Perjantai 31.10.2008
19:22 http://www.youtube.com/watch?v=A605n4VP2HY

17:55 What a day!
mutta selventävä... Mä kävin siellä työkkäris; jos en pääse sinne yhdistelmäajoneuvokoulutukseen ni

sit mulla alkaa tammikuussa kartoitusjakso Edupolille et sovellunko mä hoitoalalle. Sekin selvis et kk

vielä, ni musta saa 1150€ kuussa se joka mut palkkaa?!!? O.o Joku palkkatuki tms. hommeli. Ja mun

laskuopilla toihan tarkoittaa sitä et mä voin iteki pyytää reilu 2000 kuussa liksaa, silti liki ilmaista

työvoimaa työnantajalle. :) Kännyki haettu huollosta, saas nähdä kui pitkään nyt sit toimii. Isännälleki

tuli oikeudesta postia; exänsä hakee elareiden korotusta minimiin ja äitilleen (??) yksinhuoltajuutta

heidän lapsiin. :S Siellä sit oltiin LS päivystyksessä ihmettelemässä asiaa, oli sen verta vaikutusta

kuitenkin et muru suostu niihin Hulivili-tapaamisiin! :) Tarttis alkaa kirjoittaa se vastine oikeuteen..

elareiden korotus on ihan ok, mut se nyt kuitenkin on tasan varmaa ettei toi tuu antaa

yksinhuoltajuutta exälleen saati ex-anopilleen! Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, tää on taas yks

niistä. Siis onhan niitä huostaanottohuhuja jne tullut meille enempi ja vähempi, mut tähän asti kuitattu

ne huhuina.. (ja totta puhuakseni ni emmä ite äitinä kyl ole puoliakaan uskonu; näemmä ollu vääräs). Sit

toinen mikä oli ihan m.kiintoinen seikka oli et exänsä oli ilmoittanut tulokseen vain tökärirahan. Miten

hitos se sit käy töissä???? :O Taitaa olla et siinäki jutus tulee pieni källi vastaan hälle, saas nähdä.

Se kyl täytyy todeta et se rouva kenen kans juteltiin oli ihan mukavanoloinen. Tosin mä katoin suu

auki ku siellä LS päivystykses vaan katsottiin sukunimi et aaaaa, tää on tää perhe. :O Olihan se

isännän ex siellä jutellu siitä kuinka meillä on huonot kotiolot lapsilla jne. Siitä ku Niksu nappas hänen

tyttöä pillistä kiinni oli kans ollut puhetta ja siitä kui me jätettiin lapset heitteille.. Alko vaan sitäki

rouvaa hymyilyttää ku kerroin kuinka asiat oikeasti olivat menneet, kerrottiin rikosilmoituksista,

lähestymiskiellosta jne. Mut se nyt on pääasia et muksuja EI oteta huostaan ennen kuin on otettu

isään yhteyttä!

Mitäs muuta.. hmm. Ryhmä rämä on kotona, tutunoloinen metakka käynnis. :) Janttu opettelee

ompelemaan ja Niksulla on todella huono päivä tänään. Toista tuntia meni ennen ku sai koiran vietyä,

jokaista asiaa mikä on kiellettyjen listalla on pakko tehdä. Toivottavasti huomenna on parempi päivä,

ens töikseen ku kotiutu ni valitti päänsärkyä. :S Janttu kälättää jatkuvalla syötöllä, käyny h.lekuris

ja oikomishoito aloitetaan tammikuussa. Huomenna sinne myyntiesittelyyn ja sunnuntaina sit

Flamingoon; Jenna menee tädille siks aikaa et saadaan rauhassa olla isompien mukeloiden kanssa.

Suomirock triviaa kuulema pitää alkaa pelaa, mä kyl haluan et otetaan erä sanapeliä ku sellaisen kerta

menin ostamaan. xD

06:24 Huomenta Suomi,
hyvin pyyhkii.. Kahvia hörpin ja kerään "rohkeutta" lähtee viemään koiruus ulos; ilmahan on ku

morsian! :P Odottelen et kello menis etiäpäin et pääsis lähtee liikkeelle. Puhelin on tullu huollosta, käy

hakee sen ja sit samalla siellä tökäris. Apteekis pitäis kans käydä, eilen en kehdannut jäädä odottaa

ku oli 11 ennen mua ja Minni oli matkassa mukana.. sit sitä voikin suunnistaa jo Pitskuun ja käydä

hakee Niksun ja sen jälkeen haetaan Janttu. :) Onneks, on tää liian hiljaista ja helppoa elämää.. Ennen

oli aina jotain tekemistä, himassa oli "hillitty" kaaos jne. Tää kämppä on aivan liian siisti ollakseen

mun kotini?! xD

Torstai 30.10.2008
17:27 Juupa juu
taas nähtiin mun ompelut.. Kone on esillä langoitettuna jne., ni eih. Oli sen verta rankka kokemus

käydä Minnin kans hoitamas asioita et sieltä ku kotiuduttiin ni otin tunnin tirsat ja sit kello oliki niin

paljon et hain Jennan kotiin. Nyt sit katellaan taas kerran pikku kakkosta.... :) Elämän pieniä iloja;

meidän hissi toimii!! Aivan loistavaa, ei tartte enää vääntää kättä tytön kanssa et tullaanko sylis vai

kävellen, saati et Minnin ei tartte enää noita rappusia kävellä/liukua/kompastella alas. Täytyy vaan

toivoa ettei tää kk ole tehny hallaa tytön nivelille tai luustolle. Ja nyt taas tökärin sivuille katselee..

11:08 Paskat
enpä sit laita kuohuvaa jäähtyy.. taas meni kulmaperuutus penkin alle. :P Mie sit tein sen liikkeen et

laitoin hakupaperit vetää itelle E-korttia varten; pitää se nyt jommalla kummalla olla tai muuten

kusee kyl tulevaisuuden suunnitelmat täysin. Alan taas urakalla leikkii Sulo Vileniä, alan ite ompelee

neidille vaatteita. Kotityöt on kaik jo tehty, vielä pitää kaupas käydä ni sit voiki hautautua

ompelukoneen ääreen. :)

6:44 Kolmas
muki kahvia menossa, kaippa tässä vielä herätäänkin.. :) Meni sit eilisiltakin vikkelään, Sami soitti et

lähdeks kaveriks iltalenkille. Pitihän se sit lähteä et saan Toitsun jotta pääsen hakee tädin poiski

laivalta ku menin lupaamaan niin. Kannatti kyl lähteä, oltiin just saatu kuorma purettua ni sinne tuli

jostain pullafirmasta immeisiä hakee kääretorttujaan veks. Niitä isoja möhköjä mitä myydään

toreillakin, mitkä maksaa hitosti ja mitä mä en ikinä raaski ostaa... No seistiin siinä Jennan kans vielä

perälavan vieres ni se rouva kysy et otat sä, mä tyhmänä et täh ni alko lappaa niitä mun syliin! Ei

mahtunu enempää ku 5.. xD Nyt on meillä sit kääretorttua enempi ja vähempi, kaippa noi liki kilon

painaa kipale. Pääsee muksut vkl:na tuhoamaan niitä urakalla! :)

Laitoin eilen pari hakemusta pakukuskin paikkoihin, nyt sit taas ihmetellään. Tökäris pitää mennä

taasen käymään; justhan mä siellä omasta mielestäni kävin?! Tosin liki 3 kk siitä on aikaa.. :O

Seikkailin eilen eri liittojen sivuilla katselemassa palkkataulukoita; kyllä on Suomessa palkat ihan

päin seiniä. En yhtään ihmettele et tuli sieltä vanhushommasta meili et kiitos mut ei kiitos; mun

palkkatoive oli liki 3 e timma enemmän ku olisivat maksaneet. No mut, mihinkäs tässä on kiire,

valmiissa maailmassa.. Ja olis se kiva saada ittensä täysin kuntoonkin eka, vieläki tää lentsu vaivaa.

Nyt meinasin sit kokeilla vetää antihistamiinikuurin, jos tää onki allergista. Minnistä en kyl luovu!

Siitäki tullu ihan pöhkö, tai mamin koira. Nytki makaa vieres jyrsimäs luuta, seuraa mua paikasta A

paikkaan B.. ja auta armias jos mä ja Sami halataan tms.. niin on muuten neiti siellä välissä! Meilläki

taitaa mennä pirun hyvin ainaki jos ajattelee et mä kyl nukun yöni sängys mut isäntä olkkarin sohvalla.

:S Ai kui niin ollaan ku vanha aviopari.. :P

Keskiviikko 29.10.2008
17:13 Pikku
kakkonen.. ja het äiti koneella. xD Päivä menny taas vikkelästi, vietiin Jenna aamusta tarhaan ja

mentiin aamupalalle ABC:lle. On se kiva päästä seisovaan pöytään, kaikki valmiina. :) Siks toiseks

muru on aina töissä, ainoa hetki milloin nähdään ni on aamut.. :P Saas nähdä jos hän pääsis huomisesta

inssistä läpi ni sit muuttuu silläki työnkuva; huonompaan. Soitti tänään ja kysy et kuis nopeasti mä

saan duunipaikan. Totesin et pääsenhän mä vaikka samointein, mut siinä ei ole mitään järkeä et mä

lähtisin siivojaks, vartijaks tms.; tulee vaan persnettoa mun tuloihin. :P tai no jos sitä pimeesti löytäis

jonku homman ni ois asia eri, mut niistä mestoista ei taideta pahemmin ilmoitella mol:n sivuilla.. xD

Elikkäs taasen katselee mitä hommia ois tarjolla ja sit kutimet käteen. Vaikka ite sanonkin ni kyl

tosta Jennan neuleesta tulee hieno! :)


04:31 Näin
sit täällä. Todellakin keskellä yötä hereillä?! Taitaapi olla sen vaikutusta ku menin nukahtaa jo ysin

jälkeen.. :S Ei täs enää "uskalla" mennä edes unta yrittää, pitää käydä heittää täti terminaaliin het

aamusta. Pääseehän sitä sit sen jälkeen nukkuu jos siltä tuntuu. :)


Tiistai 28.10.2008
07:01 Guten morgen!
On se vaan todettava et en oo varma et haluanko mä vielä tohon oravanpyörään.. Ts. aamulla ylös, laps

tarhaan, ite töihin jne. Äsken olin Minnin kans ulkona, ne immeiset mitä näky oli kaikki naama

nyrpeinä. Mikäs tässä on ollessa ku ite vapaaehtoisesti pomppii keskellä yötä pystyssä eikä oo

kuitenkaan pakko. xD Iteasiassa Jenna mut kyl herätti, köpötteli meidän sänkyyn ja vei mun peiton..

siellä ne nyt sit tuhisee nenät vastakkain murun kans.

