Lauantai 31.05.2008
09:55 Joo o..
puol kuuden aikaan alko tekstaripommitus et heitä avain. Sisälle tuli puol kasin aikaan.. yö kuulema mennyt siellä sun täällä... Kiehun edelleen, mut parempi oli pitää enimmät mölyt mahas et poitsu sai seuralaisen todistuksen jakoon; ite menin Jantun luokkaan. On mulla hikarit lapset, Jantulla 7 kiitettävää ja Niksulla 6. Tosin käytöksessä olisi kummallakin parantamisen varaa! :D Mut nyt lähetään HopLop:iin, sieltä ku tullaan ettei tartte enää ajaa ni taitaa isäntä maistaa tänään omaa lääkettään.

00:44 kiehuttaa,
kiehuttaa... Mä en taida ikinä oppia tajuamaan miehiä. Jätkä taas huitelee jossain teillä tiettymättömillä, ei vastaa luuriin tms.. Siinä mitään olis mut jos mulle sanotaan et tuun ihan just, ni mun mielestä se just ei tarkoita kolmea tuntia? :P Varsinkaan jos mulla ei ole ainuttakaan röökiä himas?!?!? Teki reilut, otti mun askin mukaan ja jätti mulle tyhjän prkl. Käytiin sit Minnin kans yökävelyllä äsken hakemas tupakkaa, ja muutenni rauhoittumas. Auton avaimetki oli mulkku vieny mennessään, ei niitä ainakaan avainkaapista löytyny. :P Ja just ku mä pääsin sitä ns. kehumasta ni tadaa, hän alkaa leikkii "kusipäätä". No leikkikööt, eipä sillä oo hima-avaimia mukana, ei rahaa jne.. Mulla o luuri äänettömällä, painun nukkuu et jaksan aamulla herätä ajoissa kouluun kevätjuhliin. Mut silti: mua Vituttaa ja urakalla!

Perjantai 30.05.2008
19:21 Jopas
on ollu taas lentopäivä. Aamulla starttasin liikkeelle, äsken kotiuduin. :S Mut nyt on sit taas leikitty kilttiä tytärtä ja veljentyttöä, haettu Niksu kotiin ja ostettu opettajille ruusut ja ja ja ... Nyt onki sit silmät jo ristis, kyl tää helle vaatii veronsa. Joskohan ens yönä sais jo nukkua, viime yönä Jenna herätti kuuteen kertaan.. ois sit aamulla pirteänä koululla! Onneks Samin ei tarviikkaan viedä huomenna autoa huoltoon, pääsee lähtee mun kaveriks HopLop:iin. :)

Torstai 29.05.2008
14:36 Saas nähdä mitä tulee.. En tykänny tosta ihan ruskeasta letistä, ostin sit cherry red:n... Nyt odotellaan vaikutusajan täyteentulemista. :D Mä alan pikkuhiljaa muistuttaa jotain hemmetin pikkurouvaa, taas kämppä kiiltää, kaupas käyty jne... :O Siinä vaihees ku mä alan vapaaehtoisesti täällä leipoo pullaa ni saa urakalla huolestuu ja jos mä joskus paistan lettuja ni saa kutsua valkotakkiset paikalle!!

Torstai 29.05.2008
09:37 *Huokaus*
Kauhea tää tunne. Pakahduttaa, pakahduttaa. Mitäköhän hyvää mä oon tehny elämässäni ku törmäsin tollaseen mieheen? Vuosia ehdin olla ns. itsekseni, heittänyt jo kirveen kankkulan kaivoon et maailma on täynnä kusipäitä ja that's it; parempi elellä lasten kanssa keskenään. Mut hups... koiraa etsiessä toi tulla tupsahti mun elämään. Näemmä se pitää paikkaansa et ku eti mitään ni silloin se tulee. Okei, kyllähän mulle sanottiin etten kauaa jaksais katsoa häntä, liian hiljainen etc. mulle.. mut kummasti tässä vieläki mennään. Listasin tossa plussia ja miinuksia mielessäni, ja plussat voitti kevyesti miinukset. Niitäkään tullu ku kolme kpl.. 3 h:ta. "Hitaus, huono puhumaan ja Heidi". Mut sitku ajattelee asiaa ni se on hiton hyvä et mulla on rauhallisempi puolisko, tasapainottaa mun heti tänne kaikki ajattelua.. Koko ajan oppii juttelee lisää ja lisää asioista, ei oo enää sama sulkeutunut äkkipikainen paska mitä oli alussa.. Ja se kolmas H elelkööt omaa elämäänsä rauhassa, niin meki tehdään. Just laitettiin kämpän vaihtoilmoitus sisään, toivottavasti sais sen rivarinpätkän jostain.. Sit menee osoitetiedotkin salaisiks. :)

Ei voi kyl muuta todeta ku et elämä on oikeastaan pirun ihanaa! Ei kyl pitäis hehkuttaa, se on ihan vakio et ku kuvittelee et kaikki on hyvin ni jostain kohdasta se kohtalo tulee ja vetää maton taas jalkojen alta. Ku en ihan usko et toi Jennan lämpöily nyt riittäis tasapainottaa tän onnellisuuden tunteen, kyl sieltä jotain muuta tulee... No, odotellaan jännityksellä.

