Maanantai 31.03.2008
14:15 PRKL!
Nyt meni hermot, taas kerran! Eihän tästä tule helvettiäkään ku yrittää viedä 11 vkoista koiraa ja uhmaikäistä muksua mihinkään?!?! Saati et joka helvetin kadunkulkija on rapsuttamassa ja ihastelemassa Minniä. Kiva paikka asua, jurrisia enemmän ku selvinpäin olevia. Kiesus mua kiehuttaa. Luulis et porukalla olis jotain järkeä päässä, emmä ainakaan tunkee vieraita koiria tervehtii ja lässyttää. Pitää varmaan alkaa mulkoilee ihmisiä sen verta kiukkuisesti et älyävät pysyä kaukana!

10:23 Huh!
Onneks oli ohimenevä apeus! Nyt taas energiaa täynnä, kohta pitäis lähtee ostarille ostaa pesuaineita ja vahaa.. Alkaa eka makkari olee valmis ni ajattelin sit vahata lattiat ennen ku aletaan taas kantaa tavaroita ees taas. Seuraavana sit onki vuoros meidän makkari ja keittiö. :P Tulis vaan se jääkaappi-pakastinki samaan kaaokseen. :)

Seikkaillu tässä ns hävyttömillä sivuilla.. Heidi tuli mulle Aapelis sanoo et sieltä löytyis tietoa isännästä. Samin kans sit ihmeteltiin ja löydettiinhän me hänen nikkinsä ja kuva! :D Ainoa mikä on mielenkiintoista on se et Samilla ei oo hajuakaan salasanasta ja viimeks eilen muka käyny siellä kommentoimassa naisten rintoja.. Sinänsä jännää ku siihen kellonaikaan ku neki kommentoinnit on tapahtuneet ni Sami nukku mun viekus. ;) Mut onhan se hienoa et Heidi on niin kiltti ja kultainen ihminen et yrittää hankkia Samille naisseuraa, vai mitä? Täällä vaan herra melkein punastelee mun ideoille ja ehdotuksille. :P Enpä voi mitään sille et alan vaan päivä päivältä halveksii sitä naista enemmän ja enemmän. Enpä näemmä oo ainoo, tiedä mikä hiton tilapäinen mielenhäiriö Samilla oli aamulla ku halus mennä mun kaa heti kihloihin. :O Ja taas kerran hienosti väistin tilanteen; ei vielä, se pvm on sovittu muualle.. Lisää armonaikaa rengastukselle.. :D Ai kui niin mä oon sitoutumiskammoinen???

Sunnuntai 30.03.2008
19:13 masentaa. :(

14:08 Huhuu..
kiesus et täällä on hiljaista.. Onneks ei oo montaa tuntia et lapset palaa. Aivan kauhea ikävä?!? On tää äitiys hassua, välillä toivoo et sais joskus omaa aikaa ja sit ku sitä saa ni on ihan hukas et mitä pitäis tehdä. :S No eipä sit oo tullu tehtyä mitään, maattu vaan. Eilinen meni porukoita auttaessa ja yö leffoja katsoessa. Vielä olis Saw 1-3 katsomatta, mut ei kai sitä päiväsaikaan kehtaa ns kauhuleffoja katsoo. Paljon kivempaa pimeässä, Sami sai eilenki sellasia lätkäsyjä Candymanin aikana et rupes nauraa mulle. :S Minkäs mä sille voin et eläydyn leffoihin mukaan; ex luuli aikoinaan ku oltiin katsoman urban legendsiä leffassa ja mä odotin Janttua viimeisilläni et tulee lähtö suoraan synnytyssaliin. :D

Saas nähdä kui kesäaikaan siirtyminen vaikuttaa rytmiin. Mulla ainaki olo on ihan ku aamukymmeneltä, mut klo muka on jo 14. :S Lisää vaan kahvia koneeseen, jos toi sisäinen klo sit vaikka alkais toimiiki jo.

Perjantai 28.03.2008
19:23 Tulinhan mä järkiini!! :D:D Soon kippis ja moro!

18:09 Öh..
Onks tää nyt sit vanhuutta.. :O Eka lapsvapaa vkl pariin kuukauteen.. Tarkoitus oli et oisin himas ottanu viiniä, laittautunu&hemmotellu itteäni ja sit mennä parille ulos. Sain mä alkos käytyä hakemas viinipullon. Tosin sen kohtalo oli tippua rapun lattialle ku lipes tyttären kädestä. (Itellä oli Jenna ja kasseja sylissä..) Nyt sit on kaikki lapset pois, ukko töissä. Kaapissa olis kyl olutta sekä kirkasta, mut mä juon kahvia. Enää en suunnittele ulos lähtöä, vaan Minnin kans pitkähköä lenkkiä. Ikkunoiden pesua ja pyykkien silittämistä?!? Siis jumakauta, pe ilta ilman lapsia ja mä funtsin kotitöitä?? Saisinkohan mä lähetteen johonki et sais ton herneen pelaa.. :D

07:47 No niin..
Nyt sit lopullisesti seottu. Mitä hemmettiä mä teen hereillä ennen kuutta?!?!