On muuten siistissä kunnossa oleva sauna täs rapus; eilen käytiin Jennan kans "lenkkisaunassa". Eka

stadin kerrostalo missä on rottinkiset kalusteet pukuhuonees saati "parveke"?! Pääsee

jäähylle/tupakalle jopa vuoron aikana; wau! Tai no ainahan sitä on päässy jos on halunnu lähtee pihalle

juoksentelee kesken kaiken.. :P

Maanantai 27.10.2008
18:09 Rakkautta on...
kutoa toiselle villasukat.. varsinni ku jalka on kokoa 46. :P Ihana mies mullaki, soitti äsken. Juteltiin

siinä sit jotain ni kommentoi et sähän taidat oikeasti olla kipeä.. ARGH! Ihan ku mä hupia makaisin

peiton alla palelemassa. :P

14:28 Samperin
hissinkorjaajat! Olo on ku piestyllä ja veto aivan veks ni sit pitää tulla rälläköimään ja paukuttaa

meidän kerrokseen?! Onneks ei korviin käy toi pauke prkl... Huomenna tulee sit lukkomiehet vaihtaa

lukot. En mä olis halunnutkaan levätä. :/

08:13 Nyt
meni tässä aamussa jotain väärin.. En saanu rauhassa itekseni heräillä?! Joutunu aamusta alkaen small

talkia heittää vaikka mielummin pitäisin pääni kiinni kunnes kunnolla hereillä. Kolmas muki kaffetta

menos, pyykit kuivumas ja uus koneellinen pyörimäs.. Tiskit saa luvan liota sen aikaa ku vien Jennan

tarhaan. :) Kunhan toi kello menee vähän eteenpäin ni naputtelen noi listat paikoilleen, en kehtaa tähän

aikaan alkaa paukuttaa. Tää vko taitaaki mennä enemmän tai vähemmän haahuillessa, ekaa kertaa

miesmuistiin kalenteri on tyhjä! Ihan kiva toisaalta, vieläki vähän nuhainen olo. Outo lentsu, tulee ja

menee. :S Pitäis varmaan skannata ajokorttiki koneelle, kait sitä vois taas laitella duunihakemuksia

sisään.. Varsinni ku alkaa uhkaavasti näyttää siltä et ukko jää koti-isäks ni eiköhän se sit oo mun

vuoro tuoda leipä talouteen! :)

Sunnuntai 26.10.2008
22:03 Ekan
kerran elämässäni mä oon tyytyväinen/kiitollinen nykyiselle "anopilleni".. Vihdoin ja viimein isäntä sai

haettua vaatteensa sen luota, ne samat mitkä mä linkosin elokuus partsilta ja mitkä toi heitti sit

roskiin ja mitkä sit hänen äitinsä kävi pelastamassa. Ainakin osan, kiva katsella ku toi purkaa tota

kassia.. Uusia vaatteita, hintalaputki vielä paikoillaan. xD Luulis et nyt tarkenee talven yli ku

kuitenni ollaan käyty jo ostelemas uusiakin vaatteita hälle. Pitäis varmaan joskus itelleenki alkaa

ostelee vaatetusta mut enhän mä ny raaski itelleni mtn ostaa. :P Mielummin hankkii jotain kotiin tai sit

muksuille vaatteita. Jennaki taas ottanu pyrähdyksen pituuteen ku alkaa lahkeet olee

vedenpaisumusta odotellessa tyyliä.. Onneks on kuitenki syksy ja talvikamppeet jo hankittu, tartte

niitä enää miettiä. Uudet kurikset kyl pitää käydä ostamas. Huomaa hyvin et aika väsy, ajatukset

harhailee miten sattuu.. äsken katsottiin Teksasin moottorisahamurhaaja, tais isäntä saada parit

mustelmat itteensä ku mä säikähtelin.. mun mustelmat onki sit Minnin tekosia, se tykkää lätkiä mua

tassulla/ängetä syliin.. Me mennään lähekkäin ni jo on sit karvainen kakara välissä. :P

19:31 Hyi
mikä ilma ollut tänään. Ulkoiluks riitti kaupas käynti, muuten mennytki päivä enempi ja vähempi

vaaka-asennossa.. Muuta tehny ku sahannu lattialistat mittoihinsa, hyvä minä. :P Jennaki nukahti

aikoja sit, huomaa et pimatsu oli mun kans aamusta aikaisin hereillä. Eilinenkin meni ihan kotosalla,

mihinkään jaksanu liikkua enää illalla.. päivällä käytiin kaupoilla, nyt löydettiin jopa se mikrokin! Ja

avattiin yhteinen säästötili; josko vaikka sais vaivihkaa jemmailtua rahaa sinne ens kesäks.

Lauantai 25.10.2008
06:55 Same old
mä vedän aamukaffetta ja muut nukkuu.. Minniki kuorsaa nii södesti etten raaski toista herättää et

mentäis ulos. Kaippa se ite havahtuu ku alkaa rakko painaa, ainaki täällä on taas matot kuivina!! :D Kyl

se näemmä menee niin et "jättirodut" kehittyy hitaammin, ensin opittiin päiväkuivaks ja nyt sit

yökuivaks. Loistavaa, josko nyt loppuis jatkuva matonpesurumba.

Sain mä sit eilen ukon lähtee ulos, hyvä minä. Vaihto jopa siistit vaatteet niskaan ja laitto letinkin,

naamaansa ei suostunu ajaa.. :P Puol neljän maissa se romahti sänkyyn, ei kuulema ollu ollu kivaa.. Mun

ois kuulema pitäny olla mukana?! Muutenni eilen tuli todettua et on toi outo tapaus; kuulema ikinä ei

voi viettää liikaa aikaa yhdessä. :O Vai olenko mä se outo ku kyl mä ainaki haluan olla joskus itekseni?

Omaa aikaa, omia kavereita, omia juttuja.. Tänään nyt sit olis mulla vapaailta, saas nähdä jaksanko mä

lähteä mihinkään enää illalla. Kunhan toi kello tosta menee eteenpäin ni pitäis lähtee TAAS kerran

etsii sitä hiton mikroa; luultavammin mennään Itikseen pyörii ja sit pitäis käydä haudoilla viemäs

kynttilät. Sit luuliski kellon olevan jo sen verta paljon et täti ottaa auton lainaan; omansa on lainas

mun serkulla. xD Kävin eilen pyörii autokaupoissakin, se nyt ainaki selvis et kunhan saadaan Avensis

kadotettua ni saadaan kyl tilalle ostettua ihan siisti menopeli, tiedä sit vielä mikä. Hitto, paremman

näköisiä farkkuja ja puolet halvempia?! En taida ikinä jaksaa tajuta sitä et joku "merkki" voi maksaa.

:P

Vihdoinkin mä sit sain eilen haettua sen ajokortinkin! :) Ekaa kertaa kolmeen tai neljään vuoteen

lompakosta löytyy nyt sit sekin. Huvittava vaan katsoa myöntämispäivää, oli 17.9.2008 ja toisella

puolella merkinnät et kortti ollu vuodesta -96.. :D kiesus mä oon vanha romu..

  

Perjantai 24.10.2008
18:40 Hohheijaa
mikä päivä. Aamulla lähdettiin ennen kasia liikkeelle, kotiuduttiin jokin aika sit. Veto ihan veks ja olo

on ku olis piesty. :S No kunhan Jenna menee nukkuu ni pääsee iteki, huomenaamusta pitäis taas lähteä

liikkuu.

Lisää luokitteluja Lopeta muokkaus Kirjoita kommentti - Muokkaa - Poista 

06:29 Muut nukkuu
ni mä papatan sit tänne! Lueskelin äsken lehdestä kuinka hallitus on fiksuna perustanut kolme

työryhmää miettimään miten tulisi jatkossa toimia aseenkantolupien kanssa. :O Voiko joku valaista

mua tyhmää et mitä hiton järkeä siinä nyt sitten oli?! Jos joku haluaa mutkan ni kyllä sellaisen saa

aina hankittua, ihan ilman et tarvii käydä eka psykologin tentissä. Olisivat säästäneet nekin rahat ja

ohjanneet ne lasten/nuorten hyväks, eiks toi nyt oo jo pirun selvää et nykyinen sukupolvi nuorisoa voi

pahoin? :/ Tai terveydenhuoltoon tai vanhuksille tai työttömille tai tai tai.. Tuli jotenki sellainen olo

et ovat tainneet noi päättäjät ihan pikkuisen vieraantua todellisesta elämästä. Kyllähän nyt tietenkin

taas selitetään yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista ku kunnallisvaalit menos, mut niinhän se on aina

vaalien alla. Ja lisää kahvia koneeseen, meikäläisen herne säikähti ku aamusta alkaa tälläsiä

fundeeraa. :O

Lisää luokitteluja Lopeta muokkaus Kirjoita kommentti - Muokkaa - Poista 


Torstai 23.10.2008
20:34 Nyt saa olla päivä pulkassa. Käy avaa juustonaksupussin, ottaa kutimet ja majoittuu olkkarin

sohvan nurkkaan. House alkaa!! Tuli käytyä vanhoja valokuvia läpi, skannasin niistä sit pari tännekin..