Keskiviikko 28.05.2008
20:07 Thank god
et alkaa tää päivä olee pulkassa. Onko olemassa mitään tylsempää ku olla neljän seinän sisällä koko hiton päivä?? Koht puoleen pitäis alkaa porukoiden ilmestyy himaan ni mä pääsen lähtee Minnin kans lenkille ja koirapuistoon. Ihan yhtä tylsistyneen oloinen koira ku emäntäki, ei voi muuta sanoa. Jenna torkkunu koko päivän, välillä katto ihmeperhettä ja taas alko tuhina. :S No uni on paras lääke, toivottavasti olis huomiseks kunnossa. Niksu onneks äsken kerto mulle mun Travianin nikin ja salasanan, aletaan nyt sit luomaan siellä maailmaa. Onpahan edes jotain tekemistä! Aapelissakaan viitti pahemmin käydä ku se yks änkee sinne vieraana huorittelee etc.. :P

Pirun vaikeata löytää sellasta autoa mikä mielessä. Ajatellu et meillehän riittäis ihan hyvin sellanen ns. pikkupaku mis o kolmelle paikat ja sit vaan takaboksi. Sinne Minni ja me edessä. Jos muksut samaan aikaan paikalla joskus ja haluavat tulla mukaan ni eiku patja taakse ja menoks. Et jos joku tietää sellasia korimalleja mitkä on vähän niinku pick upeja mut kiinteällä katteella ni laittakaa ny tohon kommenttilaatikkoon. :D Ja ihan siis sitten niitä vanhempia, ei täs oo varaa lähteä uutta ostaa.

11:03 Plääh..
Tää on niin tätä. Ulkona aivan loistava ilma, lämpenee koko ajan jne.. Ni mehän sit ollaankin koko päivä neljän seinän sisällä, Jennalla oli kuumetta yöllä/aamusta. No nyt on kyl laskenut, mut aika veto veks neiti on. Onneks sain käytyä kaupassa ennenku Sami läks töihin, on sentään tupakkaa ja safkaa kaapis. Mut voi kiesus et on BOOOOOOORRRIIINNNGGGGG!!!!

Tiistai 27.05.2008
11:14 Prkl prkl..
toivotaan et oli väärä hälytys. Muru soitti äsken ja sano et se hiton häiriköinti alko taas. Kuulema tuntematon nro soittelee vähän väliä ja pitää linjaa vaan auki, lasten äänet kuuluu taustalta. :S Mut eihän se nyt voi olla mahdollista, eihän? Eiks niiden pitäis olla tarhassa jne? Ja ei kai nyt Samin äiti/sisko olis ollu niin tyhmä et olis menny antaa nron, eihän?!?! Siis ollaan saatu se blokattua lähes joka paikasta pois, ignorattu ja estetty.. Ni ei prkl voi alkaa uudestaan taas se paska?? :O

08:45 Lääketiede
on paras keksintö maailmassa!! Eilisen ku pumppas ittensä täyteen dopingia ni johan on normi olo tänään! :D Aivan loistavaa, saa raivattua taas tän sikolätin. Jännä vaikka täällä ei koskaan olla kotona ni aina täällä o kaaos. :S Sami sai laitettua jo keittiöön kaapin paikoilleen, johan mä kaks vkoa oon sitä pyytänyt.. ite ku en saanu niitä hiton ruuveja auki.. Jos se nyt vaikka vielä porais tohon keittiön seinään pari reikää ja riman kiinni ni mä saisin laitettua puolpaneelin paikoilleen. Sais joskus pikkuvessasta ne pois.

On se hyvä et koulun kanssa pääsee lapset lähiympäristöön retkille.. Sattuneesta syystä me ei mennä Kipinäpuiston suuntaan enää, ni nyt sit Janttu menee tänään koulun kans sinne. :D Huomenna niillä on leffaan meno?!? Ei me vaan koulun kans missään leffoissa käyty. Mut onhan se kiva et jää neidille kivat muistot täältä päästä, kesän ajankin pääsee vielä osallistuu Lastenkaaren retkille&leirille vaikka ei enää Hkis asukaan. Oli muuten pikkusen erilainen se neidin tuleva koulu, pihalta näkyy vaan peltoja!! :D

