nronsa! :)

Lauantai 05.07.2008
22:29 Jalat
 
muussina, päivä takana. Kyl siellä kummasti vaan menee useampi tunti laitteissa kieppuessa, tai siis lapset kieppui.. Me käytiin Samin kans vuorotellen niissä minijutuissa ku Jenna ei päässy niihinkään yksin. Aamusta pitää sit lähteä mökille tekee päiväretki.. :)

11:58 Äänetön
toiminto on hieno keksintö. Huomaa et yks hihhuli sai meidän yhden nron, taas soitellaan tuntemattomasta nrosta öin ja päivisin. :P Onneks on noita kännyjä useampia, ei maailma kaadu vaiks yks nro onki ns. jäähyllä. Samin sisko kävi äsken hakemas synttärilahjan samin esikoistytölle, saa nähdä mikä show siitäki sit taas alkaa. Joululahjat joutu jättää antamatta ku ei lasten äidille mikään kelvannu, arvosteli vaan kaiken mitä oltiin ostettu.. Mut nyt jätetään toi piiri pieni taas pyörii omaa ympyräänsä, meidän sakki lähtee Lintsille!! Vihdoin ja viimein.. :D:D

Perjantai 04.07.2008
22:55 Simmut
taas ristissä, onneks kohta pääsee nukkuu. Sami parhaillaan jo tutimassa, kello soi puolilta öin. Janttu ihan tohkeissaan steppaa ympyrää, lähtee yöks leikkii rahtaria ukon mukaan. :) Jennaki nukahti kainaloon ku katoin rush hourin, eli vielä sit koiruus ulos ja iltapalaa kehiin ni päivä onki pulkassa. Meni ilta vikkelästi ku käytiin pulikoimassa; sain jopa Minnin kastelee selkänsäkin. En oikein tiedä et olikohan se nyt uimista vai mitä se oli, tassuilla räpiköi ni pirusti vaikka oliki matalaa. :S

17:28 on kuuma päivä, vihdoin ja viimein. :D Piti mennä sinne lintsille tänään, mut mun avaimet oli Jennan jäljiltä kateissa ni ei sit mentykään tänään. Äsken löytyivät, Jihaa! Päästään lähtee uimaan. Toivottavasti saan tällä kertaa Minninki tulee veteen, reppana läähättäny ja maannu koko päivän..

10:40 Heh heh ja heh
kyl se täti vaan on hauska tapaus!! Se tekee ite ja kirjoittaa sit et me tehtäis.. :D tilattu laihispillereitä tms.. ? Juu ei, alkuvuodesta se tilaili kamaa Samin nimis tänne sieltä sun täältä.. Sami eilen soittanu hälle? aika hiljaista, oltiin koko pv kimpas liikenteessä, töistä tultiin 23 aikaan. (Pääsin muuten taas ajelee nupilla.. :D ) Mitäs muuta se oli laittanu... ai joo se et me tuntemattomasta sille soiteltais... muuten jees mut ei oo edes nroa enää, ja miks mulle oli tullu se 7 puhelua tuntemattomasta yön aikana?!?! :D

Voi helvata mä sanon, en enää voi mäkään muuta ku nauraa sille. Yrittäny ns. ymmärtää jne., mut ei enää jaksa sitäkään. Ens yönä Sami varmaan käy siellä sit kyläs ku on yönakki. :D

Torstai 03.07.2008
11:06 Ja paskat!
ny jäi siivoukset!! Sami just soitti et tuli maakuntakeikkaa, arvatkaa kuka lähtee puikkoihin?!?! :D Ehdin mä myöhemminkin siivota, hauskempaa se o päästä nupilla ajaa!