On se vaan todettava et aika menee älyttömän nopeasti, lapsista sen huomaa parhaiten.. Voi snif.

Lisää luokitteluja Lopeta muokkaus Kirjoita kommentti - Muokkaa - Poista 

17:57 Tiskaus
on näemmä oikeasti parasta terapiaa; ainakin silloin tulee miettineeks monia asioita.. Päällimäisenä oli

kyl ihmissuhteet; miks ne on niin vaikeita? Vaikka meilläkin on omat vääntömme kuten taatusti kaikilla

pareilla, ni kyl silti mulla taitaa olla maailman kultaisin mies. Tää et ollaan kohta vuos oltu kimpas ja

kaikki mitä ollaan käyty jo läpi on osoittanut sen.. Et pus vaan muru, käyt kuitenki lukee tän joskus..

;) Ja mä potkin sut kaljalle vkl:na, sano mitä sanot!

Mä olen ite kuitenki aika monta vuotta elelly lasten kanssa, tapaillu erinäisiä miehiä siinä jne.. Ne

jutut kesti max 2 kk, sit mua alko ahdistaa ja se oli byebye.. Tää et me edes tavattiin kyl oli jotain

kohtalon oikkuja; just olin eroon päässy yhdestä sekopäästä ni oho! Ja muuta ollu edes tarkoitus ku

pitää vähän hauskaa sinkkuna ollessa.. :P no emmä kyl valita, tai no valitan; rakastan toista jo liikaa.

Monta kertaa järjellä ajatellessani ollut sitä mieltä et nyt saa riittää.. Ei se mitenkään kivaa oo ollu

ku toisen ex/sisko/äiti haukkuu minkä ehtii, varsinki ku kukaan niistä ei edes tunne mua. :/ Enää ei

kyl oo ollu sitä riesana ku tuli se lähestymiskielto voimaan.. äitinsä puh.nroa murulla ei enää ole ja

siskonsa dissas aika tehokkaasti myös sen jälkeen ku se alko mua nimittelee. Sen kyl täs ehdin päättää

et unohdetaan se et isäntä hoitais meidän talouden! Mun luuri on kiinni tällä hetkellä, puh.lasku

maksettiin vasta tänään eikä silloin ku piti... No onneks on noita nroita, mut silti. Kyllähän mäkin

haluaisin et ei tarttis joka hiton senttiä miettiä, mut ei vaan vielä olla päästy siihen pisteeseen. Mut

onks se joku ihme ku lisää velkaa vaan saadaan aikaiseks? xD Auton lyhennykset, tv:n lyhennykset,

kummankin ruokot, vuokrat, kaskot, netit, puhelimet, vakuutukset... huh! Siis jos meillä ei olis autoa,

kuussa säästyis liki 400€. :O

Jouluakin pitäis alkaa miettii, lapset joulun himassa. Pari kk aikaa, sen tietää et lahjoihin taas palaa

fyrkkaa.. johan Niksu kyseli et äiti, saaks mun lahjat maksaa 600€ yht.. Jäin muuten suu auki et kulta

pieni, mistä hitosta sä luulet et äidillä olis sellaisia rahoja?!?! Kuulema pitää jutella sukulaisten

kanssa. Ei mikään tyhmä poika.. :D Saas nähdä kui käy siipan muksujen lahjojen kanssa, viime vuonna

ne loppupeleissä pääty meidän lastenhuoneeseen ku ei ne kelvannu. :/ Toiki on sellainen asia mitä mä

en jaksa käsittää. Sami on ku oma isä Jennalle, nykyisin tyttöhän sanoo sitä jo toisinaan isiks.. ni miks

ei sit voi pitää yhteyttä biologisiin lapsiinsa? Vaikka mä inhoisin lasten äitiä, ni eihän se lasten vika

oo? :O Mut ei, hän ei halua sinne mennä ja sekään ei sopinut et tois ne tänne ja mä lähtisin evakkoon

silloin. :( Pahalle tuntuu muksujen puolesta, ihan ku ajattelen omia kakaroita ja sitä kui tärkeä iskä on

heille.. Ei äiti pysty kuitenkaan isiä korvaamaan, nim.merkillä vuosia vetänyt molemmat osat. Ja nyt

duty calls, Jenna huuteli äitii!! tais pikku kakkonen loppua.. :)

Lisää luokitteluja Lopeta muokkaus Kirjoita kommentti - Muokkaa - Poista 

06:46 Joo o
kyl mä näemmä alan selkeästi hakee jotain rytmiä itselleni, taas pompin hereillä. Huomennahan niiden

pitäis ilmoittaa et sainks mä sen paikan vai en.. Eilinen meni ihan kivasti, käytiin aamulla ostoksilla

isännän kans.. Mikroa ei kyl löytyny vieläkään, mut toinen matto haettiin eteiseen ja hälle uudet

talvikengät. :) Siellä ennustajalla pyörähdettiin, mut piti sit kieltäytyä kuitenkin; mulla oo maksaa 50

siitä et joku kertoo mitä mun elämäs mukamas tulis tapahtuu.. Tilaan sit mielummin astrologisen

parisuhdetulkinnan, maksaaki vain puolet. Loppupv sit oltiinki mukana ajelemas töissä. Tänään vois

pitää siivouspäivän, emmä kyl tiedä mitä mä siivoan ku ei täällä kukaan edes sotke mut hinkataan nyt

vaikka sit jalkalistoja! xD

Lisää luokitteluja Lopeta muokkaus Kirjoita kommentti - Muokkaa - Poista 


Keskiviikko 22.10.2008
06:59 Ja kuudelta
sit tänään pystys vaikka kello soimas seiskalta. :P No on ainaki tullu vietettyä laatuaikaa Minnin kans;

edelleen hakkaa mua tassulla et rapsuta akka lisää.. Saa muru kuntoilla taas, mä haluan tietää

minkäpainoinen toi pimu nyt jo on! (mä en jaksa sitä enää nostaa.. *nolo*) Eilinenkin sit päättyi

loppupeleissä ihan mukavasti, näemmä oli ehtiny päivän mittaan ajatella taas kerran asioita. Ainaki

pyys anteeks kiukutteluaan! :) Nyt tarttis mennä vetää vaatetta niskaan ja lähtee hakee mutsipuolelle

sen lääkkeet apteekista.. Anttilaan ja siitä isännöitsijäntoimistolle hakee uudet avaimet; vaihtavat

exec-lukot asuntoihin. Eilen yritin jo hakea niitä mut emmä saanu, vkon kuluttua vasta tulee

vuokrasopimus voimaan tähän asuntoon. :P Nii ja sit oliski päivän "jännittävin" osuus edessä: oon

menos tänään ennustajalle?!?! Eläessäni en oo käyny, saas nähdä mitä se povaa mulle...

Lisää luokitteluja Lopeta muokkaus Kirjoita kommentti - Muokkaa - Poista 


Tiistai 21.10.2008
22:43 Kyl taas tuntee ittensä hoikaks ku katselee nelosen dokkaria.. Sääliks käy! :/

15:40 Just
näin. Likkakaverin kans juttelin puhelimes ni totes jääneensä suu auki ku oli kuskina pe yhdelle

miehelle. Siellähän oli sit ollu tää sekopää vastassa! Selvis sit silleki ne sukulaissuhteet tms. miks mä

olen varuillani täällä liikkuessa. :P Tosin mä kyl luotan et sen veikat on täyspäisempiä kuin hän! Ukko

jatkaa kiukutteluaan, ruoka uunis ja kohta hakee Jensku tarhasta.. eli ei mtn uutta tän taivaan alla.

Paitsi se et Piia pääty sen lehmän äitin luo.. No, elämä on.

12:36 Voi taas
"pientä" ihmistä ketuttaa. Tuli sit äsken postissa virallisen syyttäjän päätös syyttämättä

jättämisestä ku mä en oo vaatinu vahingonkorvauksia!! Kyl mä nyt haluan et se täti edes sakot saa;

yritin soittaa sille syyttäjälle ni koulutuksessa tän ja huomisen. Torstaina sit soittelen uudelleen..

Kattokoot hittolainen se setä kokonaisuuden mitä tää liki vuos on ollut! Kiehuttaa, kiehuttaa.. ukkoki

kiukuttelee mulle kun hänen tuntilappunsa on hukassa; ihan ku mä tietäisin mihin hittoon se on hävinny.

:P Tai et se ois mun syy et sen duuniauto on katsastuksessa. Tai tai tai.. no se on mun syy et ostin

ruokakaupasta 3 keppanatölkkiä, meinasin et illalla hän olis duunipäivän jälkeen ottanu ne ja mä olisin

hieronu sen alaselän ku aamulla valitteli sitä. Eipä muuten paljoa kiinnosta tällä hetkellä toi R-

alkuinen suku prkl...

09:32 Pahenee
vaan.. Tänä aamuna puol kuudelta kahvinkeitossa.. :O Aamu mennykki sit netis autoja katsellessa ja

ihmetellessä mitä ton nykyisen kans tehdään. Tai no kyllähän se hävitetään, vaihdetaan halvempaan.