Maanantai 26.05.2008
23:09 Oon mä ihana ihminen.. :D
VAAKA 23.9. - 22.10.
* Luonteenpiirteet: Tasapainoton äärilaidasta toiseen ailahtelija. Sairastuu helposti maanis-depressiiviseen psykoosiin.
* Raha: Olet materialistinen ihminen ja muut arvot ovat sinulle täysin tuntemattomia. Vaikka hoidat usein työksesi raha-asioita, et osaa pitää huolta omasta taloudestasi, vaan sorrut helposti uhkapeliin ja olet usein veloissa korviasi myöten.
* Työ: Vaaka ajautuu helposti työnarkomaniaan kuten muihinkin addiktisiin ongelmiin elämässään. Et osaa olla kohtuullinen missään, vaan liikut ääripäästä toiseen. Tällaista ihmistä on hyvin vaikea kestää työyhteisössä, koska ikinä ei tiedä millainen päivä sinulla tänään on. Vaaka on usein töissä pankissa, juristina tai vakuutusyhtiön johtotehtävissä.
* Rakkaus: Et osaa rakastaa kuin itseäsi. Olet tyypillinen narkissos. Etsit palvonnan kohdetta ja vaadit kumppaniltasi täydellisyyttä. Rakastut helposti filmitähtiin, mikä onkin viisasta koska kukaan tavallinen ihminen ei täytä kriteereitäsi ja luvassa on vain sotkua.
* Seksi: Ainut hyvä puoli sinussa on, että saatat olla hyvä rakastelukumppani, mikäli pystyt sängyssä unohtamaan työasiat. Hässit mielelläsi kenen kanssa tahansa, mutta todellinen Intohimo puhkeaa kukkaan kauriin tai härän kanssa.

20:52 Eipä tullunna uutta mistään suunnilta. Poikani on keskimääräistä lahjakkaampi/älykkäämpi, nopeatempoisempi kuin moni muu. Impulsiivisuus pitää saada hallintaan.. Mut jos äiti on myös nopea liikkeissään, niin kuinka Niksu sitten olis hitaampi? :D Mulla vaan taitaa olla jo iän mukanaan tuomaa harkintakykyä, ainaki luulisin niin.. :) Olo on ihan persestä, poskiontelot tulessa. En muuten toista kertaa menee unohtaa histamineeja himaan ku mennään mökille..

09:29 Haukotus..
On taas vaikeata saada kone käyntiin.. Muuta haluais ku painua takas sänkyyn ja peitto korviin. Mut ei, pitää heittää ukko duuniin ja sitten lähteä Sipooseen. Janttu on parhaillaan tutustumassa uuteen kouluunsa, mä meen kans tapaa sen koulun reksiä jne. Sit tänään on palaveri neuropsykologin kanssa, saan kuulla hänen arvion Niksusta. Tosin alle vuos on siitä aikaa ku käytiin Loomiksella vastaavissa tutkimuksissa, et enpä usko et on mitään uutta tai ihmeellistä tulossa. Auttais vaan noi hiton napit, antihistamiinit unohtu vkl:na himaan ni nyt sen kyl huomaa ku o poskiontelot turvoksissa, prkl. Taitaa vähän olla lämpöäkin, ainaki sellanen olo. :P

Sunnuntai 25.05.2008
23:47 Jos
on kestänyt puoli vuotta toisen paskapuheita ja kiusantekoa, niin olenko mä vastuussa teoistani? Jos toinen ei ymmärrä lopettaa silloin kun olisi sen aika, ei usko poliisien sanomana ni olenko minä vastuussa jos lyön hänen loput hampaat kurkkuun?

Perjantai 23.05.2008
19:40 Tulihan
se soitto sieltä et isännällä päivä pulkassa!! Lapset lähteneet jo aikoja sitten, täs tehny manikyyrit ja pedikyyrit etc.. Leikitään nyt naista joskus. :D

Hauskat vkl:t kaikille, älkää olko ihmisiks.. Me ei ainakaan olla. Ja sori Sari, mä en jaksanu/ehtiny tulla.. Käsiraudatki kateissa. :P

12:14 Wau! Aina vaan paranee!! Nyt isäntä vetää jo päivittäin hepoa, hakkaa lapsia ja käyttää niitä seksuaalisesti hyväkseen! Siis miten h...ssä kukaan voi uskoa tollasta? Oli se sentään sanonu ettei oo mtn todisteita tai näyttöä, mut siltikään ei saa tavata lapsia ku valvotusti, jos silloinkaan. :S Totesin vaan et jos musta joku selittäis tollasta paskaa ni mä kyl nostaisin aika hiton kovan metelin. Saas nähdä mitä ens kerralla, mä en ainakaan keksi miten muuten voi ihmistä mustamaalata.