10:09 Voi kiesus
kui hitos tää kämppä voi olla näin kauheassa kunnossa.. :O Vaatteita hujan hajan, leluja siellä sun täällä, Minnille löyty sisaruksia jne.. Huomaa et muksut o himas!!! Kylppäris jopa pyykkikasakin.. :D Tarttee varmaan tehdä jotain; matot jo pihalla. Kohta linkoan muksutki tohon hiekkalaatikolle ni saan rauhas imuroitua ja pestyä lattiat. Ei oo vielä ees lakanoitakaan sängys, näemmä ei täällä mitään tapahdu ellen mä ite tee. :P Johan täs perstupakki poltettiin, eiku jatkaa raivaamista! Tarttis urakalla varmaan taas raivata, hakusessa 30 neliöö pienempi kämppä..

00:42 Meidän ihmisten purija..
 
kuulema. Se on ihan todella hienoa että joku tietää meidän asiat miljuuna kertaa paremmin ku me.. Ensinnäkään mä en tienny olevani sekakäyttäjä, saati et ukko olis narkki.. Koiraaki prkl hakataan ja piestään minkä keritään, kuulema pureskelee ihmiset ohimennessään.. Entäs sitten mun poika??? Kauhea tapaus, tappaa kaiken mikä liikkuu.. Huh huh, en voi muuta sanoa. No mut tehkööt itestään pellen, onhan se mukavaa et porukalla o joku kelle naureskella. Mä voin kantaa kiloni ja röhkiä, mut enpä oo kenenkään kynnysmatto/idiootti... ;)

On ollu vauhdikas päivä tänään, menty aamusta iltaan. No on sentään lintsin rannekkeet valmiiks haettu ja Jantun DS isältään ku meni sen sinne unohtaa.. Saa ny nähä sit et mikä pv me sinne lintsille asti selvitään, piti mennä huomenna mut sit tuliki jonku Jennin synttärit.. Pe kuulema o lastikseen meno, ja la sit onki Sami töissä. Mökille pitäis ehtiä ja Korkeasaareen ja Suokkiin. Nää kelitkin oikein auttaa asiaa, tee ny jotain ku ulkona tulee vettä keepele.. :/

 
Keskiviikko 02.07.2008
10:37 Esimakua tulevasta.. ?
"Äitiiiiiiiiiiiiiiii, hoida tää, mä meen lastikseen!!!!" ... Janttu kiikutti mulle tamagotchinsa päivähoitoon.. :D

09:42 Wautsi
on toi uni paras lääke, ei voi muuta sanoa. Vieläki on olo normia heikompi, mut nyt ei sentään lennetä jossain hornantuutissa. Oli kyl halvat humalat ku tarvinnu ees mitään juoda!! Nyt mä saan pestyä käteni kokonaan nykyisen exästä, eilen aktivoitu Samin tunnus.. Näytti sit aamulla mulle heidän kirjoittelunsa. Kovasti se nainen vaan on sitä mieltä et isäntä siellä käy.. No eipä meillä kyl puhelimet soinu ku ukko sano moneen kertaan et soita ny sit prkl!! Minnin kuvia oli laittanut oletusalbumiinsa, kuulema Sami ois ne sille lähettänyt.. Ainoa vika vaan et Minnin kuvat on tällä läppärillä mikä o mun.. Selvishän sekin sit mistä ne o saanu, Petsien sivuilta. :P

Tiistai 01.07.2008
21:04 Tulis luoti..
ja tappais, olo on just sellanen..

18:11 Älkää
hyvät ihmiset vaan alkako kipeänä mitään touhuamaan!! Sen verta et laitoin pyykit pyörii, raivasin keittiön, tein ruuan ja pesin lattiat ni mä lennän ja korkealla.. Tai siis pää lentää ja kroppa hyyty. Kuka peekele laittaa mun sänkyyn puhtaat lakanat??? :O

12:09 Äh
ei auttanu Histec. Kait mä sit bongasin kesäduhan itelleni. Parannettiin sit vielä oloa, kävin kävelee vesisatees isännöitsijäntoimistolle ottamaan lapset veks kirjoilta ja laitoin hakemukset kaksioon. Se riittää mulle ja Jennalle vallan mainiosti.