Torstai 27.03.2008
21:24 Kiesus..
 
mikä päivä!! Muuta oo tehny ku imuroinu ja pessy lattioita, taas imuroinu ja pessy lattioita. Vaihtanu lakanoita ja pessy lattioita. Minnillä vatsa kuralla, snadi paskatykki. :P Muutenki mun elämä on menny pelkäks käskymuodossa puhumiseks, kauheata. Ei, irti, tänne, irti, ei hammasta, irti.. :S Onhan se suloinen mut ARGH!! Huomaa et o pinna tiukalla ku koti o kauhees kunnos. Ei paljoa lohduta vaik kui siivoaa ja laittaa.. No kk ni sit on ainakin tää remppa ohi!! Uhkasin huomenna laittaa Minnin päiväks Samin mukaan töihin mut alko nikottelee jotain. Siinähän se apparin paikalla istuis ja ihmettelis maisemia, mitä pahaa muka 11 vkoinen pentu sais aikaan autossa?! :D Kivaan saumaan vaihtu Samillakin duunipaikka, saan ihan itekseni tätä sirkusta pyörittää ku ei se muuta himas tee ku käy nukkumas ja juomas aamukahvin. Saas nyt nähdä et onks sillä edes vkl:na vapaata, eka vkl pitkään aikaan ku kaikki lapset on poissa.

Lasten synttäritkin painaa niskaan. Ei meillä kotona pysty mitään järjestää ni kävin sit talotoimikunnan pj:n juttusilla. Onneks saadaan tilat kiinteistöltä käyttöön, sitä en vielä tiedä et onks se toi liikkasali vai kerhohuone. Sama se, mahtuu noi muksut diskoilee kummassakin. Vielä ku sais päivän päätettyä ja kutsut väännettyä ni pääsis leipoo. Luulis et jotku pikkupizzat etc olis hyvää tarjottavaa.. Janttu pyytää vaan et tee äiti samaa boolia ku viime vuonna, mut enhän mä ees muista mitä mä tein.. :D No katotaan mitä saadaan aikaiseks. Mut nyt antaa muksuille nuijanukutus ja Minnin kans iltalenkille. Kyllähän Sami sano et lähtee mukaan mut mä jaksa puolilleöin odottaa.. Outoja harrastuksia silläkin siskonsa kans, mut asia ei mulle kuulu.. :)

On toi Minni kyl mainio tapaus ulkona ollessa; hyppii hangessa ku jänis. :) Risut pitää kaivaa esiin ja pitää pureskelutaukoja.. Huomaa et on paksu turkki tytöllä!

14:04 Joo o..
Mielenkiintoista olla Minnin ja Jennan kans samaan aikaan ulkona. :S Pikku lenkki tehtiin ni aikaa meni pari tuntia?! :D No okei, suurin osa kyl meni ku jäin suustani kiinni. On muuten ihmiset näemmä kiinnostuneita Minnistä, sen verta "erikoisempi" näky. :D Muuten ku berni väreiltään mut ruskea pohja.. ja näemmä nöffin ruumiinrakennetta pukkaa. Ihana nallekarhu! :) Tai enimmäkseen, esim. viime yönä ku tuli herättää mut puolilta öin ni en tykänny hänestä yhtään.. yritti päästä meidän sänkyyn nukkuu, mut ku ei tila riitä! Kolmesta makkarista ku tasan yks on käytössä ja siihen pitää poppoon mahtua. Iteki just ja just pysyin reunalla. Et tosi freesi olo tällä hetkellä.. :D Ei vaan Jenna näytä yhtään siltä et päikkärit maistuis. :(

Pitäis varmaan jatkaa kaappien raivausta. Ei täs kyl hengenhätää oo, suurin osa jo läpikäyty.. Sit ku vielä jaksais laputtaa ne ja kiikuttaa kirpparille. Kuiteski lasten vaatteet taitaa kiertää aikasta hyvin ku on siistejä ja ehjiä. Ei tässä vieläkään päästä taloudellisesti bilettää vaikka liitosta tuliki nyt päätös. Jotenkin käsittämätöntä et Niksua ei enää lasketa mun talouteen, vaikka mä edelleen maksan pojan menot. Lapslisät, elarit, kaikki menee sossulle. Mun pitää pitää tää kämppä et Niksulla pysyy oma huone kotona ettei tuu ns muutoksia elämään, mut sitäkään ei sit huomioida missään. :S Kaikki rumba muutaman kuukauden takia, naurettavaa! Muutenkin alkanu tuntuu et enemmän haittaa ku hyötyä tosta hoidosta. Olkoot sit kuinka lottovoitto et pääsi sinne. Onneks on kohta arviointijakso ohi, pääsee ne viisaammat lastenpsykologit tms kertomaan mulle mistä se impulsiivisuus oikein johtuu. Tai no ainakin et saatais se käden käyminen pois! Samperi poika o keskimääräistä älykkäämpi etc ikäisekseen, mut luonne o tulta ja tappuraa.. :/