Hittojako me "ylemmän keskiluokan" autolla tehdään ku aina ollaan PA! xD No on siitä sen verran

hyötyä et tuli holiday clubilta kutsu myyntiesittelyyn.. siellä ku käy ni saadaan sit vaparit Flamingon

kylpylään. :) Huomista odotellessa, pääsee hakee uuden mikron ku liiton rahat tulee.. Sitku maksaa

vuokran ni onki taas tuttu ja turvallinen matti kukkarossa. :P

Maanantai 20.10.2008
19:30 Et
sellainen haastattelu sitten. Tunnin verran me siinä puhuttiin, kuulema pe mennes ottavat yhteyksiä.

Se nainen kyl oli enemmän kiinnostunut kuinka mä oon ollu yh kolmelle,käyny töissä ja opiskellu

samanaikaisesti.. No kahtellaan tuleeks musta vanhustyöntekijä vai ei! Nyt Minnin ja Jennan kans

koirapuistoon, sit hakee isäntä töistä. :)

09:14 Mä alan
oikeesti pitää näistä aamuista.. Tunnin pomppinu itekseen pystys, juonu rauhassa kahvia ja heräilly.

Muut vaan makaa! Pitäis alkaa etsii työtodistukset ja herätellä nää, mut ei ihan vielä. :) Saas nähdä

kui tänään käy siellä haastattelussa.. ainaki jos liksa on edes tes:n mukainen ni kannattaa mennä. Ei

siitä kuussa taloudellisesti pahemmin hyödy, mut sen jälkeen voidaan mun puolesta mennä vihille. Kait

se on jotain "itsenäisyyttä" tms. mut en mä halua et toinen joutuu elatusvelvolliseks meikäläiselle vain

siks et ollaan yhdessä. Me löydettiin jo meidän häävalssikin.. xD Tai no valssi ja valssi, mut tää on

meidän!! (mitään kieroutuneita olla...)

http://www.youtube.com/watch?v=DPDTJdgIAVk


ja tätä isäntä opetteli eilen jo laulamaan mulle.. ;)


http://www.youtube.com/watch?v=1y77lUqbxls

Ja nyt Jenna heräs, mie meen etsii hälle vaatteita niskaan! Milloinkohan neiti olis tarhassa ennen

kymmentä.. :O

Sunnuntai 19.10.2008
19:29 Huh!
Syysloma purkissa ja vielä elossa. Äitipuoli kävi hakee Jantun ja Sami läks viemään Niksun. Mä sit

jäin raivaa vkl:n sotkut... pyykkikone hurisee ja kämppä suht siisti, hyvä minä! Olis kai sitä voinu

tehdä toisinkin päin et mä olisin vieny poitsun mut en jaksanu lähtee rattiin.. Menen sit Minnin kans

iltalenkille ni ukko saa laittaa Jennan nukkuu. Mä oon aivan liian lepsu ton nukkumaanmenon kans,

tulee mun viereen ja pyytää vuorotellen et äiti silitä, äiti raavi.. ja annan nukahtaa viereen.. Sami

pistää neidin sänkyyn ja toivottaa hyvät yöt, that's it. :O Se on kyl jännä mikä vaikutus noilla munilla

varustetuilla otuksilla on lapsiin, ihan eri tavalla vanhemmatkin muksut on aina uskoneet isäänsä,

vaaria, ukkia tms.

Tääki päivä menny vikkelään, käytiin porukoilla iltapäivällä antamassa vähän shokkihoitoa.. 3 lasta ja

Minni mukana. Meni kyl persiilleen se hoito, muksut oli hiljaa enimmän aikaa ku löysivät akkarikasan.

Tuumasin et taidan sit suoraan mennä parin vkon kuluttua faijan luo pe iltana jos kerran ovat noin

hiljaisia. :) Sieltä himaan, sapuska pöytään ja sit otettiin erä suomirock triviaa.. Tällä kertaa

ehdittiin pelata loppuun; mä jopa voitin! xD

10:51 Tässähän
saa olla ylpeä itsestään.. Aamusta pystyssä, katoin aamupalan ja jopa keitin puuronkin?! :O (ei tod. oo

mun aamurutiineja ollu sen jälkeen ku lapset kasvo "isoiks"..) Nyt on makkariin raivattu tilaa ja seinät

pakkeloitu, aletaan kohta Jantun kans sutimaan niitä. Kotitöistä mä en tänään murehdi, nyt on vielä

vkl ni se on ukon vuoro hoitaa ne! :D Kunhan ensiks kotiutuu, potkin senkin ylös ja ovesta ulos; meni

harjoittelee puolikkaalla... Ens vkolla vihdoin ja viimein se inssi. Ja nyt hiomaan!

Lauantai 18.10.2008
21:49 Hups
ku päivä on mennytkin vikkelään! Ilta pelattiin muksujen kanssa Suomi rock triviaa, piti lopettaa sit

kesken ku kello tuli vastaan.. Pitää se nyt kuitenki yrittää jotain rytmiä pitää, olis varmaan muuten

jatkunu puolille öin. Rauha maassa, Sami koiran kans iltalenkillä ja mä painun ruiskun kautta sänkyyn.

Saas nähdä mitä sitä huomenna kehittää, kuiteski vasta illalla käydään palauttamas ryhmä rämä. :)

15:21 Jos metsään..
 
haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt... Ei siinä mitään et jotkut imbesillit kiikuttaa huonekalujaan

(??) luontoon, tai ongelmajätteitä tai lasinsiruja tai tai.. (Ai ei vai?!) Ni äsken sit satuin bongaa ton

ku olin lasten ja Minnin kans ulkoilemas. Eikö ne prkl:n taliaivot osaa viedä noita p****aan apteekkiin

tms?!?

Nyt on Minni poikki, pääs vapaana bilettää metsässä. Ruoka hautuu liedellä, ei toi Janttu sit

jaksanutkaan loppuun asti sitä tehdä. :) Kohta tulee mussuki koulutuksesta, pääsee ruokalevolle toisen

kainaloon. Ai hitsi et mä oon loppupeleissä aikasta onnellinen! :)

11:46 Oho
on mulla kultaiset lapset; antoivat mun nukkua! Tai no oltiinhan täällä jo aamusta pystys, käytiin

kaupassa ennen ku ukkeli läks koulun penkille, mut menin sit takas pitkäkseen.. Äsken havahduin et

whups, kello noin paljon.. :P Nyt sit voiski lähteä ulkoilee, tarpeeks vaan vaatetta niskaan ettei

jäädytä. Janttu haluais tänäänki tehdä ruuan, mä taidan taas olla vaan neuvonantajan roolissa.

Joskohan tänä iltana sais jo aikaiseks kaivettua lautapelit esiin, tekis mieli pitkästä aikaa pelata

Aliasta tms.. Eli ts. taas rauhallinen koti-ilta tiedossa. Onks mitään parempaa syksyisenä iltana ku

olla vaan himas, kynttilät palaa ja läheiset koolla? Ulkona on koleasta ja sataa, sisällä lämpöä senki

edestä... :)

Perjantai 17.10.2008
21:41 Sen kerta ku pitää pirskeet ni sit pitäis jatkaa näemmä.. Miesmuistiin oo kukaan kaljalle

pyydelly, nyt tullu jo pari viestiä et lähdet sä. :O Kyl mä oon ilkee ihminen, mielummin himas Samin ja

muksujen kans.. mussutetaan poppareita ja katellaan leffaa.

18:03 Palvelu
vaan paranee! Neidit sit järkkäs keittiön kaapitkin ja tekivät ruuan. :O Meitsi peiton alla sohvalla

huuteli vaan ohjeita... kahvitki tuodaan nenän eteen, nyt alkoivat lattioiden pesuun. Tässähän saa olla

ylpeä itsestään et oon kuiteski onnistunut kasvattaa noin omatoimisen tyttären! (ikää huimat 9v..)

Niksu vienyt Minniä ja leikkinyt Jennan kanssa. :)

16:32 Eiks tää
pöpö vois jo painua johonki? Eka nukut yös, sit vielä päivällä lisää. :( Veto vieläki veks.. No onneks on

muksut himassa, niillä riittää virtaa munki puolesta. Eilen illalla diskoilivat ni sitä ennenhän piti sit

siivota.. tällä hetkellä tytöt on raivaamas jälkiään keittiössä, tekivät suklaalettuja aiemmin ja sen

arvaa missä kunnos meidän kyökki on!

Saas nähdä kauan meidän luurit on huollossa, käytiin aamulla viskaamas ne. Et jos mä ihmettelen jonku

nroa ni ei oo kaikki numerot tallessa SIM-kortilla! Onneks kaapin perukoilta löyty joku vanha luuri

mulle käyttöön..Ma pitäis mennä työhaastatteluun, kokeillaan nyt sit jos pääsis oppisopimuksella

lähihoitajaks opiskelee.

Torstai 16.10.2008
22:52 Mä rakastan
mun miestäni, lapsiani ja koiruuttani! Rintaa pakahduttaa, en osaa edes pukea sanoiks tätä tunnetta

mut....


http://www.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4

15:37 Korviahuumava
meteli.. Huomaa et on syysloma! Enpä jaksa alkaa kieltelee, viime yö kuunneltiin alakerran pippaloita

ja yläkerran tömistelyjä. :P Nyt sit näemmä lähtee taas ääni, muksut laitto singstarsin sisään.. johan

toi ehti vähäsen palautua! xD

08:23 Huolestuttavaa
ollaan sit jo alettu ukon kanssa näkee samankaltaisia uniakin?!?! Viime yönä oli kummankin unessa sen

systeri, onnettomuus ja paku.. Tosin se heräs hyvällä tuulella ja mä surullisena, mut ainahan asioilla on

kaks puolta. Mukavan onnellinen ja tyytyväinen olo, ihanan rauhallista ja tasaista ollunna elo. Ainaki

tän pari päivää. :D Päätin tos aiemmin et pakko pysähtyä välillä, viimeisin vuos on kyl ollu sellasta

hulabaluuta mun elämässä et toisia hirvittäis.. Näin jälkikäteen katsottuna hirvittää se itseäkin. Noh,

nyt luulis olevan jo suht seesteisellä mallilla. Nyt miettii sit itseään, sitä et haluanko mä nyt opiskella

vai mennä töihin vai mitä MÄ teen.