09:36 Ätsuh!
Voi immeisellä olla räkäinen olo. :/ Kaippa se ohi menee kuhan vetää lisää kaffetta koneeseen ja histeciä nassuun. Ihanat lapset, antavat näemmä mun nukkua joka aamu ysiin! :D Nyt pitäis kehittää tän päivän ohjelma, huomenna vasta tulee liiton rahat ni aikas pa olo.

Maanantai 30.06.2008
21:25 Taas
ulkoiltu.. Koirapuisto ja Lamppari käyty vielä näin iltapuhteina. En käsitä kui noissa muksuissa riittääki virtaa, mä alan olee ihan sippi. Tosin osa kyl on nyt ihan henkistäkin väsymystä, kyl mua loukkaa ja masentaa se jatkuva haukkuminen ja arvostelu. Eipä tässä paljoa muuta voi ku yrittää vaan jaksaa, mä en sen valehtelulle voi mitään. Ei jaksa enää ees vituttaa tms., on vaan surullinen olo. No mut nyt kattelee työkkärin sivuille taas duunipaikkoja, josko löytyis jotain kivaa. Pakko se o yrittää saada mieli takas ylös, en anna jonku katkeran sekopään lyödä mua maihin.

19:58 Ja taas
mä oon kussu sen sekopään muroihin. Tee niin tai näin, ni aina se samperi flippailee.

15:13 Muutkin
on varmaan kokenut sen fiiliksen et istuu junan kyydissä, elämä menee eteenpäin eikä oikein tiedä millä pysäkillä jäädä pois.. Toiset tietää sun asiat paremmin ku sä ite, tai jos ei tiedä ni sitten keksitään. Ite saat vaan kuunnella ja kattella sivusta, miettien et parempi vaan ku pitää päänsä kiinni.. Ne ketkä mut tuntee, tietävät kyllä millanen mä olen. Ei tää elämä Kontulassa enää sovi mulle. Kyllä mä edelleen pystypäin kuljen, mä en oo ns. tehnyt mitään väärää, mut kyl sitä on alkanu katselee vastaantulijoita et onkohan mut tolleki jo mustamaalattu.. Muutama sellanen tapaus on tullut vastaan, selvinny sit kauttarantain et mua on tarkoitettu joillain jutuilla.. kummasti on mielipiteet heillä muuttuneet. Kunhan nyt vaan sais sen pienemmän kämpän muualta!!

Lampparis käyty, muksuille käytiin hakee iso paketti tarroja.. Tuolla ne nyt sit jakavat niitä, kuulema 650 kpl tulee per pää. Kohta meiltä lentää yks kipale skeittejä parvekkeelta ku ei toi poika usko sit millään et sisällä EI skeitata. Joka kerta samasta asiasta väännetään kättä; mä en tajua mikä on niin vaikeata mennä sen kans pihalle??? Minnilleki ostettiin possunluita, järsii niitä mielummin ku valmiita puruluita tms. Ei toi ny iso vaiva niitä oo keittää, hyvin pysyy pimuki hellan edessä vahdissa ku tulee niiiiiiiiiiiiiiiin hyvät tuoksut.. :D silloin ku jotain munuaista/maksaa/sydäntä sille keitin meinas kyl iteltäänki laatta lentää. Mut nyt laittaa sapuskaa noille karvattomilleki kakaroille, pitäis lähtee vielä puistoilee Minninki kans. Toivotaan vaan et siellä o muitaki koiruuksia paikalla, haluan nähdä jäikö tytsylle traumoja. Siellä Inkoos joku hiton rakki karkas omistajaltaan ja hyökkäs suoraan Minnin kimppuun. :( Ei näkyviä vahinkoja, mut sitä en sit tiedä miten se vaikutti korvien väliin..