Keskiviikko 26.03.2008
21:22 Ah..
Vaaka-asento! Tiedä kui sitä onkin näin poikki taas. :S Aamupäivä meni maatessa ja Shrekkiä katsellen, iltapäivällä käytiin moikkaa Niksua. Tai sit tää vaan jälkiseuraamusta siitä ku kävin tyttöjen kans Itikses pörrää ja eksyttiin Raxiin syömään.. On ainaki kupu ravittu! Mut juu, nyt Aapeliin pelaa pari bilistä ja sit unta kaaliin. :)

13:18 On tää kans.. Mä en tiedä kui hiton sekaisin Heidi jo on. Aapelissa selittänyt et Sami on hänen miehensä tms. :S Niiden avioerohan on tullut voimaan jo vuosia sit?? Ja muutenkin... miten voi varastaa toisen miehen? Mäkö siellä olin käyny pakkaamas Samin kamat valmiiks? Mäkö Heidille ilmoitin etten halua olla hänen kanssaan? Siis mä oon sitä mieltä ettei ketään voi omistaa. Ja jos totta puhutaan ni mua ei hittoakaan kiinnosta vaikka Sami kävis sitä painamas kunhan ei tuo tauteja himaan. Hyvä et hänkin saa, ei se käytöstä kulu ja parempaahan seksi on kun on tunteita mukana. Ei taida mustasukkaisuus olla mun asia. :) Ainaki Samin naama venähti ku aikoinaan heitin et voitais alkaa harrastaa parinvaihtoa.. Jotenki outo ajatus et pitäis yhden ja saman miehen kanssa vain olla ööö seuraavat 40 vuotta.. :S Jos ny elän niin pitkälle.

Täytyy myöntää et tää o hassua katsoa ku toiset painaa hommia ja ite ei tarvitse tehdä mitään. Tottunu et aina ite tekee kaiken; odotellut jo vuosia et mulleki ne munat kasvaa mut ei. No minkäs teet, mielummin mä oon hyvä jätkä ku kana. :)

Tiistai 25.03.2008
18:37 Aikas
normi päivä. Aamulla Myllikäs ja sen jälkeen kaupoilla. Ainoa outo asia oli tulla himaan ku täällä pari remonttireiskaa töissä.. Kuulema heillä menee 3-4 vkoa tässä kämpäs?!? En sit tiedä mitä kaikkea he meinaa tehdä, kahtellaan. Tapetit tänään ainaki repivät yhdestä huoneesta ja pakkeloivat sen. Saas nähdä sit ku maalaus alkaa et millä mä saan nää pienet termiitit pidettyä pois jaloista! :S

Selkänsä hetkeks kääntää ni jo tapahtuu. Äsken laitoin ruuan uuniin ni jo oli Jenna ehtiny hieroo itteensä shampoota joka paikkaan.. ja auta armias mikä huuto tuli ku Minni ryösti hänen kurkkunsa.. jne. Vihdoin muistin varata Minnille ajan ensimmäiseen rokotukseen, päästään vihdoin tutustuu toisiin koiriin. :) Eilen tais olla liian pitkä lenkki Minnille, vaikka matka ei ollut ns pitkä. Kaatui nukkumaan heti ku kotio päästiin, tänään on halunnu pysytellä kotinurkilla. :D

Luojan lykky et mä sain fattasta maksusitoumuksen apteekkiin tälle kuulle. Kävin tänään hakee kaikki huushollin lääkkeet buranasta zyrteciin.. Kevyt 300 euroo tuli laskua fattalle. :S No mut nyt pitäis pärjätä kesän läpi! Ekaa kertaa elämässä lääkäri oli uusinu reseptejä ns urakalla, esim. ennen oli 100 kpl Panadolia, nyt oli laittanut 800 kpl?!?! :O Tarvii hankkii puolta isompi lääkekaappi. :D

Ihan kivaa et menee koti uusiks. Lentää paljon tavaraa pois, mut uutta tulee tilalle. Tänään löysin Nicon huoneeseen seinälampun.. Ja Jantulle piti sit ostaa hiuslisäketupsuja. Tytär on punapää kellä o vaaleansinisiä tupsuja päässä.. :D:D Välillä miettii et oonkohan mä valinnut väärän ammatin ku ajattelee et kui paljon mulla o kampaamokamoja. No säästäpähän rahaa ku tekee ite permikset etc. Harmi vaan et tuli pölyallergia, pysty enää rakennekynsiä tekee. Siinä oli kyl hyvä lisäduuni, pysty iltaisin himassa tekee. Tosin olihan se rankkaa olla päivä töissä, tulla himaan hoitaa kotityöt ja lapset, ja sit tuli vielä asiakas.. :P

Mut nyt hakee ukko töistä et päästään syömään!

Maanantai 24.03.2008
13:40 JEEE!!!!!!!!!!
Se huone on tyhjä! :D Tosin ei meillä enää mahdu liikkumaan. Tänään vielä lähtee pakastin ja yks sänky menee, luojan kiitos. Kävi sit hassusti, lähden mäkin ajohommiin. Voidaan sit ukon kans vuorotellen vaihdella Jennaa ja Minniä autosta toiseen. :D Tarvii varmaan soittaa tarhaan josko neiti pääsis jo aiemmin takas eikä elokuun ekana. Onneks oli Sami kaverina, mä en olis yksin saanu millään noita huonekaluja raahattua. Vasen käsi vieläki veks pelistä.. :( Tarvii varmaan alkaa hautoo kylmällä josko rauhoittuis.