Tuli sekin huomattua et muutettiin ojasta allikkoon... ennen meillä asu naapurirapussa eestipoikia

jotka biletti; nyt asuu alakerrassa noita idän ihmeitä jotka bilettää oli sit arki tai vkl. :P

Keskiviikko 15.10.2008
22:09 Ihanaa ku olo ihmismäisempi. On noi lääkkeet vaan kivoja kamoja, tuntee olonsa ihmismäiseks!

Tosin ku iltalenkillä olin Minnin kans ni tuppas kyl hikee pukkaa oudon paljon.. :P Sinänsä ollunna ihan

kiva päivä, ilta meni muksujen kans puuhastellessa/siivoillessa. Nyt rauha maassa, aletaan katsoo

leffaa. Tuli taas päivällä ostettua läjä uusia Anttilasta. Huomenna sit tuleeki kolmas pikkupossu, saas

nähdä millaisella metelillä. Jo se eilen sen aloitti puhelimessa; Äiti anna mulle rahaa, mä lähen kamujen

kans lintsille.. Seuraavaks et äiti nyt mennään Flamingoon.. Sit ku sanoin ettei onnistu ni jo tuli luuria

korvaan. :P Onhan se kiva et Janttu pitää mua kroisoksena mut mut.. Kaippa se joku päivä sen uskoo

ettei raha puissa kasva!

17:55 Nicolle
taas kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!!! Äiti kipeä ni poitsu laitto ruuan ja katto pöydän!!!!

17:12 Arvauskeskuksessa
käyty antibiootit hakemas. Poskinontelotulehdus niinku sanoinki.. Päivä menny taas nukkuessa. Ainoo

mitä saanu aikaseks oli puhelimen lopullinen tilttaus ku yritin päivittämällä saada sitä toimii.. Alkaa

tuntuu siltä et mä käyn ostaa sellasen parinkympin peruspuhelimen, neljäs kerta jo ku tää luuri lähtee

korjaukseen?!? :P


00:14 Päivä
pulkassa, aikas lento. Sen verta viisastunu päivän mittaan et Niksulle aloitetaan nyt lääkitys ton

impulsiivisuuden hoitoon, ja edelleen ollaan yksilöterapiajonossa.

Tiistai 14.10.2008
09:06 Voi
immeinen olla imbesilli! Koko ajan luullut et on kauhukankkunen tms.. ni höpönlöpö, se viime vkon

räkätauti iskeny kunnolla päälle! Mikään ihme et paleltaa ja väsyttää koko ajan. :P Eilen vaan huomas

ku otti Panadolia ni jo loppu palelu ja tuli virtaa sen verta et sai raivattua juhlien jäljet jne. Tosin

oltiin me sit Jennan kans uudestaan nukkumas iltaysiltä.. :D Äsken taas C-vitamiinia ja panadolia lisää

turpaan, pitää lähtee Pitskuun palaveeraamaan. Ne pari hassua "välituntia" mitä päivän aikana on

taidan nukkua Niksun huoneessa, sen verta sumea tää maailma on. Siellä ku on päivä pulkas ni sit

Niksu tuleeki himaan loppuvkoks, ja Janttu tulee sit to aamuna perässä. Sillä nyt on vielä huomenna

koulua. Tarvii kyl yrittää saada ittensä kondikseen, tosi kiva muksuille jos äiti on vieläki kipee. :(

Maanantai 13.10.2008
14:12 Luojan
kiitos ei tuu pyöreitä vuosia usein täyteen!! Vai onks tää sit ikääntymisen merkki et vieläki

tutisuttaa? :O Kuitenkin eilen oli jo täysin nollalinja; toisin ku useilla muilla.. xD Skumppaa löytyy

vieläki vaikka muille jakaa, huomas et tuli muutama puteli lahjaks. Tosin kyl noi hyväkkäät oli täällä

yöllä niitä tyhjennelly ku mä olin jo nukkumas?!? Tais olla muutenni booli aikasta petollista, tosissaan

filmi poikki loppuillasta enkä ollu radalle edes selvinny. No, parempi niin. Eteisessä pari jätesäkillistä

tyhjiä tölkkejä tms, hienoa katsoo et on lomaltapaluurahat edes jääny... Nyt onki sit onneks

rauhallista reilun kuukauden, sit onki ukon 35v juhlat. :P

08:42 Hengissä
just ja just. Kauhee olo vieläkin, eilinen meni täristessä peiton alla. Pippalot oli kivat, kiitokset

osallistuneille. Ainaki siihen asti ku muisti toimii.. :/

Lauantai 11.10.2008
08:21 Au au au ja au
mulla o pää pipi. :/ Vai että parille, just juu.. en edes tiedä kui monta valkovenäläistä sitä tuli

kumottua kurkusta alas. Kiukuttelut ukollekin tuli hoidettua, josko sit tää ilta menis kiukuttelematta.

Alkais toi burana ny jeesaa, tarttis mennä vaahdottaa kerma->kakku koristella loppuun ja ruiskuun.

Kohta sitä sitten istutaankin koululla exän kanssa katsomassa jotain jonnin joutavaa juhlaa. Mut

näenpä samalla sit Jantunkin; soitteli eilen ja on kans tulos sinne. :)

Perjantai 10.10.2008
18:30 Nyt
se sitten alkoi; rappio. Tai no ei silleen, Jenna on vielä himas mut just avasin oluen!!! Oltiin muuten

näky ku tultiin kotiopäin, oli ruokakassit, alkon kassi ja pari kaljalaatikkoa.. xD Jenna matkusti

Koltsun harteilla ja Minni kohels normiin tapaan; herätettiin hilpeyttä/kauhistusta. No mut nyt on

neidin kamat pakattu, me taidetaan lähteä samalla ovenavauksella takas ostarin suunnille. Pitää vielä

käydä keksit ja sipsit hakemassa, loppui kädet aiemmin kesken ja kello kävi. Saataisko me lisää

puheenaihetta tähän suuntaan Suomea siitä kui mulla taas on toinen mies.. pitkä ja hoikka... ;)

12:29 Breikki!
Ja kohta ostarille. Menin sit täysin unohtaa et tarha on tänään kiinni, Sami aamulla soitti et ei tää oo

auki.. xD On juniorilla ollu tylsä päivä, äiti on vaan siivonnu ja puunannu. :/ Nyt kyl alkaa olee voiton

puolella, jiihaa! Kaverinki juna o stadis on kahden maissa, tulee siitä sit metrolla tännepäin. Avensis

onkin sit Louhelassa, mä sitä lähde sieltä hakee siks et pääsen toisen hakee asemalta. :S Kuiteski saan

sen mitä tartten noista lähikaupoista.. voi kyl olla mielenkiintoinen näky ku lastenrattaat lastattu

täyteen viinaa. :O No mut mähän olin jo valmiiks alkoholisti ni ei kai toi nyt nii nokonuukaa oo! :D

Johanna tulee hakee Jennan kuuden jälkeen, sit taidetaan mennä käymään parilla Koltsun kanssa. Sitä

nyt taas ei tiedä pirukaan monelta muru pääsee. :/ Kyl mä sitä puhelimes ripitin äsken et prkl,

huomenna sä oot klo 17 paikalla ja sillä selvä! On se pakko myöntää et kyl mua vähän jännittää et kui

kundit tulee keskenään toimeen; Koltsu ei oo käyny vuoteen stadissa ni eivät ole sit tavanneet.

Kuiteski on mulle tärkeä ihminen ja hyvä ystävä.. ja isäntä nyt on kuitenkin mustasukkainen yksilö.

Mut pidetään peukut pystyssä, niinhän toi oli epäilevä Larenki suhteen ja loppupeleissä mä sit olin se

"kolmas pyörä".. :P

07:47 Outo
huusholli, kaikki vaan makaa. :P Mie laitoin jo pyykit kuivuu ja uutta pyörii. Taistelen noiden

tarraboordien kanssa; ne ovat mun kanssa eri mieltä et pysyvätkö seinällä vai ei. Tän siitä saa ku

ajattelee pääsevänsä vähän helpommalla; olis ostanut vaan ihan tavallista ja laittanut liisterillä ni niin

pysyis! Toi meidän täystuhokin on kyl niin ihana; joku fetissi tuhota Jennan tavaroita. Just ostettiin

tytön huoneeseen sellainen puinen 3 laatikkoinen säilytysjutska pikkutavaroille, oikein nätti ja

tyttömäinen. Ni arvatkaa vaan kuka päätti sit viime yönä "maistella" yhden laatikon siitä?! Tänki

kämpän seinät on ehtiny jo maistella läpi.... :/ Mut ajatellaan positiivisesti, eihän tässä enää oo ku 15

kk siihen et Minnin voi luokitella aikuiseks! xD (niin mulle ainaki on väitetty et jättirodut aikuistuis

24 kk:n iässä..) Mut Pumba on Pumba, minkäs teet. Suurimman osan ajasta kuitenkin on ihan

asiallisesti, alkanu pikkuhiljaa uskooki ku sanoo. Ulkonakin kun ollaan ni tekee niinku mä sanon?!?

