kuinka paljon pystyy ihminen vääntää ja kääntää asioita omassa psyykkeessään eheän minä-kuvan säilyttämiseksi.. Eilen tuli taas niin paljon tekstiä meistä et mitä me ollaan tehty ja kuinka hoidetaan asioitamme jne.. tietenni made by murun ex. Mut se on näemmä hänen tyylinsä, mä en vaan pysty käsittää et kui hemmetissä me kyetään aina olee juovuksissa, saati laukata vieraissa tai tai tai.. Päättämätön Olis vaan eilisiltana pitäny jaksaa alkaa rustaa tänne, olisin jaksanutkin tosta aiheesta vähän enemmän kirjoittaa mut nyt ku on yö nukuttu välissä ni plääh. Sen vaan aiheesta totean et odotan mielenkiinnolla sitä ku meistä tulee "virallisesti" perhe; et mitä se sitten selittää.. Ku hänhän on mustamaalannut isännän joka taholle et olis juoppo jne. Siinä sitten on sossuihmisillä pähkäiltävää et heeeeeetkinen, kuis paljon tällä viiraa ja missä mättää. Niksuhan on "hoidollisessa huostaanotossa", et mäkin oon LS:ään kuitenki yhteyksissä ja on ns. oma työntekijä. Tosin ihan uus täti ku vakituinen jäi virkavapaalle, mut jo mä ehdin tälleki soittaa et tulepas käymään kaffella ennen ku on Niksun hoitotiimin palaveri. (tahdon että tapaa mut, lapset, näkee meidän kodin jne. ennen ku menee sinne mitään Niksun asioista puhumaan..) Omituinen mäkin oon, menen prkl vapaaehtoisesti soittelee lastensuojeluun et tulkaa kylään?!? Yllättynyt

Eilisilta meniki ihan kivasti sen jälkeen ku olin saanu parin tunnin tirsat otettua; kyl huomas et yö oli menny hajanaisilla unilla saati et olin aikaisin lähteny liikkeelle. Hassusti kyl kävi saunaanmenon kanssa; käytiin kiskalla hakee saunalimu mut sit sen kävelyreissun jälkeen Jenna ei enää jaksanutkaan lähteä saunaan! Nauru Sami oli taas eilen Turun keikalla, ni eipä toi niin justiinsa ollut et mennäänkö vai ei. Toissapäivänä ku me oltiin mukana ni päästiin Turun Sanomiin; kuva napattu autosta ku oltiin tunneliin menos. Kuulema ei ollutkaan uus motari virallisesti auki; eka rekka mikä sitä pätkää ajo.. xD

Edupolilta ei oo kuulunu mitään, tänään kait sit pitäis tullaki jo postia. Ainaki mun käsityksen mukaan tää on tän vkon viimeinen arkipäivä.. Viime yönä unessa mä ainakin leikin jo hoitsua vanhainkodissa. Minnin valeraskauskin tais mennä jo ohi, ei toi ainakaan enää piipittele leluilleen.. koirapuistossa eilen käytiin ni ihan oli neidillä pentumeininki päällä, pomppi ja hyppi. Vanhemmat koirat katseli et mikä hitto toi on, pari afgaania ärähtiki jopa et nyt kakara rauhoitu!

 

Tossa sit on illan lopputulos; molemmat neidot makaa raatoina. Jenna tosin kiikutti Minnille kaikki sen luut ennen tota, tiedä sit miks.. Silmänisku