08:55 Onpahan upea ilma! Mahtavaa oli olla Minnin kans ulkona, ei ketään missään, vain aurinko ja lumihanki. :) Pitäis mennä Nicon huoneen kimppuun, saada se tyhjäksi myös. Eka vaan pitäis saada käsiki toimintaan.. taas oli joku hermo tms jumis eilen, Sami hiero sitä auki ja nyt o koko hiton lapa tulessa.. :(

Sunnuntai 23.03.2008
21:37 Poikki!
ja vielä pitäis suihkuun raahautua.. Toivottavasti Sami vie koiran, mä en jaksa. Tai no hänen vuoro, mä vein viimeks. Pääs neitikin ekaa kertaa leikkii toisen koiran kanssa. :) Menis nyt nää pari vkoa vielä ni pääsis menee koirapuistoihinkin. Yks makkari tyhjä, sovittiin et huomenna tyhjätään toinen. Loppu jätesäkit kesken mihin lappaa roskiin menevät. :P

Ihana hiljaisuus, Niksu meni isälleen yöks ja Janttu likkakaverilleen. Muuta ei kuulu ku Jennan tasainen tuhina, Minnikin on partsilla nukkumassa. Paree painuu ny ruiskun kautta kessulle, muuten mä nukahdan läppäri sylis..

Lauantai 22.03.2008
20:41 Hip hurraa..
taas se alkoi.. Saatiin Samin kans välit selväks mut tarkoitus oli pitää matalaa profiilia ettei kukaan flippaa taas. Persiilleen meni sit seki.. taas ollaan lehmiä ja rahan perässä juoksijoita. Mut hei... kuka hitto se nyt ilmaiseks antaa tai suostuu kynnysmatoks? ;) Sitten vielä itkee ja kiukuttelee meileissä perään.. Pelle! :D

Alkaa nää pyhät jo riittää. Varsinki ku ulkona noin pirun kylmä tuuli. Käytiinhän me tänään ulkona muksujen kans mut kolme varttia riitti. Loppupäivä meniki sulatellessa ja kamoja pakkaillessa. Kyl me ti aamuun mennes saadaan lasten huoneet tyhjäks.. Juu juu, hyvä et uskon itekään! Muuttolaatikot menee jo kattoa myöten. :S

15:52 Jopas..
on ollut taas päivä. Mukava herätys aamulla; molemmat tietokoneet sekaisin. Pöytäkoneen näyttö ylösalas ja läppärin kiintolevy tyhjennetty. :/ Pikkusen meinas ketuttaa, kaikki valokuvat, videot, musiikki mennyttä.. Et kyllä se 9 v neiti on erittäin tehokas nörtti! :P


Perjantai 21.03.2008
10:34 Hmph.
 
Onks kukaan nähny mun motivaatiota? Tuppaa olee kateissa.. Tiistaina tulee remppaporukka, pitäis tyhjentää pari makkaria. Kävin mä kummankin ovella pyörähtämässä.. :D Sänky odottaa edelleen purkamista, saatiin sentään se eilen aloitettua. Sillä menestyksellä et nyt o alaselkä hiton kipeä. Josko toi Burana kohta alkais vaikuttaa..

Hieno aamu muutenkin.. Rauha maassa yhden ihmisen osalta, näemmä se auttoi ku laitoin Samin ulos. Nyt vaan sit oma ex sekoilee ku en huoli takas. Eka ollaan lässyn lässyn ja ku en lämpene ni sit oon taas huora. Mä en taida ikinä oppia ymmärtää miehiä mut enpä taida olla ainoa nainen.

Onneks Minni on narttu!! :D Kasvaa kohinalla, ihana pallero!

Torstai 20.03.2008
19:36 Apuva!!
Toi Jantun sänky sit tuppaaki painaa sikana?!? Riskiä miestä missään? :D Ostaja tulee sunnuntaina ton hakemaan. :/ No onneks Nico o riski poika, auttaa äitiä.

Keskiviikko 19.03.2008

10:56 Jaahas.
Missäköhän mestassa kannattaa myydä auto? Onks se nettiauto? Oonhan mä pätevä mut emmä kahta autoa tartte. :S Olis voinu Sami miettiä kaks kertaa ennen ku toi luurinsa tänne.. pitäis soittaa hänen siskolle jos asiaa mut ei mulla oo hänen nroaan.. :D :D Muutenni huonosti lähti, puolet vaatteista vielä täällä. Hmph. No kukin taaplaa tyylillään, minkäs sille voi. Toivottavasti mun elämäni nyt rauhoittuis, ei tarvii kestää enää ku omia exiä. Saas nähdä tuleeko mulle ikäväkin jossain vaiheessa, tällä hetkellä vain huojentunut olo. Olihan hän kiva kundi ja meillä homma toimi mut emmä jaksa olla syntipukki ja syypää joka asiaan.