Paras oli ku multa tultiin kysyy et ootteks te käyny koirakoulussa tms ku käytös noin paljon

muuttunu... Heh, kait se on se ikä minkä mukana tulee järkeäkin.. :) Toivottavasti sama pätis

Niksuunkin, on täs kuitenkin paljon muutosta tullut siihen mitä kundi oli neljän vanhana. Lupasin

poitsulle huomenna mennä koululle niiden kulttuurijuhlaan aamusta, on vkl:n osastolla sen takia. Ja

osittain siks et vihdoinkin Niksun omahoitajalla on vkl vuorot, pääsevät tekee jotain kivaa yhdessä. Ai

et mä odotan ens tiistaita; silloin on hoitotiimin palaveri!

Torstai 09.10.2008
22:25 Riitti
kiitti. Huomenna on uus päivä; pakko ajatella naapureitakin. Tosin ne tais jo tykätä ku vedettiin

muuttolaatikkopinot portaita pitkin alas.. kauhea meteli tuli. Mut minkäs teet ku hissi on rempassa?

Täytyy muistaa tehdä lappu tonne rappuun alas lauantain kemuista, yrittää edes vähän pitää

naapurisopua vireillä. :) Käteen särkee pirusti mut elämä on.. No onneks huomenna ei oo ku siivoamista,

siivoamista ja siivoamista tiedossa. Nii ja viinakaupassa käynti, tarvii hakee booliaineet. Olis vaan

kiva ku olis edes jotain hajua paljon tänne on lauantaina porukkaa tulossa, tällä hetkellä 26 on

varmistanu tulonsa; 10 immeistä ilmoittanut etteivät pääse. Mitäköhän ne loput mahtavat olla

tekemässä.. :O Sit onki kivaa jos alkaa porukkaa pölähtelee lisää, mitä mä niille tarjoan? Lämmintä

kättä?

20:13 Withu
mä muuten teen sen; eli saan tän kämpän kuntoon!!! Hiki virtaa ja haisen pahalle (xD), mut valmista

tulee ja se on pääasia!! Isäntäki kävi äsken hakemas tyhjät muuttolaatikkotorni veks, ei oo enää feng

shui sisustustakaan pahemmin jäljellä! Pyykkikone hurisee partsin pehmustetyynyjä pesten ja boordit

odottaa vaan laittajaansa.. Ai että mä voin olla taas loistavalla tuulella; koti alkaa olee mieleinen, mun

tytär on ihana päivänpaiste ja muru on paaaaaaaaljon fiksumpi ku olisin uskonut.. ;) Sitä miks noin

sanon en ala täällä kailottaa mut silti hymyilyttää. Kyl täs tällä menolla vielä sinne vihille mennään,

kunhan nyt saadaan meidän suhde rauhoitettua. :)

13:29 TAAS
kuulusteluissa! Oli tullut taas Samin nimellä mun vanhaan kotiossaan pari uutta lähetystä;jotain

rusketustabletteja ja aloe vera tabletteja (poliisi avas ne). Käytiin sit viemäs ne suoraan

avaamattomina Itiksen kyttikselle; tutkija sit samoin tein kuulusteli meidät molemmat siitä

viimeisimmästä rikosilmoituksesta. Milloin tää hitto soikoon loppuu?!? Nyt tuli postissa se tuomio

kirjallisena siitä lähestymiskiellosta. Mä ja lapset ollaan virallisesti rauhoitettuja sen sekopään

kiusaamiselta!

Emmä sit vieläkään oo saanu niitä lattialistoja.. :( Josko edes huomenna. Huomenna pitäis kaverin tulla

Raumalta meille, lupaili et hän maalais keittiön toisen seinän! Ja huomenaamusta tulee huoltomies

katsoo olkkarin kattolampun sähkörasian; siihen ei saa lamppu tällä hetkellä kii. Mun pitäis jatkaa

hommia, mut käteen särkee pirusti. Muutenni aikataulut kussu täysin tältä päivältä.. Sit ku käytiin

vielä kiinalaises syömäs ni eihän sitä edes jaksa mitään tehdä täydellä mahalla! :P

Keskiviikko 08.10.2008
22:41 AUUU!!!!!!!!
Taas sain muistutuksen et miks ei pidä leikkiä ahkeraa.. oikea käsivarsi turvoksis ja kipeä, ei näemmä

noi jenkkiläiset piilolihakset tykänny mun vasarointipuuhastelusta tms. :/ No toivottavasti on kunnos

huomiseks, vielä riittää tekemistä!

14:27 Perstupakki
ja sit jatkamaan. Eteinen on tapetoitu ja paneloitu, keittiön seinät rajattu maalilla. Kyl mä vielä tän

kämpän saan mieleisekseni!! Isäntä tulee hakee meidät kyytiin jossain välis, käydään ostaa lattialistat

tohon eteiseen. Ehtiny taas ajatella kaikkea touhutessa.. Ekana tää netti. Siis täähän on ihan persiistä.

Porukka valehtelee ja esittää muuta ku on; en nyt tarkoita teitä ketkä tunnen ihan irl:ssäkin; muiden

osalta kukin voi katsoa peiliin. Mä tiedä puhutteko totta vai ette, mut en mä silti tarkoita et kaikki

on valehtelijoita... Paljon on hyviä nettituttuja, tosin tuppaavat jo kaikki olee kamuja livenki puolella.

:)

Toinen on se et kyl se taas on nähty et mulla on maailman ihanin mies vaikka toisinaan haukunkin sen

alimpaan helvettiin. En tajua kaikkia hänen aivoituksiaan, tosin ymmärrän pirun pitkälle ku ajattelen

hänen menneisyyttään et miks on "sulkeutunut".. Nooh, on mulla aikaa kaivaa kunnolla se sisus esiin;

sydänhän sillä on täyttä kultaa. Kolmas; miten hitossa mun pitäis suhtautua siihen et Jenna on alkanu

sanoo et Sami on mun isi?!?!?! :O Nyt ajattelen niin et mie oon hiljaa, ukko ja tyttö ihan keskenään

sumplivat sen asian.. ja jos meillä menee persiilleen tää juttu ni onhan Jennan biologisen isänkin nimi

Sami. Neljänneks miettiny sukulaissuhteita... Omat on kunnos, niissä ei oo mietittävää.. tai no sitä kyl

mietin eilisen saralta ku sillä tädillä oli äitinsä mukana oikeudessa.. Et jos mä olisin tehnyt samaa ku

se, ni faija olis vetäny mua ympäri korvia ja sanonu et tuu akka järkiis. (kyllä, vaikka olenki

kolmekymppinen!! xD) Olis mulla enempiki asiaa mut nyt ei ehdi.. :P

Tiistai 07.10.2008
23:43 
Ilta-ahkeruus kunniaan! Kerranni ajoissa himas, ni nyt on sit uus kirjahylly kasattu, seiniä maalattu ja

vikoja muuttolaatikoita purettu. :) Yritys hyvä kymmenen et saa tän lauantaiks kondikseen! On muuten

hirveetä ku porukka soittelee ja kyselee et mitä sä haluat lahjaks. :S Ikinä oo itelle oikeastaan

mitään halunnu.. No ihonpuhdistuksen nyt osasin sanoa ku en oo ikinä ollu. Ja varsinni tällä hetkellä

naama on ku teini-ikäisellä, tiedä miks. Tossa sutiessa mietin et onks liian tökeröä sanoa et rahaa vaan

kiitos? Saisin sit niillä lahjarahoilla maksettua itelleni tän tatskan; ei tarttis odottaa

veronpalautuksiin.. Ja tää nyt sit on aika "karkea" luonnos, harmaasävyt tohon vielä varjostuksina.. :)

Tiistai 07.10.2008
20:28 Onneks on
ohi. Outo tunne istuu oikeussalissa ja joku tuima setä kyselee multa asioita. No onneks ei kauaa

kestänyt, lähinnä katso tammi, heinä ja elokuun operaattoritiedot ja lätkäs sille rouvalle sen

lähestymiskiellon! :D Eli ts. ei saa enää soittaa mun nroihin saati kirjoitella netissä musta/mun

lapsista mitään. Jos sen tekee, pari ekaa kertaa menee sakoilla ja sit joutuu istuu. Ihanan huojentunut

olo, pakko myöntää. Jotain se mussutti sille tuomarille kuinka häntä häiriköidään ja uhkaillaan, ja

meille tokas lähtiessään et vastasyytteitä tulos. No odotellaan, eipä mulla vieläkään ole salattavaa

vaikka se niin kovasti väittääkin. :S Mut tyhmä se kyl edelleen on, tuomari joutu vääntää sille

rautalangasta mikä on lähestymiskielto; kysy et saako hän käydä ruokakaupas jos mä satun sinne

samaan aikaan... xD Sami ei hakenut lähestymiskieltoa ainakaan vielä, ihan lasten vuoksi. Tosin oli kyl

riemussa pitelemistä ku haki postinsa, oli tullut Pelaaja lehti ja Glorian koti.. Samin nimellä mun

vanhaan kotiosoitteeseen. Mut kuten oon sanonu aiemminkin, noi ei kuulu mulle. Pääasia on mä, mun

lapset ja meidän koti on nyt "laillisesti" rauhoitettu!!! :) Eikä muuten enää pelota mennä seuraavaan

rosikseen, varmaan kohta oikeudessa se ku se laitto mun puh.nron sinne pornochattiin jakoon.