08:45 Huomenta!
Enpä sit lähtenytkään mukaan Kivikkoon.. nukuttiin pommiin! :D No toisaalta kyllä parempi etten mennyt, olisin varmaan aikani kuluks haukkunu sen virkailijan. Saas nähä mitä se sönköttää Samille, sitä odotellessa.. Tulee himan kautta, heitän sen duuniin et saan auton alle päiväks. Pitää käydä ostaa uudet kivet grilliin etc... Lähdetään illalla mökille ihan KAKSIN!! Tai no siis onhan Minni matkassa mut sitä ei lasketa. Kaikki karvattomat kakarat on veks vkl:n, JEE!! Saadaan ihan rauhassa olla ja viettää ns. laatuaikaa... ;) Johan täs on taas menny reilu kk ku viimeks niin pääs käymään. Eilen varmistu sekin et jussikin on lapsvapaa, outoa. :O Jenna pääsee leikkii karavaanarielämää silloin ja vanhemmat muksut on isällään. Onneks sitä on jo niiiiiiiiiiiin vanha et ei tuu lähettyä mihinkään festareille pomppii, jäi traumat ku olin rmj:ssä öö 4 v sitten. Ei mulla kunto kestä monen päivän ryyppäämistä; sieltä ku aikoinaan kotiuduin ni oksensin verta. :S


Torstai 22.05.2008
10:36 Ah!
Vapaapäivä!!! Ei tartte tehdä mitään, ei mennä mihinkään!! Aivan luksusta. Maataan Jennan kans ja katotaan piirrettyjä. :D

Eilen kävin siellä perheterapeutin juttusilla.. Aika jännä kokemus. Mua ja Niksuahan kuvattiin kolmen tehtävän ajan, tuli palaute vuorovaikutuksesta etc. sellasilta ihmisiltä, jotka ei tunne meitä kumpaakaan. Eli ihan sen filmin perusteella, mun haastattelun ja kirjallisen tuotoksen avulla arvioivat meitä ja mua. Pakko myöntää et osuivat oikeaan! :D Oon kuulema kaverillinen äiti, joka osaa ottaa jämäkän roolin tarvittaessa. Oon luonnonlapsi, ja huumorintajuinen. Niksu tuntee olonsa turvalliseks mun kanssa, eikä pelkää mua vaikka ärähtäisin! :) Poitsu hienosti ymmärtäny sen et hällä on kaks kotia, kaikki sisarukset todella tärkeitä jne. Et ihan vaan kesää odotellessa et hän saa olla enemmän kotona.

Äsken oli Samilla kiva puhelu niiden lastensuojelutyöntekijän kanssa.. Olis joku voinut mulleki kertoa et mä elän narkin ja juopon kanssa??! Sen ex taas ollu vauhdissa, mustamaalannu ukkoa päästä varpaisiin. Piste iin päälle oli et on niin väkivaltainen et ei sais lapsia muuten tavata ku valvotuissa olosuhteissa. :S No huomenna menee paikan päälle juttelee, oli puhe et mä menen mukaan. Mä haluan kanssa tavata sen miehen, joka tulee sanoo et tuo mulle huumeseulan tulokset. Siis eihän mulla oo sananvaltaa heidän lastensa asioihin, en sitä tarkoita, mut se et mun murua haukutaan ja puhutaan paskaa kuuluu mullekin. Kuten myös se et täällähän ne muksut olis jos ne saisivat tavata isäänsä... Pitäis varmaan käydä heittää toi esteettömyystodistuksen hakulappu postiin, täytetty ja todistajien nimetki alla. KÄÄK!!

Keskiviikko 21.05.2008
09:17 Ihana
aamu.. ainaki toistaseks. Aurinko paistaa, linnut vaan tsirputtaa. :) Kumma juttu et istun taas kerran partsilla aamukahvin kanssa. :D Pitäis alkaa taas suoriutuu liikekannalle, eka varmaan lingota ukko töihin et auto jää päiväks mulle. Tänään on vuorostaan perheterapeutin palautepalaveri, saa nähdä mitä sieltä tulee. Ainaki viimeks oli puhetta et vois olla mahkuja sisarusterapiaankin... voi luoja jos mä saisin itellenikin sen diakonissalaitoksen kautta psykoterapian! Tahtonu jo pidempään mennä mut ei oo ollu rahaa siihen. Kontulan mt-toimistollaki sanottiin aikoinaan vaan et meet täysillä järjen valoilla eteenpäin, turha sitä lapsuutta on alkaa repiä auki.. Mut mistä hitosta mä voisin tietää kuinka ollaan oikealla tavalla äiti ku itellä ei oo sellasta ollu? Tai no joo, olihan selanen mut täys alkoholisti ja mä oon sulkenu koko lapsuuteni pois muistista. Jännä kyl ihmisen mieli, hienoja puolustusmekanismeja aivot kehittää. Pari hassua muistikuvaa missä isäpuoli jahtas puukon kans ja kui se tappo mun kissanpennun, jippii.

Mut pitää ajatella positiivisesti, ainaki oon oppinu itsenäiseks pienestä pitäen.. :D Lapset ei ikinä tuu näkee sellasta viinanhuuruista elämää, saati riitelyä. :)


Tiistai 20.05.2008
00:47 Hei me mennään naimisiin..
 
sitten joskus lallallaa.. En muista sanoja. Rinkulat sormissa, tässä ollaan! :)

Maanantai 19.05.2008
18:38 Minni..
 