08:53 Eih..
enhän mä enää osaa ees heittää vapaalle. Pari bilispeliä, pari tuoppia ja eiku kotiin. Ei sitä vanha jaksa tai sit o harjoituksen puutetta, tiedä häntä. No onpa taasen imuroitu ja touhuttu het aamusta, voi hyvällä omalla tunnolla ottaa pari erää Aapelissa. :) Sit varmaan tarttis alkaa kattoo tökärikoulutuksia, liitosta tuli meili etten saa koulutuspäivärahaa.. Kerpele, olis ollu helpompaa jos olis voinu hakea yhteishaussa amk:hon. On se pienestä kii; alle vuos ettei tullu sitä 10 vuoden työhistoriaa täyteen. :(

Tiistai 18.03.2008
14:55 dodih
nyt on lapsenvahti paikalla, mä lähen toteuttaa itseäni. Menen ammumaan samalla ku vedän kännit.

12:16 Nyt meni hermot..
ja sen kyllä huomaa... Ukko lens ulos, mä kiehun taas. Kivaa ku tullaan ulkona huutelee et tossa se lehmä kenen takia ette näe isäänne jne. Miten helvetissä se mun syyni on?? Minkä mä sille voin jos toinen ei halua niitä nähdä/olla tekemisissä?? Enpä prkl tienny mitä sekopäitä mun elämääni änkeää. Riitti kiitti. Pitäkää prkl ämpärinne, mä en tota leikkiä enää katsele!

08:49 Good Morning Finland!
Kertokaas mulle tyhmälle et mikä ihme saa jonkun kuvittelee et mä haluisin hänen romahtamistaan saati lapsiaan? :O Tunne koko ihmistä, ei vois vähempää kiinnostaa hänen romahtamisensa.. Mielipiteeni olen kyllä hänestä sanonut, mut niinpä tuokin minusta. :D

Eiköhän mulle riitä tää oma pesueeni, 3 karvatonta ja 1 karvainen.. Ryhdistäytykööt ja lopettakoot säälissä kierimisen. Turha itkeä multa myötätuntoa kuinka on rankkaa olla lasten kanssa yksin, mitäköhän mä oon vuosia tehnyt... ja oikeesti kiinni sen 24/7, ilman tukiperheitä tai sukulaisten apua. Eiku pää pystyyn ja eteenpäin, sano mummo ku hangessa tarpoi!

Maanantai 17.03.2008

21:41 Joo o.
 
On sit Jantun sänky edelleen purkamatta. Enpä oo huomannu et missään vaihees olisin kirjoittanu omaishoitajan tms papereita, mut näemmä sitä mun elämä on. Taas menny tukka putkella paikasta A paikkaan B. No onpa ainakin toistenkin asiat hoidettu! Ilta meniki sit taas siivotessa prkl. Pisteenä iin päälle oli se et ku sain lattiat pestyä täs illalla ja ajattelin et ny kessulle ja rauhoitun ni avot.. Minni tehny yllätyksen partsille. Eipä sit ens kesänä syödä meillä omia mansikoita, neiti oli tyhjentäny mansikkaboxin mullat ja taimet pitkin lattioita. :S Ja eiku imuri käteen ja TAAS siivoamaan. Onneks Sami o kaverina, muuten vois alkaa ketuttaa vielä enemmän. Vielä tarttis jaksaa suihkuun raahautua ja neidin kans iltalenkille. Tosin siellä partsillahan hää nyt nukkuu, taitaa olla paras paikka jos Minniltä kysytään. Piipittää ku sinne haluaa ja haukkuu ku haluaa sisään.. ei mikään idiootti! ;) Kauheata vauhtia hän kasvaa, ikää 9 vko ja painaa 12 kg.. Mut kaippa se o normaalia? En tiedä ku edellinen koiruus oli chihu. Ääripäästä toiseen, niinhän sitä sanotaan.

No mut onneks on sekä Jenna että Minni tottunut matkustamiseen.. Tosin tiedä mitä poliisit sanois jos auton liikkeellä ollessa tonne änkeisivät! :D

09:21 :)
Mähän oon ylittäny itteni. Ennen klo 9 kotityöt tehty. :D Kunhan Sami ny tulee kaupasta ni saa kahvia koneeseen, pääsee purkaa Jantun sängyn. Huomaa kyl et on kahviaddikti, jo meinaa alkaa pää juilii eikä tunnu olo heränneeltä edes. Olis joku voinu varoittaa mua et pennulla laittaa matolääke suoliston toimii, vain 4 kasaa aamulla lattialla?!?! Yäk.