09:22 Kupit
taasen alkaa olee tasapainossa, luojan kiitos. Inhoan itseäni silloin ku menee mieli matalaks,

ärsyttävän saamaton. Tällä hetkellä mua jännittää aivan älyttömästi!!!!!! Meillä on se lähestymiskielto

-oikeudenkäynti muutaman tunnin kuluttua. En oikein osaa sanoa mikä mua jännittää, kuitenkaan mä en

oo tehnyt mitään. Mut kai se on ku emmä oo ikinä ollu oikeudessa. :S

Maanantai 06.10.2008
08:53 Huomenia..
ei se yö sit ollutkaan uneton vaikka niin luulin. Seiskan maissa kyl heräsin, mut siitä kuuluu kiitos

Minnille eikä Jennalle. :P Lähtee ihan kiitettävä meteli ku tollanen reilu 40 kg hakkaa partsin ovea

tassuillaan et päästä mut ulos/sisään.. Neitonen pysyy tänään himassa, huomenna nyt joudun viemään

tarhaan ainaki valokuvauksen ajaks. Sinänsä sääli, tykkää olla leikkimäs kavereden kans ja mullaki on

tänään Niksun koulupalaveri. No mut eipä oo eka palaveri missä pimatsu on mukana! Mieli on edelleen

aika maissa, odottelen et nousis noi vaakakupit takas tasapainoon. Puolille öin eilen juteltiin, edelleen

täytyy todeta et onneks mä en seurustele ukon suvun/exän kanssa vaikka siltä se on välistä

tuntunutkin. Tai no ei silleen, eihän Sami niihin yhteyttä pahemmin edes pidä.. vaan silloin ku ottaa

bissee ja flippaa. :P

Pitäis alkaa kasaa toi kirjahylly ja järkkää partsi; iskä toi eilen mökiltä yhden meidän

ulkokalustesarjan. Olo on evvk. Pitäis maalaa seiniä ja tapetoida, evvk. Pitäis laittaa duunihakemuksia,

evvk. Ulkonakin mukavan harmaata ja tuulista, piristää kivasti lisää. Ens vkl:n kemutki tympäisee

ideana, tekeeki ihan sikana mieli juhlia.

Sunnuntai 05.10.2008
22:23 Taas uneton yö
edessä, tai ainaki vähäuninen. Jennalla ihan älytön yskä, lääke auttanut mitään. Sen verta voimakkaita

yskimiskohtauksia tulee et laatta lentää. Eka yskänlääke auttanut mitään, nyt on ollu liki 10 min

yskimättä ku annoin sit toista. :/

20:41 Vuodatusta
taas kävi näin; lapset lähti ni mä "romahdin". Viime yö meni itkiessä, eipä ne kyyneleet näemmä

vieläkään ole ehtyneet. Ekaa kertaa elämässä ne valuu pitkin poskia tiskatessa. Huomaa kyl et olen

henkisesti aivan poikki, masennus alkaa tulee niskaan. Ahdistaa ja missään ei oo mieltä. Kaippa mä sit

olen liian herkkä ihminen mut kyl se loukkaa paljon et jatkuvasti haukutaan ja tehdään syntipukki

milloin mihinkin asiaan. Tai no, kaikkeen. Liki vuos ollaan kimpas taivallettu, ja ainoa asia edelleen

mistä tulee riitaa on sama vanha. Mä en tiedä mitä mä voin tehdä enää tai mitä sanoa. Onhan se kiva

kuulla olevansa alkoholisti, ku se nyt on tiedossa et mun äitini oli sellainen ja en ikinä tule tarjoamaan

lapsilleni sellaista lapsuutta. Mut on leimattu sekopääks, pilleristiks, lasten hakkaajaks, pettäjäks..

listaa voi jatkaa loputtomiin. No tällä menolla mä olen lataamossa, mut se kait tässä on tarkoituskin.

Vittu mä oon väsynyt!!!

12:50 Tulihan
se isäntäkin kotiin, siskollaan oli yötä. Nyt ahkerana maalaamas keittiön kattoa! :) Kimpas tultiin

siihen lopputulokseen et suku on pahin; mä ainakin lopullisesti tuhosin välini ton systeriin ku sanoin

mielipiteeni hänestä. Niinpä kyl sekin musta, mä en aiemmin tiennytkään olevani sekopää,

mustasukkainen, alkoholisti, toisen siivellä eläjä jne. No mut niinhän se menee et enpä mä ukon suvun

kanssa seurustele! :)

01:05 En
mä mikään tyhmä ole ku taas tiesin näin käyvän. Ukko on ties missä lie, siskonsa kanssa tms. Mä olen

taas alkoholisti ja mun lapset tuhlaa hänen rahat. Ai kiesus et mua voi ketuttaa taas. Ei kuulema tule

tiistaina edes sinne oikeuden istuntoon, ylläri ylläri. Mitä väliä sillä on et mä itken kotona et missä sä

meet kunhan siskonsa ja exänsä on tyytyväinen. :(

Lauantai 04.10.2008
16:50 Avot
näemmä höyrysauna ja päikkärit tekee terää! :) Huom. parempi olo, ei jaksa ees kiukutella enää. Tosin

voi olla vaikutusta silläki etten oo toista koko päivänä nähny, on siellä muutos. :D Nyt sain vihdoin

koneen itelleni, josko nyt vihdoin saisin sen tatskakuvan valmiiks.

10:14 Kuka
saakeli mulle tän räkätaudin toi?! Keuhkot pyrkii pihalle ja maailma keinuu kivasti. :P Kiva lähteä

sinne altaaseen.. :/ Muutenki hiton huonolla tuulella, mä en pysty ymmärtää ukkoa taas mitenkään.. oli

taas yöllä hipsiny tänne, kait se alko tympii autos olo tms. Sanallakaan ei oo eilistä kommentoinut ja

sekös mua v****aa. Onhan se kiva kuulla et hän kävi siskonsa välityksellä lainaa exältään rahaa,

vaikka mä olin just sille duuniin vieny rahaa sekä evästä?!??! Saati et mulla olis lompakos käteistä ni

ei voi suutaan avata et tarvii lisää. Pitäiskö mun alkaa tässä ajatustenlukijaks tai ratsaa sen

lompakkoa et onko hällä nyt varmasti käteistä? :O Mä oon ennenki siltä udellut et oot sä nyt sen 34

vai 14; alan taas kallistuu siihen 14 v puolelle.. Onneks lähti samointein ku saatiin kirjahylly ylös, en

lasten nähden ala sille avautuu. Ja mitä se edes hyödyttäis, sama ku seinille puhuis.

08:13 Klo 6.30
oli sit herätys?!?!?! Onneks ei silmiä kirvele sit ollenkaan. :P Kahvia vaan lisää koneeseen, kait tää

moottori tästä käynnistyy.. sit painunkin muksujen kans pitkästä aikaa uimaan. Ihana päästä

porealtaaseen! :)


Lauantai 04.10.2008
01:06 http://www.youtube.com/watch?v=YMzjaqq5zM8

01:03 Että näin
meillä. Ei mun luonne antanu periks jättää toista sateeseen ni piti mennä etsii. Ei kyl kauas tarvinnu

mennä, tuolla se nukkuu kuokis eikä heränny vaikka kui koputtelin oveen. :P No nukkukoot siellä ja

jutelkoot huomenna siskonsa kanssa henkeviä, mulle on pääasia tällä hetkellä et raahais perseensä

tiistaina sinne käräjille. Tai no sehän jo tiedetään, Sami on hetken siskonsa seurassa ni Heidi on taas

pyhimys. :P Toisin ku mun poikani mielestä; tänään ajettiin Kivikon läpi ni meni sit sanoo apparin

paikalta et äiti, jos H.. tulee eteen ni autosta ei sit löydy jarruja. Janttu sit myöhemmin kertoili

kaverilleen ku näki noi haasteet et joo, toi on se täti joka sanoo et mä (siis Janttu) on täysin sekopää

jne. :S On se hienoa ku on senikäiset lapset et osaavat ihan itse lukea ja käyttää nettiä; saati

joutuivat elämään sen paskan keskellä! Se mua kyl risoo edelleen et tää ei oo ku

lähestymiskieltokäsittely, ei tuu tuomioita tms. Loput jutut on edelleen syyttäjällä. Kauheata myöntää

mut mä en oo ikinä vihannu/halveksinnu ketään nii paljon ukon exää. Ja silti odotan et aika menee

eteenpäin et pääsisin sen kans samoihin väleihin ku ite oon exäni avokin kanssa. :D Tosin enpä mä ollu

samanlainen ku toi on ollut.. Hakeutuis samaan hoitoon ku ukko on, vetäisivät kimpas samanvärisiä

nappeja aamuin illoin ni ehkä tajuaisivat mikä/mitä on todellisuus.

00:29 Mun
ukkoni on imbesilli. Tai idiootti. Tai helvetin tyhmä. Eiks noi kaikki oo synonyymejä toisilleen? Mitä

tästä illasta opin? A. Älä ikinä jätä Samia yksin lasten kanssa, se jättää ne yksinään. :( Ja B., se ei

kestä sitä että mä rakastan lapsiani enemmän kuin häntä. No mut se on hänen ongelmansa, ei mun. Kait

se on luullut et ku tällä hetkellä muksut ei asu mun luona 24/7 ni mä unohtaisin heidät tms. Juu ei.

Tonne se taasen paineli vesisateeseen ku satuin sanomaan poikkipuolisen sanan hänen siskostaan (on

toivonut alusta alkaen et Sami palais exänsä kanssa yhteen, kaksnaamainen yksilö) saati et muksut on

mulle tärkeämpiä kuin hän. No pitäkööt hauskaa.. Syytön mä siihen olen et hänen lastensa äiti on

sekopää, sopii hyvin kyl yhteen ton bipon kanssa.