änkes mattopyykille mukaan, sai sit ekan pesunsa samoin tein.. :D :D

17:15 Olipas taas palaveri. :S Siis mä olin kuvitellut et tän neljän kk:n aikana olis selvinny et mikä Niksulla on. Ni ne kertoikin omista havainnoistaan ja mitä mieltä he ovat pojasta??? Kyllä mä ny hemmetti soikoon tiedän ja tunnen poikani. :S Alkaa oikeasti tuntuu siltä et tää o ihan haista paska homma vaikka asiantuntijat ylistääkin. Taas päästään perheterapiaan ja poika psykologin käynneille.. nyt aletaan etsii traumoja varhaislapsuudesta. :O Mitäköhän kivaa neki vois olla ku ei muut lapset oireile tms..

Kundi on pelkkää oinasta ja skorpparia astrologiselta kartaltaan ni onks se ny ihme et löytyy luonnetta ja tempperamenttia? Tai että hän ei osaa puhua tunteistaan; mä oon 20 vuotta vanhempi enkä mäkään osaa. :S Siis tän touhun lopputulos tulee olemaan se et Niksu viisastuu ku ikää tulee, ne pitää poikaa vielä puoltoista vuotta laitoksessa ja toteavat sitten että tadaa, hoidosta on ollut hyötyä! Ja mä näen masentuneen pikkupojan jolla on ikävä kotiin. :/ Moni on sanonut et Niksu ei kuulu mihinkään laitokseen, mä oon samaa mieltä. Toivottavasti vaan hän muistaa sen sielläkin ollessa että vanhemmat rakastaa häntä ja me ei olla häntä hyljätty!! Monta kertaa vkoon nähdään ja päivittäin ollaan puhelimessa mut on tää silti aika raskasta. Ikävä on kova. :(

11:21 Milloin..
mä prkl uskon? Ei, sä et pidä mattoja lattioilla ku o pieni laps ja koira.. En näemmä ikinä! Alkaa tuntuu et meidän huusholli o ainoa missä pestään mattoja näin usein, viikottain.. :S Tai sit pitää ostaa uudet matot, jotku sekametelisoppakuvioiset mistä ei huomais kaikkia tahroja. :D

Saas nähdä mikä o pojan ns. tuomio; tänään se arviointijakson loppupalaveri. Sitä odotellessa!

Sunnuntai 18.05.2008
19:34 Oli hyvät eväät, käytiin Raxissa.. Sit suunnattiin Kesson mäelle fillarifestareille, näin mäkin Halavatun papat... Sai niille ainaki nauraa! :D Nyt o Niksu taas Pitskus, ite odottelee et tulee rauha taloon.. Tais tulla raittiin ilman myrkytys ku näin väskää.. Mäki kuulema tasapainoton, Janttu tuli kysyy multa et äiti, mitä tarkoittaa tasapainoton.. Oli käyny kattoo nimeltä mainitsemattoman blogia. No onneks ehdin selittää mitä se tarkoittaa ennen ku kysyin kuin ni.. ;) Kyl nää mun muksut pitää eräästä ihmisestä tosi paljon, ainaki yhtä paljon ku äitinsä... :/

13:15 Jää
sit museot väliin, niin älytöntä kädenvääntöä ja taistelua... No ollaanpa saatu köllötellä Samin kanssa ja katsoa leffoja, kohta pizzalle... Kiesus et mä voin rakastaa tota ihmistä; pakahdun!!!

02:13 JEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onneks ei hurreille hävitty!! Ja pronssi sentään voitetaan, hopea hävitään... ;)

Lauantai 17.05.2008
20:01 
kohta on kynnet jyrsitty eikä peli oo vielä ees alkanu... :P

Lauantai 17.05.2008
08:41 Aamuhetki
kullan kallis.. Aurinko paistaa, kahvi ja tupakka partsilla istuen. :) Nuorimmainen nukkuu, ukko painu töihin ja Janttu ilmoitti mulle aiemmin et nuku vaan äiti rauhas.. :O Saas nähdä kui meidän Korkkiksen reissun kanssa käy, en tiiä mitä hittoa Sami taas sekoili ku luuli menevänsä vasta yöks töihin. :S Kiva varmaan lähteä, kävi eilen iltakaljalla vuorostaan. Tosin puhals nollat, mut silti. Muuten mitään mutku auto meni sinne ja mää en julkisilla lähde. Pakkoraossa niillä voi liikkua mut ei muuten.

Ajattelin viedä Minnin johonki pentunäyttelyyn.. Koirat.comin sivulla on miljoona eri match show:ta, mistä sen tietää mikä o hyvä? :O Tai no houkuttelevin oli hakunilas oleva, etelä suomen serobi yhdistys järjestää sen. Tosin tytön silmän rähmintä pitää saada hoidettua ennen sitä, tiedä miks toi toinen simmu o ees alkanu rähmii... :S joko muksut on salassa syöttäny karkkia tai sit siitepöly kiusaa totaki! Kait, mä mikään eläinlääkäri oo. Tarttis löytää Minnille peuhuukaveri, ei tuolla koirapuistossa pahemmin käy ku iäkkäämpiä luffeja. Tää menee pyytää niitä leikkii ni tuhahtelevat vaan. :S

Meki mentiin luulee et yks olis tullut järkiinsä.. Ilmeisesti ei. Kuulema taas haukkunu mua ja selitellyt Samin paluusta... ainaki AS:n sivuilla oli käyny ilmoittaa kuinka hän on laittanu uusia kuvia.. asiahan ei mulle kuulu mut mitä ihmettä se luulee et samia kiinnostais? Parasta vielä se et hän on laittanu meidät mustalle listalle.. :D Ei siinä mitään, mut ku me ei saada häntä sen takia ignoreen! :D:D No odotellaan sit vielä lisää, kait Sami joku päivä pystyy lapsensa tapaa.