Sunnuntai 16.03.2008
23:16 ei sitten oikein mikään istunu noista tälle päivälle.. okei, läski ny osuu ja uppos. Mut niinhän se Mannerheimikin aikoinaan sanoi et saavutettuja linjoja ei menetetä. :D Voinhan mä heittää tähän et "ammuu" ni kaik o tyytyväisiä. "Naura itsellesi, niin muutkin tekevät".. :) En tiedä kuinka harvinainen tapaus oon ku voin olla sekä netissä että IRL:ssä aivan sama mohelo, ei tarvii jauhaa höpö höpö- juttuja kummassakaan. ;)

Pitäis metsästää joku kiva ja kunnollinen eläinlääkäri. Kohta alkaa olemaan aika viedä Minni rokotettavaks, tänään just oli vika madotus pentuaikana. Hienosti uppos! Muutenkin aikamoinen hurmuri, menee ikä ja terveys ku on neidin kans ulkona. Kyllähän tollanen nalle kerää huomiota. Mut hyvä vaan, tuleepa sosiaalinen koiruus. Sen verta kuitenkin kulkee mulla matkassa, tottunut autoon jo. Muutenni alkaa olee käytöstavat kohdillaan, kunhan vielä saa ton pentupuremisen pois. Ja Jenna-Minni suhteen rauhoittuu! Vuorotellen jahtaavat toisiaan.. Jenna huutaa apua kun saa Minnin lähtee peräänsä ja Minni pörisee ku Jenna kiskoo hännästä. Onneks koiruus tottelee ku sille sanoo; ainakin enimmäkseen. Hyvin on leimautunut muhun, mut kait se ihan normaalia on kun mä sen ruokin. :)

Pikkuhiljaa alkaa kämpän raivauskin edistyy, muuttolaatikot täyttyy. Pitäis varmaan alkaa purkaa huonekaluja, mut ehtiihän tuota. Kummasti kuitenkin teetättää koiranpentu töitä, koko ajan saa olla imuroimassa ja lattioita pesemässä normihommien lisäks. Mut juu.. jaksa enempää rustailla. Pari bilispeliä Aapelissa ja sitten tutimaan, huomenna uus päivä ja uudet kujeet! :)

09:02 Pyhä..
..pitäiskö sitä tänään olla lehmä, eltaantunut huora, läski, lahna, lapsenhakkaaja, doku vai hyväkskäyttäjä? Vaikeita valintoja.. :S

Lauantai 15.03.2008
21:40 Sitä saa...
 mitä tilaa.. Epätoivoisella epätoivoiset teot.. ;) Tiedä sitten minkä huoltomiehen tekele onkaan, eipä kuulu meille. Mikäköhän on seuraava heitto... No oli mikä oli, me pysytään yhdessä!

18:55 Hoh hoh.
Tänään oltu yliahkeria, vaikka puoli päivää meniki kaupoissa.. Mut nyt on vaattaris uudet hyllytasot ja kenkälipasto seiniin pultattuina! Isiltä iskukone lainaan ja ukko töihin. :D Snadi orjapiiskuri mäkin oon.. mut toisaalta, jos kimpas ollaan ni sit saa luvan toinenki touhuta enkä vaan mä.

Nyt vielä viimeinen rutistus; Makuuniin hakee karkkia. Meni eilinen leffailta persiilleen ni tänään sit uusiks. Sit ku tietää sen et ku menee kävellen ni Minni ja Jenna sammuvat raittiin ilman myrkytyksestä kotiin tultua.. :D Saa nähdä tipunko mäkin, ei kyl olis eka kerta. Tiedä mikä hitto tässä väsyttää, onko vitamiinipuutos tms. Emmä paksunakaan oo, tietääkseni. :S Mut juu, ny kävelylle.. sit vielä pyykit kuivuu, tiskikone tyhjäks ja lastaus. Inhottavia nää kotityöt, ne ei lopu tekemälläkään. :/

Perjantai 14.03.2008
19:45 Mä en ala!! Ku heräsin päikkäreiltä (joo, meillä tää vakio et meen nukuttaa tyttöä ja lopulta nukun ite..) ni niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin räkäinen olo ku olla ja voi. :( Nyt ottanu antihistamiinia ja buranaa, mut siltikään jaksa muuta tehdä ku niistää. Snif!! Miks aina silloin ku lapset poissa mä oon kipeänä? :O
Onneks on ees läppäri millä voi itseään viihdyttää. :P

15:01 Tjahas..
Menee sit auto vaihtoon.. no toisaalta, mä en missään vaihees tota rellua halunnu/tarvinnu. Tarvii varmaan alkaa katselee toista farkkua tai sit suoraan pakua, ei tollanen sedan malli näemmä riitä meidän poppoolle. :S

Ihanaa kun suht rauhallinen vkl tiedos; vanhemmat muksut menevät isälleen. Ole ku Jenna ja Minni kotosalla. :) Hyvin jo varustautunut, kasa leffoja odottamas ja itellä oloasu niskas. Vielä ku ex noutaa ton neitosen tosta ni avot! Alkakoot mun puolesta remppa ens vkolla, mä lataan nyt akut. Samilla nyt tuntuu virtaa olevan ni pakkailkoot se.. eilenki lastas sen kymmenkunta muuttolaatikkoa. Nyt soi ovikello, got a go!

Torstai 13.03.2008
21:19 Filosofista pohdintaa..
Hiljaa mielessä mietiskelen mikä on oikein ja mikä on väärin. Jos joku henkilö on valinnut suuntansa ja se on alaspäin, miten minun pitäisi toimia... En pysty häntä ns. pelastamaan, hän on valintansa tehnyt. Päihteet vei voiton. Enkä koe olevani vastuussa aikuisesta ihmisestä, vastuu lapsista riittää mulle. Parhaani yritin, henkensä pelastin pariinkin otteeseen. Nyt sitten en muuta voi kuin katsoa sivusta kuinka toinen tuhoaa itsensä. En kyllä ala auttamaan matkalla alas, turha pyydellä multa rahaa lainaan. Ruokaa kylläkin olen ostanut, mutta käteistä en hänelle anna. Woe woe. Sääli on sairautta, mutta sääliks käy silti. :/

10:32 Hmm..
vaatehuone raivattu.. Tarviiks joku lastenvaatteita???