Perjantai 03.10.2008
22:15 Hiphei!
kirjahylly jo suht lähellä, kadun varressa. xD Janttu ja Kristiina änkes kyytiin sitä hakee, vieläki

kauhea kälätys. No onneks voiton puolella siinä et rauha tulee maahan. Yks vitriinin lasi kosahti, ei

näemmä kannata laittaa lasiovea seinää päin ettei mee rikki... Jää huomiselle remppahommat, tänään ei

enää jaksa. Minnin kans piiiiiiiiiiiiitkälle iltalenkille päästelee höyryt ulos korvista, mä en vieläkään

käsitä miks toi kakslahkeinen salailee multa asioita. Kuitenki hyvin tietää et ainoa mitä mä en siedä on

paskanpuhuminen ja asioiden salailu. :P

19:48 Blondius
huipussaan.. Ryhmä rämä himas, kohta tulee Jantun likkakaverikin yökylään. Mä sit läksin hakee

meille uutta kirjahyllyä olkkariin, puhe oli et olis osissa. No juu, olihan se mut osat niin isoja ettei ne

mahtunutkaan Toitsuun! No eiku sit soittaa Samille et ehdiks millään tulla kuokilla hakee.. kuulema

ehtii, thank god. Olis vaan pitäny het alkuun sitä kuunnella ku ehdotti et haetaan ne sillä eikä lähtee

edes yrittää henkilöautolla. Taasen siis on odottavan aika pitkä, ekana sillä on vika purku ja sit likat

himaan. Omituinen otus sekin on, ei edes kertonu mulle et hakee tytöt töihin mukaan. Äsken vaan

puhelimessa selvis sekin asia.. O.o Mut niinhän mä päivällä jo totesin et joku sillä mättää; en vaan

tajua miksei voi suoraan sanoa jos on ikävä muksuja/tahtoo moikkaamaan niitä. Itkeä pillitänhän mäkin

lasteni takia. :S Milläköhän se vaan meinaa saada mun luottamuksen säilymään itseensä?

Mut nyt laittaa iltapalaa pöytään ja tekee punkkia tälle laumalle. :) Tarvii varmaan ostaa muutama

sellanen vuoderahi, ei haittaa vaikka tulis useampiki lasten kaveri yökylään.

13:20 Hengähdys..
tauko; aamun jo laukannu paikasta toiseen. Kaupat käyty, löysin olkkariinkin jo uuden kattolampun. :)

Himas en oo ehtiny mitään tekee, katsoo nyt innostuuko muksutkaan touhuamaan vai ei. Just lähden

hakee ryhmä rämän kotiin vkl:ks, ihanaa! Ukko alkaa taas flippaa, aamulla alko selittää et hällä ois

huomenna siskonsa kaverin muutto.. kuulema kertonu mulle aikoja sitten siitä vaikkei olekaan.

Kummasti vaan silmät pälyili joka hiton ilmansuuntaan ku siitä selitti.. xD En jaksa tajuta sitä et jos

haluaa omaa aikaa, mennä tms., ni mikä hitto estää menemästä? :O Mua ei haittaa tippaakaan vaikka

saisinkin olla lasteni kanssa ihan itekseni. :)

Torstai 02.10.2008
21:08 
On se hieno vaikka ite sanonkin.. :) Näkyy ne kaapit, seinä mitä tänään tein ja vaattarin ovi minkä

sudin jo aiemmin.. Seuraavaks alkaaki seinien maalaus, pikkusen on kulahtaneet seinät.. Muksut tulee

huomenna kotiin ni nehän on innoissaan mukana touhuamassa. Ja nyt se o tasaraha, kattoo housen ja

silminnäkijän dokkarin lastensa hakkaajista. O.o

16:25 Pullataikinailmiö..
käynnis meidän kämpäs, ihan selkeesti.. ekahan mun piti vaan laittaa kaappien ovet kuntoon.. No sit

meni wc:n ovi samaan rahaan.. Nyt sit on puolet eteisestä tapetoitu, kohta alan laittaa puolpaneeleja

sinne. :O Tää mun "pintaremppa" vaan paisuu paisumistaan..:P Onneks sain tänään haettua sen uuden

sijauspatjan, sekin oikenemassa, JEE!! Nyt pitää mennä hakee pikku apuri tarhasta, aina menee

lähemmäks viittä ku ei se malta kotiin lähtee ennen ku vika kaveri on kans haettu.. Eipä toi sinänsä

haittaa, yleensähän kello on lähempänä kymmentä ennen ku Jenna edes on tarhassa. xD Samiki pääs

läpi kirjallisista, nyt sit vaan enää inssi jäljellä.. saa edes sen oman yksiönsä.

07:36 Kävi
sit perinteisesti.. Aloin Jennaa nukuttaa illalla, herättiin sit äsken. :D Pää kääntyy taas suht normisti,

ihanaa. Uskaltaa lähtee ajeleeki tänään, se sijauspatja edelleen hakematta. Jotenni alkanu tuntuu et

kaupat vois mun puolesta olla auki 24/7, sopis paljon paremmin tähän elämäntyyliin. Ei oo koululaisia

saman katon alla ni ei ole itekään kelloon sidottu. Samiki näemmä yöllä hipsiny tänne, löyty sohvalta

aamulla.. sinne se nyt taas meni kokeilee niitä E:n kirjallisia, joskohan kolmas kerta toden sanois.. Ja

jos se ei vieläkään pääse läpi ni on harvinaisen tampio! Edelliset hylkäykset voi nyt mennä sen piikkiin

ku meni kylmiltään, mut nyt oli käyny hakee ne kysymykset valmiiks ja opiskeli niitä. Saas nähdä

saanko mä menee läpi verottajalle noi kortinnostokulut, alkuvuodesta korotti B:n C:ks, ja nyt sit tulee

se E.. Kait sitä kohta on se tuhannen euroa jo menny insseihin, lääkärintodistuksiin, ajokortteihin jne..

Onhan ne tulonhankkimiskuluja kuitenki.

Keskiviikko 01.10.2008
19:54 JEE!!
ei tarvinnu lähtee mihinkään!! En tiedä ketä kiitän, itseäni vai jotain juorukelloo, mut pääasia on se et

mä pääsin rauhassa Jennan kans iltakylpyyn ja maalaa karmit uudelleen. :) eiks oo uskomatonta et mä

muuten mahduin tytön kans siihen kylpyammeeseen...? O.o

17:45 Ärräpäitä
lentää taas. Miks ihmees mun on niin vaikea sanoa EI, siis jyrkästi ei? Toinen jos alkaa kuulostaa

pikkulapselta kenen tikkari on varastettu ni huomaan sanovani jo ehkä, jatkaa vähän aikaa ni okei. :P

Kotonakin olis vielä hommia tehtävänä, nyt on veskin ovi vedetty kolmeen kertaan valkolakalla ja

karmit pariin kertaan, mut se tapetointi uupuu.. Ja ilmeisesti mä taas kerran otan neidin kainaloon ja

lähdetään iltarundille mukaan. Olihan se hauskaa aiemmin nähdä ja olla toisen seurassa, edes duunis

mukana, mut nyt kyl alkaa tökkii. No oma moka, ite menin kysyy et ehtiskö tänään käydä Ikeas

hakemas uuden sijauspatjan.. (Sami kulkee&käyttää Avensista). Eli tuli sellainen olo et jos mä haluan

käydä ostaa sen sijauspatjan ni mun on lähdettävä niitä rullakoita kiskoo prkl.

09:03 Voi..
perseen suti eli pyllypensseli! Onks mukavampaa herätystä ku niskakipu? Pää ei käänny oikealle, joku

yrittää ihan selkeästi tunkea puukkoa mun niskaan. :P Sentti tiikerisalvaa päälle ja Buranaa

kourallinen, kait tää tästä. :) Ollu het aamusta ahkerana, vihdoin ja viimein sain oikeanlaisia ruuveja

eilen haettua ni sain kaappien vetimet paikoilleen.. on muuten hyvännäköiset vaikka ite sanonkin.

Vessan ovi hiottu ja pakkeloitu, odottelen pakkelien kuivumista ni sutaisen sit sen. Vessaan meinasin

tänään tehdä tapetoinnin, ylä-ja alaosa eri tapeteilla ja boordi siihen väliin.. Alkuvko meni lentäessä,

nyt on pari päivää aikaa laitella taas kotia kuntoon. :) Ylihuomenna tuleeki taas ryhmä rämä kotiin,

saa nähdä mitä sitä sit vkl:na keksii. Niksu nyt ei ainakaan helpota yhtään mun urakkaa hänen

kotiinsaamiseks, eilen oli rikkonu osaston pleikan. Oli heittäny ohjaimella kaveria joka tuli sammuttaa

koneen kesken hänen tallentamista ni oli sit lingonnu sen kohti toista poikaa; pleikka alas hyllyltä ja

lukija rikki. :P Varmaan mukava fiilis kundilla olla laitoksessa missä liki 20 lasta pelas sitä samaa

kapistusta; kaikkien vihat niskassa. Tuli siltä taas eilen itku puhelimessa. :( Meidän sossutantta on

hävinny ku pieru saharaan, mä jätin sille pe viestin et ota yhteyttä sinne osastolle; ei oo soittanu

sinne, ei mulle, ei vastannu osaston johtajan puheluihin. :P Onhan se pirun kiva et sille Niksu on vain

nimi paperilla!

Muutenki täs yrittäny katsella et miten sitä sit jatkossa toimis jos saan poitsun himaan. Se mulle nyt

ei oo kyl vielä selvinny vaikka oon pyöriny STM:n sivuilla et olenko mä oikeutettu omaishoitajan

tukeen jos oon kundin kans himas. Tarvii varmaan jatkaa kahlaamista; olishan se kunnalle puolilmaista

siihen nähden mitä nyt kundin oleilu maksaa.

Vihdoin ja viimein ukkoki ehtii hakee sen tiedoksantoilmoituksen, tai niin toi ainaki äsken soitteli.

Kuulema on senkin pakko olla siellä oikeudenkäynnis, muuten juttu kaatuu. No toivotaan et ehtii

töiltään!