Perjantai 16.05.2008
21:27 hei
oikeesti.. miten voi olla noin pirun vaikeata laittaa kiekko maaliin??? kuitenki enimmän ajan Suomi vie tota peliä. :O Eihän me ny voida ryssille hävitä, eihän???

15:39 Boooooooooooring
et voi olla tylsää!! Ei mitään tekemistä, olo ihan räkäinen. Emmä tilannu mitään duhaa hittolainen. :P

10:37 Ruksi seinään
tai jotain. Mä olen jutellut puhelimessa liki tunnin exän avokin kanssa?!?!!? Ja ihan asiallisesti jopa?? :O Mut parempi näin, ehdottomasti, ku Janttu sinne muuttaa parin vkon kuluttua... Paljon paremmin saadaan käytännön asiat hoidettua keskenämme ku et ex siinä välissä. :D Näemmä samanlainen ku ennenki, saa mitään aikaseks.. kuten useimmat muutkaan miehet. ;) Onkohan siitä tehty väitöskirjaa miksei miehet osaa hoitaa montaa asiaa samanaikaisesti?

Tuli taas kunnostauduttua ke-iltana, jätin Samin lasten kanssa ja kävin vetää pään täyteen. Alko kait ahdistaa tms., tiedä mikä päähänpisto sekin oli. No mut nyt sit taas elelläänkin ihan hissukseen, oli niin kauhukankkunen eilen ettei tosikaan. Onneks on lapset vkl:n kotona, menee taatusti rauhallisesti. Jos vaan keli vähän lämpenis ni mentäis Korkeasaareen.. jos ei ni sit kutsuu Hoplop.

Tiistai 13.05.2008
17:46 hitto. Mähän oon taitava.. vanhaki kone mis muka kosteusvaurio läks pelittää??? :O

15:21 JEE!
Läppäri haettu huollosta ja tää toimii!! Tai ne oli vaihtanu wlankortin, ja mun piti uudet mac-ossat laittaa modeemille, mut tää toimii!!! :D

09:29 Ohhoh
jopas on uni maistunut. Ei sit riittänyt et vedin eilen neljän tunnin päikkärit, perään vielä kymmenen tunnin yöunet. :S Ei sillä et mä olisin halunnutkaan katsoa Suomen matsin, ois vaan alkanu ketuttaa niiden touhu. Tää samperin syyhy kiusaa vieläki, ärsyttävää! Leikin aamusta jo ahkeraa, laittanu huuto.nettiin kamoja, vihdoin ja viimein. Ei vaan tää pöytäkoneella olo oo mun juttu, tottunu jo olee makuuasennossa ku oon koneella. Onneks tänään saan läppärin huollosta veks. Saas sit nähdä pelittääkö vai ei.. tai mun tuurilla se lähtee viim. ylihuomenna takas huoltoon.. :D

Helvattu et voi olla ihmisen vaikea päättää mitä tekee. Mielessä pyörii koko ajan sama asia, mennäkö kihloihin vai naimisiin. Kuitenki päättäny aikoja sit et jos mulle joskus vielä rinkula sormeen tulee, ni sit mennään hautaan asti. Kyl mä nyt uskon ja luotan meihin, mut silti. Tälleen tää vielä on helppoa, ja olis vaik mentäis vain kihloihin. Kuitenki sen verta tullu elämässä paskaa niskaan et pelottaa ihan vitusti. Olenko mä valmis luottaa ja uskoo toiseen, sitoutuu täysin? Ei enää omia menoja kuten huvittaa, ei enää ns. vapautta. Entäs nimiasiat? ei Sami voi ottaa mun ex-ukon sukunimeä, eikä Niksun nimeä lähetä muuttaa. Jenna nyt pysyy/tulee samalle ku mäkin, adoptiosta on puhuttu asiat selväks. Tai tunnenko mä Samia tarpeeks? Kummin oppii tuntee toisen paremmin; vuosien tapailulla vai 24/7 suhteessa alusta alkaen? Entäs jos se muuttuu joksku toiseks? Tai no varmasti muuttuu, kaikkihan me muututaan.. Kuulema nyttenkin jo on eri mies kuin se kenen kanssa aikoinaan aloin seurustelee.