Keskiviikko 12.03.2008
22:51 Onneks on taas yks päivä pulkassa. Mitään järkevää en oo tänään saanu aikaiseks, aika menny Minnin kans tapellessa. Lapset juoksee karkuun ja neiti perässä. Itellä alkaa olee käsi täynnä pieniä hampaanjälkiä, mä laitan käden nyrkkiin silloin ku yrittää mua nakerrella... On se silti suloinen pallero! :)

Nyt nukkumaan, jaksaa huomenna olla ahkera.. pitäis tulla muuttolaatikoita aamupäivällä ni pääsee tyhjää kaapit ja komerot.

Keskiviikko 12.03.2008
08:19 Prkl
Mitä helvettiä mä teen samin kans? Selvinpäin nössö ja kännis maailman omistaja. Sekään ny maailman loppu ois mut turha hänen alkaa mua dissaamaan. Tai näemmä ei, hän tykkää nukkua muualla ku kotona. Eipä tää kyllä taida olla hänen koti, toinen kerta vkon sisään ku herra poissa. Tosin mähän oon sanonu et tänne et tule kännis, emmä ala riitelee ku lapset o kotona ja nukkumassa. Laitto mulle tekstarin et mitä mä haluan hänestä... onks se pakko aina haluta toisesta jotain? Emmä ainakaan halua ns hänestä mitään, ei hän ole vastuussa mun elämästä tai mun onnellisuudesta. Jos joku mättää ni tää täti kattoo peiliin! Paljon on vaadittu jos haluais ns. tasavertaisen kumppanin.

Muutenki alkaa olee aika poikki. Yks skitso vainoaa, Niksun kuntoutuksesta tuntuu olevan enemmän haittaa ku hyötyä, faija olettaa et mä hoidan hänen vaimonsa, Sami sairiksella masennuksen vuoksi ja mun pitäis raivaa tää hiton kämppä. Jenna niskassa ja Minni nilkassa seurana... :P

Taidan vetää peiton takas korviin.

Tiistai 11.03.2008
20:15 Riitti
kiitti! Enää ei jaksa touhuta mitään. Enpä oo eläessäni yhtä usein pessyt lattioita jne ku nyt. Silti on ku sikolätti?? :O mut jee, eka säkillinen tavaraa pois tieltä, jatketaan huomenna.. Kuka hemmetti tänne on näin paljon ensinnäkään tavaraa kiikuttanu?

07:53 Kerrankin..
näin päin! Mä suht pirteänä jo kuudelta, pomppasin sängystä ylös ja Minnin kans ulos. Kiva kerrankin olla se joka herättää muut.. :D nyt sit kiskotaan kahvia kaksin käsin et ite pysyy hereillä, heh. Aika kyllä meinaa tulla pitkäks näin aamulla, eihän sitä pysty mitään tekee ku pitää ajatella naapureita. :S Kyl maar mä sovin paremmin maaseudulle asumaan, mut sitä odotellessa.

Alkanu epäilee et mä oon vainoharhainen. Voinhan mä tietysti kuvitellakin, mutta on se outo yhteensattuma jos joku tekee kaiken sun perässäs. :S Mä haen kouluun, hän hakee kouluun. Mä leikkautan hiukset, hän tekemässä saman. Meille tulee karvainen vauva, jo on hänelle tulossa perheenlisäystä. Mä hoidan asioita, hän tekemässä saman.. Okei, tiedänhän mä olevani hyvä, mut mähän oonki mä!! :D:D Eikä tähän maailmaan taida kyl sopia ku yks Mervi, luulisin.. :S

Maanantai 10.03.2008

21:36 Maanantai..
Miksköhän Karvinen vihaa maanantaita? Ku koko vkl:n funtsii mitä kaikkea pitää tehdä arkena ni täähän on aika hiton hyvä päivä! Tänään tullu miljoona asiaa hoidettua, oikeastaan ylittäny itsensä! :D Joka hiton instassi käyty läpi, hoidettu omat ja muiden asiat ja vielä leikitty ahkeraa himassaki. Ainaki yritetty, kämpän matot pesty. Ihan vaan remonttia odotellen... ja mitäs sitä suotta nyt mattoja pitää lattioilla ku pikkuisella tulee pissivahinkoja. Hyvin kyllä neiti tajunnu et ulos pitäis säästellä, tai sit kipitetään äkkiä hesarin päälle. :)