Parempi taitaa olla lopettaa pähkäily, saa muuta ku pään kipeäks. Eihän se avioerokaan paljoa maksa, aikoinaan tais olla jonku 700 mummon markkaa.. Mut ny pukee Jennalle päälle, päästään liikkeelle. On se ihanaa ku on hyväuninen lapsi, heräs reilu vartti sitten?!?!

Maanantai 12.05.2008
17:50 Argh
 
kiesus et voi kutittaa! Tiedä mistä johtuu mut nokkosrokko heräs henkiin. Kivoja paukamia siellä sun täällä, saati tätä syyhyä! Vetäny antihistamiinia, mut emmä noita ataraxeja uskalla enempää ottaa. Päivällä otin eka yhden, ei auttanu, otin toisen. Sen jälkeen oliki tasaraha tää täti. :S Uskalla vieläkään lähteä liikkuu, en haluu et alkaa kurkku turpoo tms.. et kiltisti odotellaan et Sami tulee himaan, mennään sitten. Pitää käydä taas Avensis hakee meille, asioita hoidettavana tällä vkolla.. ja ens vkolla.. ja jos nyt hyvin kävis ni Timppa ehtis maalaa ton takakulman ens vkl:na. Kuvan opetus siis on et älä peruuta Hertsikan Mäkin pihalla, siellä o pirun matalia valotolppia!! :P Sain Minnistäki laitettua pari uutta kuvaa, kiesus et se kasvaa vauhdilla! Nyt on neiti rokotettu, sirutettu sekä vakuutettu, uskalletaan alkaa viettää aikaa koirapuistossakin. :)

10:58 Taas
"rentouttava" mökkivkl takana. Saunaankaan ei ehtiny! :D Mut onpa paikat aikasta puhtaat ja autosta ruosteet pois, ainaki enimmät. Ku vielä saatais toi ranskanperuna kadotettua ni hienoa. Minni ihan raatona, nukkunu koko ajan eilisestä lähtien, ja Jennal silmäpussit. :S No ens vkl ollaan himas ku muksut o kotona, saa sit levätä. Huomaa et Janttu ollu koneella, suklaata näppiksellä.. pirun kiva kirjoittaa.. :P

Keskiviikko 07.05.2008
19:46 onneks ei tullut niitä sakkoja; sai isäntä puhuttua kytän kans jotain tms.. Ikävää vaan et lähti sit samalla muidenkien kuskien kiekot ratsattavaks, voi käydä kalliiks Keskolle. :( Läppäri haettiin just huoltoon, saas nähä kauanko menee ennen ku palautuu.. Joskohan mä sit saisin laitettua noi kamat huuto.nettiin. :S Mut ny tekee tilaus Oriflamelle, sit huoltaa kynnet. :D

10:45 Woe
elämän kevät sanon mä. Sami just soitti, nyt sit odotellaan et tuleeks sakot vai ei. Kiesus et voi olla nykyaika ehanaa! Kytät oli ratsanneet sen digipiirturikortin äsken, tauot pitämättä jne.. Prkl prkl! Ja jos et aja niinku juitsarit sanoo ni tulee kenkää.. hiton hieno ala.

Tiistai 06.05.2008
21:52 Outoa
touhua näiden nykyajan vekottimien kanssa. Eka piti känny laittaa pariin kertaan takas huoltoon ennen ku lähti pelittää.. Pe tuli uus läppäri ja jo lähtee huoltoon; hävitti verkkosovittimensa johonki. :P

Maanantai 05.05.2008

18:28 Takas
mökille, kiitos! Heti ku tullaan stadiin ni miehestä tulee taas reppana.. Mun käy tavallaan isäntää sääliks. Se ei näemmä uskalla liikkua itä-hkis ilman et ilmottelee mulle liikkeistään. :( Soitti ennen ku meni Kivikkoon hammaslääkäriin ja soitti ku lähti pois sieltä.. Ihan vaan sen takia et ku joutu jättää duuniautonsa liian lähelle exäänsä. :(( Eikä kyl muutenkaan mitään iloisia uutisia tullut; törmäs vanhoihin naapureihinsa; niihin samoihin ketä mä kuulema olin ryöstämässä.. Toivon todella etteivät puhuneet totta, ihan vain lasten puolesta. Hitto et voi olla turhauttavaa ku ei mitään pysty tekee heidän hyväks, yritettiin mut ei ni ei.. Nyt ymmärrän sen ku sanotaan ettei isällä ole oikeuksia lastensa suhteen! Onneks mä ite oon lungi exä joka tajuaa sen ettei lapsella oo ku yks isi ja yks äiti! ;) (jukka kyl voi olla eri mieltä mut *köh*):D Tosin olin mäkin aikoinaan yks persreikä, ensimmäisen puol vuotta eron jälkeen.. Sit ku oppi ajattelee et sen parempi mitä enemmän lapsilla on rakastavia aikuisia ympärillään sen parempi ni helpotti. Tai no, emmä vieläkään tuu exän nyxän kans toimeen, mut ei mun ole tarviskaan. Tuun exän ja exän suvun kanssa hyvin juttuun, hienosti ollaan saatu lasten asiat aina setvittyä. :)