Enpä oo aikaisemmin pahemmin nettiin kirjoitellu mut täähän on toisaalta ihan hauskaa. Vielä ku jaksais alkaa kaivaa tuttujen nikitkin esiin, sais tietää miten heillä menee. Surullista mutta totta et ku on pesuetta ni ei kyl enää tuu pidettyä hirveämmin yhteyksiä. :S Pitäis ryhdistäytyä, mutta mistä ihmeestä sitä aikaa repii lisää? Tunteja on rajallinen määrä, valitettavasti. Onneks on asiasta puhuttu jo aiemmin ystävien kanssa, samanlaisia moheloita me kaikki ollaan. Pitäis soittaa, pitäis tekstata.. sit huomaa et klo on miljoona, enää viitti ku aamulla aikainen herätys. Ja hups, jo meni seuraavakin päivä. Mut joo, mä lupaan et mä soitan ja mennään kaffelle kunhan Minni on kasvanut ja remontti on ohi.. ;)

Mut nyt pelaa muutama bilis Aapeliin ennen ku nukkumatti tulee ja vie mennessään. Ilkeätä porukkaa meillä ku eivät anna mun nukkua. Ellei lapset herätä ni sit Sami tulee pälättää heti aamusta. En ole katkera mutta kuitenkin.. :S

Sunnuntai 09.03.2008
23:29 Väsy..
..mökki hiljainen, isännän kans vielä bilistä pelataan. Lapset nukkuvat, vain tuhina kuuluu. Hälinää ja vilskettä ollut, sain aloitettua paneelien irrottamisen. Tosin loppu motivaatio ku mistään löytäny ristipääkärkeä poraan. :D mut nyt kiittää ja kumartaa tää mamma, huomenna taas lentopv tiedos..

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz

11:33 Wau!
Ensimmäinen yö takana uudessa kodissa.. Olin varautunut valvontaan mutta ei. Ei kertaakaan neiti itkenyt, ulissu tms. Tosin ei hälle kelvannu petipaikaks varattu soppi makkarissakaan; sinne se piti mennä olkkariin nukkuu missä pojat halus nukkua. Muutenkin koko ajan viuhtoo lasten mukana, ihana! Ulkona käyty useampaan otteeseen, rappu on pelottava paikka.. Tosin äsken kyllä sain Minnin ihan itse tulemaan jo sisälle. :) Tassun koko on mieletön, ulkona jo tuli toteamuksia että tästä kasvaa kookas koira. Mut pitäähän se koiralla kokoa olla, tiedä mitä hörhöjä täällä nurkilla liikkuu.

Lauantai 08.03.2008
21:32 Huh!
 
Jopas on ollut lentopäivä. Nyt on kämppä siivottu, H-linnas kyläilty ja uusi vauva haettu. Ilta sitten mennytkin sitä ihmetellessä. :) Tosin sen verta käytiin ulkona et palautettiin leffat Makuuniin... On tää kiva kun on niin pieni paikka missä asua; tutut kertoi et isännän ex eilen kapakas ruikuttanu sen perään kun hän rakastaa vielä niin kauheasti S.... Pöh sanon mä, turha enää lähetellä terkkuja. :P

Hyvä kuva saatiin, aikas menevää sorttia tää pallero.. Mut just et tässä kainalossa on hyvä olla! Siihen voi emäntäkin yhtyä. :D Onneks ei vielä neitonen pääse sänkyyn hyppää.

Perjantai 07.03.2008
12:07 Hilipati heijaa.. :)
Hitto et on saanu taas nauraa tänään.. On tää mun neitokainen sellainen insinööri ettei paremmasta väliä.. :D Kovasti touhuaa äidin matkassa mattojen pesussa, sohvakin hohtaa jo. Eilen ostettiin kuiva/märkäimuri, on ihana kapistus! No joo.. josko mä meen pois koneelta, nyt Jenna roikkuu mun kaulaketjussa ihmettelemäs kun siihen tullu kultainen Suomi-leijona kastesormusten lisäks. Nyt on koti ja isänmaa aina läsnä.. ja kait se rakkauskin kun kerran isännältä tän lahjaks sain. :)

Torstai 06.03.2008
08:30 Argh..
Meinaa käpy palaa! Yleensä pitkäpinnainen enkä pienistä hätkähdä mutta paskanpuhuminen saa mun niskakarvat pystyyn. Mielipiteitä saa ihmisellä olla, niistä niin väliä. Mut räikeätä valehtelua ja fantasiamaailmaa.. Uskomatonta. Luojan kiitos itse tiedän mitä olen, kuten myös mun läheiset. Tietävät mistä on kyse, ja miksi. Voisi joku myös mennä itseensä ja miettiä kuinka näin on päässyt käymään.. mikä saa miehen lähtemään lastensa luota? olla loistava puoliso toiselle naiselle ja isäpuoli hänen lapsilleen? Mikä saa miehen siihen pisteeseen ettei halua enää edes tavata biologisia lapsiaan koska niiden äiti on mitä on? No antaa hänen vielä leikkiä, odotetaan huoltajuuskiistaa. Aika näyttää kenelle se yksinhuoltajuus tulee päätymään.

Btw, hauskoja kahvihetkiä vaan. Ikävää ettet kelpaa muuhun.. kannattaisi kenties kouluttautua, ja hankkia töitä. Tosin onhan tuokin elämänvalinta että levittää haarat ja yrittää elää lastensa siivellä elämänsä. Äidinkielen kursseista olisi hyvä aloittaa...