Taas meinaa olla tylsää, ilma ni kökkö etten halua mennä palelee. Jennaki veti reilun kolmen tunnin päikkärit, tais olla mökkeily rankkaa.. Äsken hankin syyllisyydentuntoja loppuviikoks, vein Minnin ulos ilman neitiä. Jenna katto pikku kakkosta ni mä nakkasin Minnin pisulle tohon partsin alle.. tätäkään syyllisyyttä ei olis jos oltais mökillä! Ovi vaan auki ja neiti pihalle, Jenna olis ollu parin metrin päässä koko ajan. Olis ees loppuvko, vois mennä shoppailee. Kummasti sitä vaan tuli ns. puutelista mitä tarttee taas mökille hankkia.

10:28 Hyi
ku täällä o harmaata. :P Vkl oltiin mökillä, arska paisto ja lämmintä riitti. Kotiuduttiin reilu tunti sit. Tietää et ens kerralla laittaa kellon soimaan aiemmin, matkaan meni liki 2 h ku oli aamuruuhkat vastassa. Nyt jo odottaa perjantaita et pääsee takas, toivottavasti kelit on mun kans samaa mieltä. Ei sitä viitti vesisatees mennä ku kuitenki o Minni ja Jenna mukana.. Neidotkin kunnostautuivat, Jenna meni nakupellenä melkein hela tiden ja Minni söi päästäisen tms.. :S Oli muuten inha näky kattoa ku jonku häntä heilu vaan Minnin suupieles puolelta toiselle. :/ Mä paniikis soittaa Samille et mitä mä teen, toi söi hukkuneen otuksen?!?! No mut hengissä edelleen on, mökkinaapurit hurmattu!

Mäki taisin rakastua uudelleen isäntään, herranjessus se osaa olla ihana! En tiedä mistä johtu tai miks mut enpä muista ees et milloin se olis ottanu yhtä rennosti ja heittäny läppää. Stadis on tää nettihommeli ja menneisyys liian lähellä, siellä metsän keskellä ihan eri meininki. Kummallaki luurit mökis, sai ihan olla ja ns. keskittyä meidän porukkaan. Ei oo enää Sami mun mies, se on nykysin Jennan Sami. :D En oikeesti jaksa ymmärtää mistä on tullu ne väitteet et vaaraks lapsille tms., puol vuotta täs ny menty ja ei mitään viitteitä. Pikemminkin päinvastoin.. alkanu kyselee et eiks me voitais tehdä yhteinenkin. Emmä kyl enää muksuja halua, Minni on meidän muksu ja that's it. Nii ja Jenna tietenkin. Sinänsä helppoa et Jennan isä ei oo millään tavoin meidän elämässä mukana, ni ei haittaa vaiks Jenna kiintyiski Samiin tai et alkais pitää isänään. Toisaalta haittaa, ku ajattelee kui helposti Sami jätti muksut ku me alettiin olee. Tai no jätti ja jätti, pikemminkin taitaa odotella et tilanne rauhoittuu ja saa tapaamiset rullaa. Pitäis kyl saada rahaa säästettyä siihen DNA-testiin, itehän se sen joutuu maksaa. Mut parempi kait sen on se isyys varmistaa ku kerta sitä niin paljon epäilee. On se helppoa olla nainen, tietää varmasti et mikä muksu on oma ja mikä ei! :D

Pitäis varmaan alkaa syventyy tähän koneeseen, sais kameran ajurit sun muut paikoilleen.. Lapsilta on tää läppäri nyt täysin kielletty, aikuisten kone ja piste. Olkkarin kone on heidän, ja jos toi nyt alkaa rakentaa siitä tehokkaampaa versiota ni edelleen heidän kapistus.

Lauantai 03.05.2008
09:48 Jiihaa!
Arska paistaa ja mökki kutsuu! :) Kauppaan hakee grillattavat ja eiku menoks!

Perjantai 02.05.2008
21:48 Hiljaista.
ku huopatossutehtaalla. Ihanaa, pitkästä aikaa!! Lapset isällään, Jenna nukkumas ja Sami korjaamas autoa. :) Ite saanu ihan rauhas ihmetellä tätä uutta läppäriä, asennellu ja päivitelly Vistaa. Ihan näppärän oloinen masiina. Ois pitäny mökille lähteä tänään, mut isipappa ei ollutkaan laittanu mulle lämpöjä päälle.. :S Mennään sit huomenaamusta tyttöjen kanssa sinne, Sami tulee perässä kunhan saavat Avensiksen kuntoon. Luksusta päästä pitkästä aikaa puulämmitteiseen saunaan ja grillaamaan, nam. Kauhea määrä taas lähtee tavaraa mukaan, telkkarista lähtien pitää kaikki viedä mukanaan.. tai ei nyt kaikkea, tarvii varmaan eka tehdä inventaario et mitä mä sinne syksyllä jätin.. Sama pää kesät talvet ni ei sitä kaikkea voi muistaa! :D